Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#791561
Νίκος Παππάς έγραψε:
George_Prix έγραψε:
theo13 έγραψε:Παρακολουθώ στο TikTok βίντεο από πολλά συνεργεία στην Ελλάδα όπου οι καδένες στα VAG αλλάζονται σωρηδόν και μάλιστα σε αυτοκίνητα με λίγα χλμ. Πέρα από τους άσχετους που διαλύουν τα μοτέρ (κάνει σαν τρακτέρ κρύο αλλά δεν βαριέσαι θα στρώσει) ή κάνουν πλημμελή συντήρηση συμβαίνει και λόγω φυσιολογικής φθοράς (από μόνα τους δεν χαλάνε είναι γερμανικά :svivhaha: ).
Αυτό με προβλημάτισε μιας και το δικό μου (Passat 1.6 FSI) στα 175.000 χλμ δεν έχω αλλάξει ποτέ και δεν έχει κανένα σύμπτωμα που να δείχνει ότι κάτι παίζει.
Το πρώτο ερώτημα είναι υφίσταται "προληπτική" αλλαγή καδένας; Αξίζει να κάνω μια τέτοια επέμβαση έτσι απλά λόγω χλμ; Το δεύτερο ερώτημα που έρχεται ως συνέπεια του πρώτου, υπάρχει διαγνωστικός τρόπος να δω τι γίνεται με τον χρονισμό του αυτοκινήτου; Αν υφίσταται θέμα που να δείχνει ότι πάει για αλλαγή σύντομα;


Εμενα αρχισε να γρατζουναει ελαχιστα η καδενα γυρω στα 150 χιλιαδες χιλιομετρα. Πλεον εχω σχεδον 190κ και ο ηχος ειναι απλα μαχαιρια στην καρδια και τα αυτια μου. Περιμενω το κραου απο στιγμη σε στιγμη. Απο συντηρηση το αμαξι ειναι παντα αψογο. Φανταζομαι οτι οσο περισσοτερο το ζουλας ομως, τοσο γρηγοροτερα θα βγει οφφ η καδενα,.

Παντως προληπτικα δε θα εχωνα τοσα λεφτα με τιποτα. Θεωρω οτι θα την ακουσεις την καδενα, πολυ πριν σου βγαλει ζημια. Μην περιμενεις να την καταλαβεις απο πτωση στις επιδοσεις, μια χαρα παει μεχρι τωρα το χρεπι μου.

Δεν ξερω ποσο κανει η αλλαγη καδενας αλλα αν κοπει δεν θα εχεις μετα βαλβιδοσουπα με κομματια πιστονιου;
Ειμαι σιγουρος οτι και στα VAG η γενικη επισκευη μοτερ ειναι ακριβοτερη απο την αλλαγη καδενας- τεντωτηρα μονο μονο


Οπως τα λες ειναι ρε Νικο... Αλλα θελω κανενα 1200αρι για την καδενα (που ειναι ολοκληρο σετακι με συμπραγκαλα) το οποιο απλα δεν υπαρχει. Τζογαρω φιλε... Οτι θα καταφερω να αλλαξω αμαξι πριν το κραου. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By theo13
#791613
George_Prix έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
George_Prix έγραψε:
theo13 έγραψε:Παρακολουθώ στο TikTok βίντεο από πολλά συνεργεία στην Ελλάδα όπου οι καδένες στα VAG αλλάζονται σωρηδόν και μάλιστα σε αυτοκίνητα με λίγα χλμ. Πέρα από τους άσχετους που διαλύουν τα μοτέρ (κάνει σαν τρακτέρ κρύο αλλά δεν βαριέσαι θα στρώσει) ή κάνουν πλημμελή συντήρηση συμβαίνει και λόγω φυσιολογικής φθοράς (από μόνα τους δεν χαλάνε είναι γερμανικά :svivhaha: ).
Αυτό με προβλημάτισε μιας και το δικό μου (Passat 1.6 FSI) στα 175.000 χλμ δεν έχω αλλάξει ποτέ και δεν έχει κανένα σύμπτωμα που να δείχνει ότι κάτι παίζει.
Το πρώτο ερώτημα είναι υφίσταται "προληπτική" αλλαγή καδένας; Αξίζει να κάνω μια τέτοια επέμβαση έτσι απλά λόγω χλμ; Το δεύτερο ερώτημα που έρχεται ως συνέπεια του πρώτου, υπάρχει διαγνωστικός τρόπος να δω τι γίνεται με τον χρονισμό του αυτοκινήτου; Αν υφίσταται θέμα που να δείχνει ότι πάει για αλλαγή σύντομα;


Εμενα αρχισε να γρατζουναει ελαχιστα η καδενα γυρω στα 150 χιλιαδες χιλιομετρα. Πλεον εχω σχεδον 190κ και ο ηχος ειναι απλα μαχαιρια στην καρδια και τα αυτια μου. Περιμενω το κραου απο στιγμη σε στιγμη. Απο συντηρηση το αμαξι ειναι παντα αψογο. Φανταζομαι οτι οσο περισσοτερο το ζουλας ομως, τοσο γρηγοροτερα θα βγει οφφ η καδενα,.

Παντως προληπτικα δε θα εχωνα τοσα λεφτα με τιποτα. Θεωρω οτι θα την ακουσεις την καδενα, πολυ πριν σου βγαλει ζημια. Μην περιμενεις να την καταλαβεις απο πτωση στις επιδοσεις, μια χαρα παει μεχρι τωρα το χρεπι μου.

Δεν ξερω ποσο κανει η αλλαγη καδενας αλλα αν κοπει δεν θα εχεις μετα βαλβιδοσουπα με κομματια πιστονιου;
Ειμαι σιγουρος οτι και στα VAG η γενικη επισκευη μοτερ ειναι ακριβοτερη απο την αλλαγη καδενας- τεντωτηρα μονο μονο


Οπως τα λες ειναι ρε Νικο... Αλλα θελω κανενα 1200αρι για την καδενα (που ειναι ολοκληρο σετακι με συμπραγκαλα) το οποιο απλα δεν υπαρχει. Τζογαρω φιλε... Οτι θα καταφερω να αλλαξω αμαξι πριν το κραου. :lipsealed:


Νομίζω ότι αφού ήδη ακούγεται πρέπει να το πάρεις απόφαση να πας να την αλλάξεις. Αν καρφώσει το μοτέρ πάει για πέταμα (ή για ακριβότερη ακόμα επισκευή). Εγώ αν ακούσω το παραμικρό θα τα δώσω τα χρήματα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Τις προάλλες είδα βίντεο που η καδένα έφαγε τον καθρέφτη γέμισε όλο το μοτέρ ρινίσματα και πήγε για πέταμα :vava: .
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#791616 Το θεμα παιδες ειναι οτι εχω σιχαθει το αμαξι μου... Οποτε δε γουσταρω να χωσω ουτε φραγκο πανω του, σε κατι που δεν αφορα την ασφαλεια. Φρενα-λαστιχα-βενζινα να ειναι σωστα και δε θα με προδωσει η γρια :superman:

Να μου πειτε να περασω κανενα προγραμμα να το φτασω στα 200 αλογατακια, αλλαζει το πραμα. Χαλαρα τα μαγειρευω τα λογιστικα αλα Ρεντ Μπουλ, ωστε να μη μου φανει καν το εξοδο :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By theo13
#791727
George_Prix έγραψε:Να μου πειτε να περασω κανενα προγραμμα να το φτασω στα 200 αλογατακια, αλλαζει το πραμα. Χαλαρα τα μαγειρευω τα λογιστικα αλα Ρεντ Μπουλ, ωστε να μη μου φανει καν το εξοδο :lipsealed:


:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#792102 Εγινε χθες το "μεγαλο" σερβις στο Κορσακι με λαδια, φιλτρα, βαλβολινες λογω χλμ κτλ.
Θυμιζω οτι προκειται για το 1.0/90hp

Το θεμα ειναι οτι ο μαστορας, με ενημερωσε οτι παρατηρησε μια μικρη υγρασια λαδιου που πιθανοτατα προερχεται απο το ψυγειο λαδιου. Δεν ειναι μεγαλη διαρροη, καθως θα το ειχα παρατηρησει εκει που το παρκαρω. Ουτε η σταθμη κατεβηκε σημαντικα, παρολαυτα υπαρχει.
Ψυγειο λαδιου οριτζιναλ 450, ιμιτασιον (ευρωπαικο οχι κινεζικο) στα 150. Συν η οποια εργασια
Ειπαμε να κανω 1000 χλμ και να παω για επανελεγχο

Γνωμες?
Εχει νοημα να προχωρησω σε αλλαγη απο την στιγμη που ειναι μονο μια υγρασια?
Tηρω ευλαβικα την ετησια συντηρηση του, τα χλμ που γραφει δεν ειναι παραπανω απο 10.000 αν και κυριως εντος
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#792105 Αν υπάρχει η παραμικρή διαρροή, γνώμη μου είναι το αλλάζεις. Κάποτε κάτι τέτοιο έκανα εγώ στην Lancia Y, μια ελάχιστη διαρροή στο παγούρι του ψυγείου, που δυστυχώς άλλαζε μαζί με το ψυγείο, την τσιγκουνεύτηκα και τελικά άλλαξα ΚΑΙ το ψυγείο, ΚΑΙ την φλάντζα, γιατί έμεινε από νερό!
Οπότε, το παρακολουθείς και αν το ξαναδείς, θα πρότεινα να το αλλάξεις.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#805386 χθες πρωτη φορα μετα απο χρονια μου εβγαλε ενα warning το αμαξι να δω τις πιεσεις στα ελαστικά και να κανω recalibration
(ασχημη στιγμη , εβρεχε και φυσαγε του κερατα, πηγαινα στη δουλεια για ενα σημαντικο meeting με κοστουμια κτλ λεω εχει πλακα τωρα...)
Μαλλον εχει να κανει με το οτι τσεκαρα τον αερα πριν λιγες μερες και μαλλον εκανα ζημια παρα βελτιωση στις πιεσεις .
Το εφτιαξα σημερα (ηθελαν τα δυο πισω καμποσο) και το εκανα recalibrate απο το μενου.
Στο help λοιπον που ειχε διπλα στην επιλογη εγραφε οτι κανεις recalibrate καθε φορα που αλλαζεις την πιεση
whaaat;;; το κανει κανεις αυτο;
Εγω τοσα χρονια δε νομιζω να το εχω κάνει ποτε, ισως μια φορα τον πρωτο χρονο και αμα...
Βεβαια εχω παρατηρησει δε χανει αερα αρα δε θα χρειαστηκε, αλλα μου φανηκε περιργη πρακτικη
Άβαταρ μέλους
By 224v
#805400 κάνεις recalibrate όταν βάλεις με σίγουρο όργανο μέτρησης αέρα όπως λένε οι οδηγίες.
όλα τα άλλα το μπερδεύουν. και σίγουρα από πρατήρια διαφορετικά οι μετρήσεις διαφέρουν οπότε???

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#805403
224v έγραψε:κάνεις recalibrate όταν βάλεις με σίγουρο όργανο μέτρησης αέρα όπως λένε οι οδηγίες.
όλα τα άλλα το μπερδεύουν. και σίγουρα από πρατήρια διαφορετικά οι μετρήσεις διαφέρουν οπότε???

.

αυτο.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#805406 Αυτό θα ήταν το ιδανικό σενάριο - μπορείς να αγοράσεις ένα ψηφιακό όργανο μέτρησης.

Αλλά εγώ θα πρότεινα να γίνει αρχικοποίηση ακόμα και έτσι.


Αναλογικά και τα 4 λάστιχα έχουν την ίδια πίεση, έστω και αν υπάρχει μικρή απόκλιση από την πραγματική ένδειξη λόγω οργάνου, η απόκλιση θα είναι ίδια σε όλα τα ελαστικά.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#805410 Κι εμενα τωρα τελευταια αναβει η ενδειξη συχνα. Αλλα η μλκια ειναι πως ολες οι τρομπες στα βενζιναδικα εδω δεν ειναι σαν τις δικες μας, ειναι μαυρα κουτια. Βαζεις ενα νουμερο πιεσης στο μηχανημα, το συνδεεις στη βαλβιδα, και σου φερνει την πιεση εκει που θες. Οποτε μονο εμμεσα προσπαθω να καταλαβω ποιο λαστιχο χανει. Σε ποιο λαστιχο παιρνει ωρα το μηχανημα να κανει μπιπ, αν το φσουτ που ακουω σημαινει πως βαζει αερα ή βγαζει, κλπ. Τελικα, ή το πισω δεξια χανει, ή τα αλλα τρια :) Ξαναναψε χθες, ελπιζω να βγαλω καλυτερο συμπερασμα οταν το ξαναπαω
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#805416 Του Megane δείχνουν +0.2bar από το Vigil της Μισελέν που έχω. Το οποίο δείχνει ακριβώς τα ίδια με το φορητό κομπρεσέρ/battery booster που έχω πάρει διότι και στην Τσεχία για να βρεις αέρα σε βενζινάδικο που να μην σου σπάσει το ριπαπά, καλά μεσάνυχτα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#805553
KiloMeater έγραψε:Στο help λοιπον που ειχε διπλα στην επιλογη εγραφε οτι κανεις recalibrate καθε φορα που αλλαζεις την πιεση
whaaat;;; το κανει κανεις αυτο;


Έλα;; Τί σου φάνηκε περίεργο;; Το σύστημα έχει μία πίεση (πχ 2,2bar) ως σωστή και αν βρει αποκλίσεις θα φωνάξει. Αν εσύ βάλεις αέρα σε κάποιο όργανο που έχει μία μικρή απόκλιση (πχ δείχνει 2,1 bar, ενώ το πραγματικό είναι 2,2 και άρα ουσιαστικά θα βάλεις λίγο παραπάνω στο ελαστικό), το σύστημα θα καταλάβει απόκλιση και δεν θα του αρέσει (τα νούμερα που έβαλα είναι προφανώς τυχαία, δεν ξέρω τις ανοχές του συστήματος, αλλά είναι δεδομένο πως υπάρχουν αποκλίσεις σε κάθε πιεσόμετρο). Άρα θα σου χτυπάει για αποκλίσεις που είναι φυσιολογικές.

Οπότε είναι λογικό αυτό που λέει.