Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#789346
Βαγγελης έγραψε:

Είναι σωληνάκι αναθυμιάσεων της μπαταρίας.

https://frenchcarforum.co.uk/forum/view ... hp?t=62940


Προφανως το ειχε η μαμα μπαταρια,αλλαξαν και αυτη που εβαλαν δεν ειχε την υποδοχη να κουμπωσει το σωληνακι και το αφησαν ετσι.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#791210 Όταν έβαλα τον κοτσαδόρο στο Lexus, το κομμάτι αυτό έπρεπε να αφαιρεθεί. Ο νέος ιδιοκτήτης δεν έδειξε ενδιαφέρον να το πάρει. Αν δεν είχε τον αριθμό πλαισίου πάνω του (θα δω, παίζει να είναι αυτοκόλλητο) θα κοίταζα να το πουλήσω, αν είχε κάποια αξία (?). Αν δεν έχει ιδιαίτερη αξία, πάει μάλλον ανακύκλωση (ή και στη Lexus).Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#791212 Σιγουρα εχει αξια, θα εκανα καποια τηλεφωνα σε μαντρες μεταχεισμενων, ειναι κριμα να το δωσεις τζαμπα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#791222 Στο e bay εδω στην Ελλάδα, αφού μάθεις σε ποιο άλλο μοντέλο μπορεί να ταιριάζει. Είχα αγοράσει για την Καππα από Γερμανία με 150 ευρώ... γιατί εδώ δεν εύρισκα και δεν ήθελα να βάλω πατέντα από Ελλάδα.

.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#791226 Είσαι σίγουρος ότι έχει αριθμό πλαισίου πάνω κι όχι απλά κωδικό ανταλλακτικού;
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#791227 Ναι, κι εγώ αυτό σκέφτηκα στην αρχή και το τσέκαρα με την άδεια. Έχει κι έναν πρόσθετο 3ψήφιο από κάτω (στο ίδιο αυτοκόλλητο) --> 254
Άβαταρ μέλους
By theo13
#791555 Παρακολουθώ στο TikTok βίντεο από πολλά συνεργεία στην Ελλάδα όπου οι καδένες στα VAG αλλάζονται σωρηδόν και μάλιστα σε αυτοκίνητα με λίγα χλμ. Πέρα από τους άσχετους που διαλύουν τα μοτέρ (κάνει σαν τρακτέρ κρύο αλλά δεν βαριέσαι θα στρώσει) ή κάνουν πλημμελή συντήρηση συμβαίνει και λόγω φυσιολογικής φθοράς (από μόνα τους δεν χαλάνε είναι γερμανικά :svivhaha: ).
Αυτό με προβλημάτισε μιας και το δικό μου (Passat 1.6 FSI) στα 175.000 χλμ δεν έχω αλλάξει ποτέ και δεν έχει κανένα σύμπτωμα που να δείχνει ότι κάτι παίζει.
Το πρώτο ερώτημα είναι υφίσταται "προληπτική" αλλαγή καδένας; Αξίζει να κάνω μια τέτοια επέμβαση έτσι απλά λόγω χλμ; Το δεύτερο ερώτημα που έρχεται ως συνέπεια του πρώτου, υπάρχει διαγνωστικός τρόπος να δω τι γίνεται με τον χρονισμό του αυτοκινήτου; Αν υφίσταται θέμα που να δείχνει ότι πάει για αλλαγή σύντομα;
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#791558
theo13 έγραψε:Παρακολουθώ στο TikTok βίντεο από πολλά συνεργεία στην Ελλάδα όπου οι καδένες στα VAG αλλάζονται σωρηδόν και μάλιστα σε αυτοκίνητα με λίγα χλμ. Πέρα από τους άσχετους που διαλύουν τα μοτέρ (κάνει σαν τρακτέρ κρύο αλλά δεν βαριέσαι θα στρώσει) ή κάνουν πλημμελή συντήρηση συμβαίνει και λόγω φυσιολογικής φθοράς (από μόνα τους δεν χαλάνε είναι γερμανικά :svivhaha: ).
Αυτό με προβλημάτισε μιας και το δικό μου (Passat 1.6 FSI) στα 175.000 χλμ δεν έχω αλλάξει ποτέ και δεν έχει κανένα σύμπτωμα που να δείχνει ότι κάτι παίζει.
Το πρώτο ερώτημα είναι υφίσταται "προληπτική" αλλαγή καδένας; Αξίζει να κάνω μια τέτοια επέμβαση έτσι απλά λόγω χλμ; Το δεύτερο ερώτημα που έρχεται ως συνέπεια του πρώτου, υπάρχει διαγνωστικός τρόπος να δω τι γίνεται με τον χρονισμό του αυτοκινήτου; Αν υφίσταται θέμα που να δείχνει ότι πάει για αλλαγή σύντομα;


Εμενα αρχισε να γρατζουναει ελαχιστα η καδενα γυρω στα 150 χιλιαδες χιλιομετρα. Πλεον εχω σχεδον 190κ και ο ηχος ειναι απλα μαχαιρια στην καρδια και τα αυτια μου. Περιμενω το κραου απο στιγμη σε στιγμη. Απο συντηρηση το αμαξι ειναι παντα αψογο. Φανταζομαι οτι οσο περισσοτερο το ζουλας ομως, τοσο γρηγοροτερα θα βγει οφφ η καδενα,.

Παντως προληπτικα δε θα εχωνα τοσα λεφτα με τιποτα. Θεωρω οτι θα την ακουσεις την καδενα, πολυ πριν σου βγαλει ζημια. Μην περιμενεις να την καταλαβεις απο πτωση στις επιδοσεις, μια χαρα παει μεχρι τωρα το χρεπι μου.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#791560
George_Prix έγραψε:
theo13 έγραψε:Παρακολουθώ στο TikTok βίντεο από πολλά συνεργεία στην Ελλάδα όπου οι καδένες στα VAG αλλάζονται σωρηδόν και μάλιστα σε αυτοκίνητα με λίγα χλμ. Πέρα από τους άσχετους που διαλύουν τα μοτέρ (κάνει σαν τρακτέρ κρύο αλλά δεν βαριέσαι θα στρώσει) ή κάνουν πλημμελή συντήρηση συμβαίνει και λόγω φυσιολογικής φθοράς (από μόνα τους δεν χαλάνε είναι γερμανικά :svivhaha: ).
Αυτό με προβλημάτισε μιας και το δικό μου (Passat 1.6 FSI) στα 175.000 χλμ δεν έχω αλλάξει ποτέ και δεν έχει κανένα σύμπτωμα που να δείχνει ότι κάτι παίζει.
Το πρώτο ερώτημα είναι υφίσταται "προληπτική" αλλαγή καδένας; Αξίζει να κάνω μια τέτοια επέμβαση έτσι απλά λόγω χλμ; Το δεύτερο ερώτημα που έρχεται ως συνέπεια του πρώτου, υπάρχει διαγνωστικός τρόπος να δω τι γίνεται με τον χρονισμό του αυτοκινήτου; Αν υφίσταται θέμα που να δείχνει ότι πάει για αλλαγή σύντομα;


Εμενα αρχισε να γρατζουναει ελαχιστα η καδενα γυρω στα 150 χιλιαδες χιλιομετρα. Πλεον εχω σχεδον 190κ και ο ηχος ειναι απλα μαχαιρια στην καρδια και τα αυτια μου. Περιμενω το κραου απο στιγμη σε στιγμη. Απο συντηρηση το αμαξι ειναι παντα αψογο. Φανταζομαι οτι οσο περισσοτερο το ζουλας ομως, τοσο γρηγοροτερα θα βγει οφφ η καδενα,.

Παντως προληπτικα δε θα εχωνα τοσα λεφτα με τιποτα. Θεωρω οτι θα την ακουσεις την καδενα, πολυ πριν σου βγαλει ζημια. Μην περιμενεις να την καταλαβεις απο πτωση στις επιδοσεις, μια χαρα παει μεχρι τωρα το χρεπι μου.

Δεν ξερω ποσο κανει η αλλαγη καδενας αλλα αν κοπει δεν θα εχεις μετα βαλβιδοσουπα με κομματια πιστονιου;
Ειμαι σιγουρος οτι και στα VAG η γενικη επισκευη μοτερ ειναι ακριβοτερη απο την αλλαγη καδενας- τεντωτηρα μονο μονο