Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#749657 Το προγραμματάκι μου βγάζει τη μπαταρία στη bmw στο 37%.

Το πολύμετρο μετράει τάση 12,16V.

Όταν ξεκλειδώνω το αμάξι τα DRL δεν ανάβουν πάντα, εκτός και αν έχω προηγουμένως οδηγήσει κ μάλλον έχει φορτίσει κάπως παραπάνω η μπαταρία.

Κατά τα άλλα το αμάξι ανάβει κανονικά προς το παρόν.

Πάω για αλλαγή φαντάζομαι. Τί τώρα, τί σε 2 μήνες… Σωστά;


< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#749809
dimik έγραψε:Η εναλλακτική σου είναι να πάρεις κανένα https://www.amazon.de/-/en/gp/aw/d/B00D ... asin_title και να δεις αν θα καταφέρει να την αναστήσει.

< >
Τον έχω αυτόν τον φορτιστή αλλά τον έχω αφήσει στην Ελλάδα για το αμάξι που κάθεται εκεί.

Να το ξανααγοράσω μάλλον όχι. Θα πάω κατευθείαν στη νέα μπαταρία, που πρέπει ούτως ή άλλως κάποια στιγμή να αλλαχθεί.

Τον Ιούνιο θα κλείσει 13 χρόνια πάνω στο αμάξι, λογικό είναι μάλλον να μη φορτίζει πλέον τόσο πολύ.


< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#750732 Έκανα ακριβώς το αντίθετο από αυτό που είχα πει!

Στην BMW που πήγα το E93 για μια ανάκληση που έχει η σειρά Ε9x (dimik πρέπει να έχει και η δική σου) σχετικά με τη φίσα του κλιματιστικού, ρώτησα για τη μπαταρία. Μου πρότειναν επιμόνως να δοκιμάσω να τη φορτίσω.

Έτσι αγόρασα και 2ο φορτιστή, κανόνισα να περάσουν πρίζα στο γκαράζ και χθες τη φόρτισα.

Σύμφωνα με το bimmerlink πήγε από το 37% ζωής στο 46 % σήμερα. Θα δω πως θα πάει τις ερχόμενες μέρες, αν κ δεν είμαι αισιόδοξος. Πιστεύω πως θα επαληθευτώ και πάω σύντομα για αλλαγή. Τα DRL δεν ανάβουν πάλι όταν ξεκλειδώνω. Για καλό και για κακό κουβαλώ μαζί καλώδια και noco


< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#755173 Είχαμε μια συζήτηση για μπαταρίες για VW Polo, Seat Leon.

Ψάχνοντας για Varta είδαμε ότι πέρα από τις EFB, βγαίνουν και οι "ανώτερες" AGM.

Για το Leon δίνει:
https://www.varta-automotive.gr/el-gr/b ... S%29%22%7D

Αν πάω σε AGM, υπάρχει κάποιο θέμα πχ με τη μίζα;
Αν από τα 60Ah πάω στα 70;
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#755540
Giuseppe Busso έγραψε:Είχαμε μια συζήτηση για μπαταρίες για VW Polo, Seat Leon.

Ψάχνοντας για Varta είδαμε ότι πέρα από τις EFB, βγαίνουν και οι "ανώτερες" AGM.

Για το Leon δίνει:
https://www.varta-automotive.gr/el-gr/b ... S%29%22%7D

Αν πάω σε AGM, υπάρχει κάποιο θέμα πχ με τη μίζα;
Αν από τα 60Ah πάω στα 70;
Δεν είναι κακό, δες όμως αν χωρά, γιατί από αυτές που έβαλες, η 60άρα απλή έχει διαφορετικό μήκος από την 70άρα AGM.


< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#755541
Giuseppe Busso έγραψε:Είχαμε μια συζήτηση για μπαταρίες για VW Polo, Seat Leon.

Ψάχνοντας για Varta είδαμε ότι πέρα από τις EFB, βγαίνουν και οι "ανώτερες" AGM.

Για το Leon δίνει:
https://www.varta-automotive.gr/el-gr/b ... S%29%22%7D

Αν πάω σε AGM, υπάρχει κάποιο θέμα πχ με τη μίζα;
Αν από τα 60Ah πάω στα 70;
Δεν είναι κακό, δες όμως αν χωρά, γιατί από αυτές που έβαλες, η 60άρα απλή έχει διαφορετικό μήκος από την 70άρα AGM.


< >
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#757537 Πρεπει να ειναι στα τελευταια της η εργοστασιακη μπαταρια στο 1.0 Fiesta,μοντελο 2015,μετα απο ακινησια 1 μηνα με συναγερμο ενεργοποιημενο,καθως καραντιντες,κακοκαιριες,λοκνταουν ειχαν αφησει το αυτοκινητο ακινητοποιημενο,δεν κλειδωνε με συναγερμο,δεν απαιρνε εμπρος,μετα απο φορτιση και μετρησεις της μπαταριας,καποιες μετακινησεις ειχε δουλεψει κανονικα,μετα 3 μηνες,8-9 μερες ακινησια,ενω αναβαν τα φωτα και οι ενδειξεις,δεν επαιρνε εμπρος ομως.

1) Τι μπαταρια πρεπει να μπει στο 1.0 Fiesta,μοντελο δλδ με auto start stop,καποιος παλαιοτερα πηγε να μου πουλησει μεγαλυτερης χωριτικοτητας μπαταρια,δηθεν για μεγαλυτερη διαρκεια,αλλα μετα ειχα διαβασει σε καποιο αρθρο πως δεν ειναι σωστο αυτο γιατι η δεν θα μπορει η δεν θα προλαβαινει το δυναμο να την φορτιζει πληρως.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#758118 Αλλαξα χθες την πρωτης τοποθετησης μπαταρια στο Γερμανικο κλιο.(MUTLU Τουρκιας)
Δεν με αφησε,αλλα δεν λειτουργουσε σωστα το σταρτ/στοπ.Λειτουργουσε περιεργα,οποτε ηθελε κλπ.
το αυτοκινητο φοραει μπαταρια 70 αμπερ με 760 αμπερωρια εκκινησης τεχνολογιας EFB.
Εκανα μια ερευνα και ειδα οτι οι μπαταριες ΕFB ειναι οι ''βασικες'' μπαταριες που βαζουν οι κατασκευαστες σε αυτοκινητα με σταρτ στοπ.
Οι ακομα καλυτερης ποιοτητας μπαταριες για σταρτ στοπ ειναι οι AGM
Μεσω σκρουτζ βρηκα καλυτερη τιμη σε ενα μαγαζι στην Χαμοστερνας,που εκει ειχα βρει και την καλυτερη τιμη για λαδια elf.
Προτιμησα την exide σε σχεση με την varta ,που ειχαν αμελητεα διαφορα στα χρηματα.
https://www.skroutz.gr/s/4548750/Exide- ... EK700.html

Πριν την αλλαγη μετρηθηκε η μαμα μπαταρια πρωτης τοποθετησης με ενα τεστερ για μπαταριες της Marelli,και εδειξε κατασταση μπαταριας στο 52% με αμπερωρια εκκινησης τα 470 σε σχεση με τα αναγραφομενα 760. Συμφωνα με αυτον θα μου εβγαζε βια κανα 5-6μηνο μεχρι να παρεδιδε το πνευμα εντελως.
Τεσταρωντας την καινουρια μπαταρια με το ιδιο τεστερ την εβγαζε στο 100% με αμπερωρια εκκινησης 890 παρα τα αναγραφομενα 760.
Κατα την διαρκεια αλλαγης δεν αφησε το αυτοκινητο χωρις ρευμα δινωντας με καλωδια ρευμα απο μια αλλη μπαταρια,ωστε να μην χαθουν μνημες κλπ.
Μετα την αλλαγη στο αυτοκινητο αρχισε να δουλευει κανονικοτατα το σταρτ/στοπ.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#758230
dimviii έγραψε:Αλλαξα χθες την πρωτης τοποθετησης μπαταρια στο Γερμανικο κλιο.(MUTLU Τουρκιας)
Δεν με αφησε,αλλα δεν λειτουργουσε σωστα το σταρτ/στοπ.Λειτουργουσε περιεργα,οποτε ηθελε κλπ.
το αυτοκινητο φοραει μπαταρια 70 αμπερ με 760 αμπερωρια εκκινησης τεχνολογιας EFB.
Εκανα μια ερευνα και ειδα οτι οι μπαταριες ΕFB ειναι οι ''βασικες'' μπαταριες που βαζουν οι κατασκευαστες σε αυτοκινητα με σταρτ στοπ.
Οι ακομα καλυτερης ποιοτητας μπαταριες για σταρτ στοπ ειναι οι AGM
Μεσω σκρουτζ βρηκα καλυτερη τιμη σε ενα μαγαζι στην Χαμοστερνας,που εκει ειχα βρει και την καλυτερη τιμη για λαδια elf.
Προτιμησα την exide σε σχεση με την varta ,που ειχαν αμελητεα διαφορα στα χρηματα.
https://www.skroutz.gr/s/4548750/Exide- ... EK700.html

Πριν την αλλαγη μετρηθηκε η μαμα μπαταρια πρωτης τοποθετησης με ενα τεστερ για μπαταριες της Marelli,και εδειξε κατασταση μπαταριας στο 52% με αμπερωρια εκκινησης τα 470 σε σχεση με τα αναγραφομενα 760. Συμφωνα με αυτον θα μου εβγαζε βια κανα 5-6μηνο μεχρι να παρεδιδε το πνευμα εντελως.
Τεσταρωντας την καινουρια μπαταρια με το ιδιο τεστερ την εβγαζε στο 100% με αμπερωρια εκκινησης 890 παρα τα αναγραφομενα 760.
Κατα την διαρκεια αλλαγης δεν αφησε το αυτοκινητο χωρις ρευμα δινωντας με καλωδια ρευμα απο μια αλλη μπαταρια,ωστε να μην χαθουν μνημες κλπ.
Μετα την αλλαγη στο αυτοκινητο αρχισε να δουλευει κανονικοτατα το σταρτ/στοπ.


Πως και προτιμησες exide αντί varta?
Τη βλέπω πιο φτηνή από exide.
Κατά τα άλλα όντως μπορείς να βάλεις agm αντί για efb.
Έχω την αίσθηση όμως πως η agm είναι και για ανάκτηση ενέργειας από φρενάρισμα και αν δεν έχεις στο κλιο είναι περιττή.
Τη μέτρησε στην έκανε το κατάστημα?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#758232
nikos έγραψε:
Πως και προτιμησες exide αντί varta?
Τη βλέπω πιο φτηνή από exide.
Κατά τα άλλα όντως μπορείς να βάλεις agm αντί για efb.
Έχω την αίσθηση όμως πως η agm είναι και για ανάκτηση ενέργειας από φρενάρισμα και αν δεν έχεις στο κλιο είναι περιττή.
Τη μέτρησε στην έκανε το κατάστημα?

varta agm =made in germany = τρωει μαυρο με το καλημερα.Προτιμησα να δωσω 10 ευρω παραπανω πολυ ευχαριστα.Εκτος αυτου η Εxide δεν ειναι καμια ασημαντη εταιρια,εχει φτιαξει μπαταριες μεχρι και για διαστημοπλοια,και εχει πρωτη τοποθετηση σε απειρους κατασκευαστες.
εχει ανακτηση ενεργειας το κλιο.
ναι το καταστημα εκανε την μετρηση.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#758236 Οκ. Νόμιζα είχες κάποιο τεχνικό η άλλο λόγο.
Εγώ πχ δε κοιτάω χώρα κατασκευής αν κάτι μου κάνει αφού και το lidl είναι γερμανικό αλλά δουλεύουν Έλληνες μέσα ενώ έχει και ελληνικά προϊόντα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#758237
nikos έγραψε:Οκ. Νόμιζα είχες κάποιο τεχνικό η άλλο λόγο.
Εγώ πχ δε κοιτάω χώρα κατασκευής αν κάτι μου κάνει αφού και το lidl είναι γερμανικό αλλά δουλεύουν Έλληνες μέσα ενώ έχει και ελληνικά προϊόντα


γερμανικο γιαουρτι εχεις φαει?
Άβαταρ μέλους
By nikos
#758238
dimviii έγραψε:
nikos έγραψε:Οκ. Νόμιζα είχες κάποιο τεχνικό η άλλο λόγο.
Εγώ πχ δε κοιτάω χώρα κατασκευής αν κάτι μου κάνει αφού και το lidl είναι γερμανικό αλλά δουλεύουν Έλληνες μέσα ενώ έχει και ελληνικά προϊόντα


γερμανικο γιαουρτι εχεις φαει?
Δε πολυτρωω γιαούρτι γενικά φίλε dimviii
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#759141
Sijune21 έγραψε:Πρεπει να ειναι στα τελευταια της η εργοστασιακη μπαταρια στο 1.0 Fiesta,μοντελο 2015,μετα απο ακινησια 1 μηνα με συναγερμο ενεργοποιημενο,καθως καραντιντες,κακοκαιριες,λοκνταουν ειχαν αφησει το αυτοκινητο ακινητοποιημενο,δεν κλειδωνε με συναγερμο,δεν απαιρνε εμπρος,μετα απο φορτιση και μετρησεις της μπαταριας,καποιες μετακινησεις ειχε δουλεψει κανονικα,μετα 3 μηνες,8-9 μερες ακινησια,ενω αναβαν τα φωτα και οι ενδειξεις,δεν επαιρνε εμπρος ομως.


Tελικα,φορτιστηκε σε booster η μπαταρια που ηταν εντελως πατωμενη,μετρηθηκε και το μαστορι ειπε οτι εχει ακομα ζωη. :metalo: Απλως αν το αμαξι αφεθει χωρις να μετακινηθει 8-10 μερες,μπορει να μην παρει μπροστα :x ,οποτε θα πρεπει λιγο μπροστα να παιρνει για να μην πεφτει λογω συναγερμου.Ευτυχως,γλυτωσα προσωρινα την αλλαγη,μιας και οι εργοστασιακες μπαταριες,7-8 χρονακια την βγαζουν σε γενικες γραμμες.