- 03 Απρ 2022, 11:22
#758118
Αλλαξα χθες την πρωτης τοποθετησης μπαταρια στο Γερμανικο κλιο.(MUTLU Τουρκιας)
Δεν με αφησε,αλλα δεν λειτουργουσε σωστα το σταρτ/στοπ.Λειτουργουσε περιεργα,οποτε ηθελε κλπ.
το αυτοκινητο φοραει μπαταρια 70 αμπερ με 760 αμπερωρια εκκινησης τεχνολογιας EFB.
Εκανα μια ερευνα και ειδα οτι οι μπαταριες ΕFB ειναι οι ''βασικες'' μπαταριες που βαζουν οι κατασκευαστες σε αυτοκινητα με σταρτ στοπ.
Οι ακομα καλυτερης ποιοτητας μπαταριες για σταρτ στοπ ειναι οι AGM
Μεσω σκρουτζ βρηκα καλυτερη τιμη σε ενα μαγαζι στην Χαμοστερνας,που εκει ειχα βρει και την καλυτερη τιμη για λαδια elf.
Προτιμησα την exide σε σχεση με την varta ,που ειχαν αμελητεα διαφορα στα χρηματα.
https://www.skroutz.gr/s/4548750/Exide- ... EK700.htmlΠριν την αλλαγη μετρηθηκε η μαμα μπαταρια πρωτης τοποθετησης με ενα τεστερ για μπαταριες της Marelli,και εδειξε κατασταση μπαταριας στο 52% με αμπερωρια εκκινησης τα 470 σε σχεση με τα αναγραφομενα 760. Συμφωνα με αυτον θα μου εβγαζε βια κανα 5-6μηνο μεχρι να παρεδιδε το πνευμα εντελως.
Τεσταρωντας την καινουρια μπαταρια με το ιδιο τεστερ την εβγαζε στο 100% με αμπερωρια εκκινησης 890 παρα τα αναγραφομενα 760.
Κατα την διαρκεια αλλαγης δεν αφησε το αυτοκινητο χωρις ρευμα δινωντας με καλωδια ρευμα απο μια αλλη μπαταρια,ωστε να μην χαθουν μνημες κλπ.
Μετα την αλλαγη στο αυτοκινητο αρχισε να δουλευει κανονικοτατα το σταρτ/στοπ.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'