Νίκος Παππάς έγραψε:George_Prix έγραψε:theo13 έγραψε:Παρακολουθώ στο TikTok βίντεο από πολλά συνεργεία στην Ελλάδα όπου οι καδένες στα VAG αλλάζονται σωρηδόν και μάλιστα σε αυτοκίνητα με λίγα χλμ. Πέρα από τους άσχετους που διαλύουν τα μοτέρ (κάνει σαν τρακτέρ κρύο αλλά δεν βαριέσαι θα στρώσει) ή κάνουν πλημμελή συντήρηση συμβαίνει και λόγω φυσιολογικής φθοράς (από μόνα τους δεν χαλάνε είναι γερμανικά ).
Αυτό με προβλημάτισε μιας και το δικό μου (Passat 1.6 FSI) στα 175.000 χλμ δεν έχω αλλάξει ποτέ και δεν έχει κανένα σύμπτωμα που να δείχνει ότι κάτι παίζει.
Το πρώτο ερώτημα είναι υφίσταται "προληπτική" αλλαγή καδένας; Αξίζει να κάνω μια τέτοια επέμβαση έτσι απλά λόγω χλμ; Το δεύτερο ερώτημα που έρχεται ως συνέπεια του πρώτου, υπάρχει διαγνωστικός τρόπος να δω τι γίνεται με τον χρονισμό του αυτοκινήτου; Αν υφίσταται θέμα που να δείχνει ότι πάει για αλλαγή σύντομα;
Εμενα αρχισε να γρατζουναει ελαχιστα η καδενα γυρω στα 150 χιλιαδες χιλιομετρα. Πλεον εχω σχεδον 190κ και ο ηχος ειναι απλα μαχαιρια στην καρδια και τα αυτια μου. Περιμενω το κραου απο στιγμη σε στιγμη. Απο συντηρηση το αμαξι ειναι παντα αψογο. Φανταζομαι οτι οσο περισσοτερο το ζουλας ομως, τοσο γρηγοροτερα θα βγει οφφ η καδενα,.
Παντως προληπτικα δε θα εχωνα τοσα λεφτα με τιποτα. Θεωρω οτι θα την ακουσεις την καδενα, πολυ πριν σου βγαλει ζημια. Μην περιμενεις να την καταλαβεις απο πτωση στις επιδοσεις, μια χαρα παει μεχρι τωρα το χρεπι μου.
Δεν ξερω ποσο κανει η αλλαγη καδενας αλλα αν κοπει δεν θα εχεις μετα βαλβιδοσουπα με κομματια πιστονιου;
Ειμαι σιγουρος οτι και στα VAG η γενικη επισκευη μοτερ ειναι ακριβοτερη απο την αλλαγη καδενας- τεντωτηρα μονο μονο
Οπως τα λες ειναι ρε Νικο... Αλλα θελω κανενα 1200αρι για την καδενα (που ειναι ολοκληρο σετακι με συμπραγκαλα) το οποιο απλα δεν υπαρχει. Τζογαρω φιλε... Οτι θα καταφερω να αλλαξω αμαξι πριν το κραου.