Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By otso
#779392 Παντα ειχα περιεργεια πως μπαινει το safe mode . Φανταζομαι απο καποιον αισθητηρα ο εγκεφαλος παιρνει λαθος σημα , μετα τι γινεται ; εχει καποιες παραμετρους ας πουμε οχι πανω απο 3000 στροφες; οχι πανω απο 100χλμ , η αλλαζουν οι παραμετροι αναλογα το σημα και απο που προερχεται;
Καθε εταιρεια εχει για καθε κινητηρα διαφορετικα ορια;
Και μετα τι ; μεσω τροφοδοσιας κατεβαζει τα ορια η σβηνει και εντελως το αυτοκινητο;
Μπορεις να κανεις λοβοτομη στον εγκεφαλο και να αφαιρεσεις το safe mode ; Νομιζω παλιοτερα ηταν καλυτερα για μενα τουλαχιστον γινοσουν ενα με το αυτοκινητο , εγω ουτε ραδιοφωνο δεν εβαζα ηθελα να το νοιωθω να ακουω τον κινητηρα να ξερω τα κουσουρια του . Τουτα τα αμαξια τα σημερινα μου φαινεται οτι ειναι για κυρα κατινες .
Βαζω στοιχημα ποιοι θα μου την πεσουν , αλλα αν γνωριζει κανεις ας μου λυσει την περιεργεια .
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#779437 Στο δικό μου (Dodge Caliber 1.8, 2006) είχε μπει σε safe mode όταν μου έβγαλε θέμα η πεταλούδα. Πάνω από 3500 στροφές δε πήγαινε, σα να είχε κόφτη. Άλλαξα πεταλούδα και επανηλθε. Ορίστε και δύο βίντεο από τότε:


Άβαταρ μέλους
By markvag
#779525
otso έγραψε:Παντα ειχα περιεργεια πως μπαινει το safe mode . Φανταζομαι απο καποιον αισθητηρα ο εγκεφαλος παιρνει λαθος σημα , μετα τι γινεται ; εχει καποιες παραμετρους ας πουμε οχι πανω απο 3000 στροφες; οχι πανω απο 100χλμ , η αλλαζουν οι παραμετροι αναλογα το σημα και απο που προερχεται;
Καθε εταιρεια εχει για καθε κινητηρα διαφορετικα ορια;
Και μετα τι ; μεσω τροφοδοσιας κατεβαζει τα ορια η σβηνει και εντελως το αυτοκινητο;
Μπορεις να κανεις λοβοτομη στον εγκεφαλο και να αφαιρεσεις το safe mode ; Νομιζω παλιοτερα ηταν καλυτερα για μενα τουλαχιστον γινοσουν ενα με το αυτοκινητο , εγω ουτε ραδιοφωνο δεν εβαζα ηθελα να το νοιωθω να ακουω τον κινητηρα να ξερω τα κουσουρια του . Τουτα τα αμαξια τα σημερινα μου φαινεται οτι ειναι για κυρα κατινες .
Βαζω στοιχημα ποιοι θα μου την πεσουν , αλλα αν γνωριζει κανεις ας μου λυσει την περιεργεια .


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By otso
#780114 Dodger Γιαννη τα βιντεο δεν παιζουν σε μενα , αν και φανταζομαι θα εχεις αλλαξει και αμαξι (ειχα διαβασει οτι το σκεφτοσουν) .Αναρωτιεμαι αν δεν εμπαινε σε safe mode τι θα παθαινε το αμαξι ; Αφου εχουν που εχουν ηλεκτρονικα γιατι να μην σου βγαζει στην οθονη συγκεκριμενο μυνημα αλλα σε ταλαιπωρει βαζοντας σε σε κινδυνο . Επειδη δεν νομιζω να κοβει στροφες μονο , εχω δει και σε οριο χιλιομετρων να κοβουν δηλαδη να εχει κατω απο 3000 στροφες αλλα οταν περναει τα 110 να κοβει . Πραγματικα θαθελα να μαθω πως διαολο λειτουργουν .
Μαρκοβαγγο πολλες φορες με εφερες στο αμην να μπω για να σου απαντησω γιατι ενω σε βρισκω πολυ σωστο στις αναλυσεις σου στο τελος τα χαλας και γινεσαι οπαδος . Τελος παντων χαιρομαι που εισαι καλα και με χρημα στην τσεπη.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#780162 Το σκεφτόμουν να αλλάξω, στο τσακ ήμουν, αλλά άκουσα τη γυναίκα και έκανα πίσω :rant: Τώρα δε μπορώ να πάρω καινούριο. Έχω ακόμη το Caliber, 16 χρόνια γεμάτα. Όταν μπήκε σε safe mode, είχε ανάψει το check engine. Όπως θα δεις στα βίντεο, η μηχανή έκανε σαν τρακτέρ, ένιωθα πως θα βγει από το αμάξι.. και φυσικά δε ξεπερνούσε τις 3-3,5 χιλιάδες στροφές και δεν τράβαγε καθόλου.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#780164
otso έγραψε:Dodger Γιαννη τα βιντεο δεν παιζουν σε μενα , αν και φανταζομαι θα εχεις αλλαξει και αμαξι (ειχα διαβασει οτι το σκεφτοσουν) .Αναρωτιεμαι αν δεν εμπαινε σε safe mode τι θα παθαινε το αμαξι ; Αφου εχουν που εχουν ηλεκτρονικα γιατι να μην σου βγαζει στην οθονη συγκεκριμενο μυνημα αλλα σε ταλαιπωρει βαζοντας σε σε κινδυνο . Επειδη δεν νομιζω να κοβει στροφες μονο , εχω δει και σε οριο χιλιομετρων να κοβουν δηλαδη να εχει κατω απο 3000 στροφες αλλα οταν περναει τα 110 να κοβει . Πραγματικα θαθελα να μαθω πως διαολο λειτουργουν .
Μαρκοβαγγο πολλες φορες με εφερες στο αμην να μπω για να σου απαντησω γιατι ενω σε βρισκω πολυ σωστο στις αναλυσεις σου στο τελος τα χαλας και γινεσαι οπαδος . Τελος παντων χαιρομαι που εισαι καλα και με χρημα στην τσεπη.

Σου κοβουν καυσιμο όταν περάσεις τον χαμηλό κόφτη.Και αυτό γίνεται για τα καυσαέρια.
Φιλολογική η απορία;
Άβαταρ μέλους
By otso
#780168 Ναι bill φιλολογικη αν δεν βαριεσαι καντο πιο λιανα για μας τους αργοστροφους γιατι στο French car forum διαβαζω απιστευτες ιστοριες με τους εγκεφαλους οχι οτι δεν τα εχω περασει και εγω , οποτε εχω απορια πως γινεται γιατι γινεται .
Άβαταρ μέλους
By markvag
#780211
otso έγραψε:Dodger Γιαννη τα βιντεο δεν παιζουν σε μενα , αν και φανταζομαι θα εχεις αλλαξει και αμαξι (ειχα διαβασει οτι το σκεφτοσουν) .Αναρωτιεμαι αν δεν εμπαινε σε safe mode τι θα παθαινε το αμαξι ; Αφου εχουν που εχουν ηλεκτρονικα γιατι να μην σου βγαζει στην οθονη συγκεκριμενο μυνημα αλλα σε ταλαιπωρει βαζοντας σε σε κινδυνο . Επειδη δεν νομιζω να κοβει στροφες μονο , εχω δει και σε οριο χιλιομετρων να κοβουν δηλαδη να εχει κατω απο 3000 στροφες αλλα οταν περναει τα 110 να κοβει . Πραγματικα θαθελα να μαθω πως διαολο λειτουργουν .


Μία φορά με το 206 έκανα όπισθεν σε νερά και πρέπει να μπήκε νερό στην εξάτμιση. Και μπήκε σε safe mode (φαντάζομαι γιατί ο λ μετά τον καταλύτη διάβαζε ότι να'ναι... :lol: ). Εκτός από το ότι η επιτάχυνση ήταν αστεία και είχα κόφτη στις 3000σαλ (δεν έκοβε το γκάζι όπως ο κόφτης στο όριο των στροφών, απλά δεν μπορούσες να ανεβάσεις πιο πάνω, φαντάζομαι το έκοβε πιο σταδιακά), δεν μπορούσες να πας και πάνω από 70 ή 80 χαω...

Όταν έφτασα σε έναν κεντρικό και μπορούσε να με μαζέψει εύκολα μία οδική, το έσβησα, το ξανάναψα και πήρε κανονικά... :inlove: Μόνα τους φτιάχνονται τα άτιμα :inlove: (βέβαια στην πραγματικότητα απλά στέγνωσε το νερό στον λ και διάβασε κανονικά, οπότε επανήλθε - φαντάζομαι τουλάχιστον)

otso έγραψε:Μαρκοβαγγο πολλες φορες με εφερες στο αμην να μπω για να σου απαντησω γιατι ενω σε βρισκω πολυ σωστο στις αναλυσεις σου στο τελος τα χαλας και γινεσαι οπαδος . Τελος παντων χαιρομαι που εισαι καλα και με χρημα στην τσεπη.


:inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#780217 Otso τι ακριβώς θες να μάθεις; Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί να μπει σε safe/limp mode το αμάξι, κυρίως για προστασία εξαρτημάτων λόγω πραγματικού προβλήματος ή επειδή πχ τα δεδομένα δεν είναι αξιόπιστα. Και τα δύο είναι τρόπος να συνεχίσει να κινείται το αμάξι αντί να σε αφήσει εντελώς.
Άβαταρ μέλους
By otso
#780246 γεια σου Κωνσταντινε πανω κατω τα ξερεις για μενα . Θα βαλω το παραδειγμα το δικο μου . Βασικα εχω 2 εγκεφαλους , ο ενας στο αυτοκινητο και ο αλλος στο τμημα ανταλλακτικων της αποθηκης μου . Το αμαξι εμπαινε σε limp mode σε εντελως συγκεκριμενες περιπτωσεις με πιο χαρακτηριστικη στο 122 της γλυκιας ανηφορας μετα το καστρο προς λαρισα , με οτι στροφες με οτι χιλιομετρα και με οτι ταχυτητα . Αντιθετα σε εντελως αποτομες ανηφορες δεν το εμφανιζε ποτε πχ ιτεα διστομο . 2 εγκεφαλοι δεν βγαζουν βλαβη και οι 2 . 6 συνεργεια δεν βρίσκουν απο που προερχεται 2 νυχτες ο αρχιηλεκτρολογος της μεγαλυτερης εξουσιοδοτημενης μαζι με τον μηχανικο μου δεν βρισκουν τιποτα . Μαλλον αυτο εγινε την δευτερη φορα (εχω μπερδευτει) την πρωτη εβγαζε ΑBS/ESP και αλλαξαμε μοναδα abs χωρις να λυθει το προβλημα .Τελικα η λυση ηρθε απο αγγλικο φορουμ , αλλαξτε την βαλβιδα pierburg που ρυθμιζει την υποπιεση στην τουρμπινα . 1,5 χρονο ολα καλα μετα τα ιδια οπως ειπα στην αρχη χωρις ομως ενδειξη βλαβης , υποψιασμενος αλλαζω παλι την βαλβιδα pierburg ξανα εστρωσαν τα πραγματα .
Μετα ενα χρονο παλι τα ιδια βγαζουμε την βαλβιδα την δοκιμαζουμε εξω δουλευει , προκειμενου να παρουμε αλλη λεει ο μηχανικος θα κανω ενα κολπο χωρις βαλβιδα θα συνδεσω τα σωληνακια ετσι ωστε να τραβει απο χαμηλα χωρις βαλβιδα , οντως πηγαινε πολυ καλα στο διμηνο ομως τα ιδια .εβαλα μια αλλη βαλβιδα και παει ενταξει προς το παρων.
Η απορια μου ειναι γιατι το κανει ειδικα σε εκεινη την ανηφορα οταν εχει προβλημα τι στο διαολο μετραει και μπαινει σε limp mode . και με την βαλβιδα αφου μονο δινει εντολες ο εγκεφαλος πως καταλαβαινει οτι ειναι χαλασμενη . και πως γινεται να χαλανε ολες οι βαλβιδες pierburg αφου τετοιες βαζει η σιτροεν .
Γενικα νομιζω οτι αν μπορουσα να καταργισω τις εντολες μεσα στον εγκεφαλο για το limp mode θα το εκανα . καλυτερα να σπασει οτι ειναι να σπασει και να ξερω τι ειναι , παρα το τρεξιμο στα συνεργεια και η αβεβαιοτητα .
Άβαταρ μέλους
By drdino
#780248 Και οι 2 εγκέφαλοι φοράνε το ίδιο εργοστασιακό πρόγραμμα κι αυτό είναι ό,τι πιο καινούριο υπάρχει για το αμάξι σου;
Άβαταρ μέλους
By otso
#780479 Συγγνωμη κωνσταντινε τωρα το ειδα οτι ειχες απαντησει Ο ενας φοραει το εργοστασιακο προγραμμα για το αμαξι μου αλλα δεν ειναι οτι πιο καινουργιο .
Ο αλλος ειναι πειραγμενος χωρις να γνωριζω τι εχει πειραχτει η ποσο , ειναι αγνωστο σε μενα . Αυτος μου βγαζει στην οθονη Filter add level low που ειναι χαρακτηριστικο και βγαινει οταν χρειαζεται εολυς , ψαχνοντας ομως με το diagbox εχει μεσα 1300gr τσεκαρισμενο και οπτικα οντως ειναι μισογεματο.
Ψαχνοντας τον ομως με το diagbox δεν υπαρχει σφαλμα για να σβησω .
Τον εβγαλα και εβαλα τον αλλον τον απειραχτο ο οποιος δεν μου βγαζει για εολυς .
Οσον αφορα για φλασαρισμα ενημερωσεων δεν δεχονται να μου κανει κανεις ουτε η ωμεγα . Σκεφτομουνα να ρωτησω στους e-tuners αν μπορουσε να μπει οτι πιο ενημερωμενο και ακολουθως να μου κανουν και κανα δυο παρεμβολες που θα ηθελα στον απειραχτο .
Αν ενημερωσεις τον εγκεφαλο χρειαζεται να ενημερωσεις και (κολλαει το μυαλο μου για την εντος ασφαλειοθηκη;)
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#780599 Κι εμένα μου άναψε check engine τις προάλλες, στο δρόμο μου έκοψε γκάζι και άναψαν όλα τα άσχετα λαμπάκια. Ήθελε καθαρισμό η πεταλούδα κι έστρωσε. Λογικά σε safe mode είχε μπει ή αλλιώς εγκεφαλικό
Άβαταρ μέλους
By 224v
#780605 Πολλά χρόνια πριν όταν ειχα την Καππα, μου έκανε κάτι παρόμοιο όχι όμως σε συγκεκριμένο χλμ σημειο.!!! Το ψάξαμε τότε εξονυχιστικά και τελικά βρέθηκε ότι ένας φλεξιμπλ αγωγός του μίγματος αέρα που πήγαινε στη εισαγωγή του μοτέρ είχε τρυπήσει έτσι που δεν φαινότανε. Αποτέλεσμα ήταν ότι ενώ ο αισθητήρας maf εδινε μέτρηση σωστή στον κινητήρα πήγαινε άλλο μίγμα οπότε ο λ διάβαζε καυσαέρια, έδινε εντολή για αλλαγή στο μίγμα στην μοναδα εκεγχου, maf, και φτου από την αρχή!!! Οπότε έμπαινε σε safe mode. !!!!

.