- 02 Ιουν 2016, 09:58
#262785
Ο mister auto δεν μας τα είπε και πολύ καλά
Βάνω τα δυο αμορτισέρ, βάνω και κάτι άλλα μαρτσαμπλόκια, να πιάσουν τόπο τα μεταφορικά δλδ
, κάνω την παραγγελία.
μούμπλε μούμπλε, περνάνε 2-3 μέρες και παίρνω μήνυμα ότι
Σας ευχαριστούμε για την παραγγελία που ολοκληρώσατε πρόσφατα στην ιστοσελίδα μας.
Δυστυχώς, δεν θα μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στην παράδοση ενός μέρους της παραγγελίας σας [####] και ζητούμε συγγνώμη για αυτό.
Για το (τα) ακόλουθο(-α) προϊόν(-τα) υπάρχει έλλειψη αποθεμάτων:
1 x Αμορτ. αερίου, χώρος αποσκ./φόρτωσης MONROE - ref : ML5836 (18.20 €)
Θα προβούμε, επομένως, στην επιστροφή των χρημάτων για τα ανταλλακτικά που λείπουν για ένα ποσό ύψους: 18.20 €
[σ.σ. είχα παραγγείλει 2, γιατί θέλει 2]
Συμβαίνουν (παρ' ότι στη σελίδα ακόμα "άμεσα διαθέσιμο" το είχε).
Τέσπα, τους απαντάω "οκ, βγάλτε και το άλλο και βάλτε 2χ τα ΧΧΧ ".,[κάποια άλλα συμβατά, κάτι billstein ξερω γω, παρ' ότι ήταν πιο ακριβά και δεν θα τα έπαιρνα υπό κ.σ.]
Μου απαντάνε ότι δεν γίνεται αυτό, γιατί δεν γίνεται να κάνουν συμψηφισμούς και κάτι κουράσεις
Ε, ωραία, αλλά εγώ 1 αμορτισέρ τι να το κάνω;
Να το βάλω στον πάτο μου;
Οπότε, απαντώ, ωραία ακυρώστε όλη την παραγγελία, και θα την επαναλάβω με άλλα ανταλλακτικά.
Το αφήνουμε εκεί.
Σήμερα το πρωί, ειδοποίηση ότι η παραγγελία απεστάλη (με το ένα αμορτισέρ
)
Τηλεφωνική επικοινωνία, με κλιμακούμενο εκνευρισμό
- κατ' αρχάς απαράδεκτο να στέλνουν τροποποιημένες παραγγελίες χωρίς συνεννόηση. Αυτό δεν μου έχει ξανατύχει. Το να υπάρξει έλλειψη η πρόβλημα, ναι. Αλλά πάντα επικοινωνούσαν να πάρουν το ΟΚ, να προτείνουν εναλλακτικές κλπ.
- ακόμα περισσότερο απαράδεκτο όταν μιλάμε για εξαρτήματα αυτοκινήτων, έχει παραγγείλει ο άλλος 2χ, ε μάλλον απαιτούνται 2χ κάτι. Το 1χ τι να το κάνω;
- αρχικά μου λένε να μου στείλουν ένα άλλο χωρίς έξοδα αποστολής -> άκυρο, δεν θέλω να έχω δυο διαφορετικά.
- μετά να πάρω την παραγγελία, να στείλω πίσω το αμορτισέρ να κάνουμε άλλη παραγγελία
Ναι, θα κάθομαι να χάνω ώρες για τη δική τους μλκία.
Τέσπα, κατέληξα ότι καλό θα ήταν να επικοινωνήσουν με το courier και να τους πουν να το γυρίσει, γιατί εγώ δεν πρόκειται να το παραλάβω, και επειδή δεν βλέπω μέλλον στην συννενόηση (κάτι μου έλεγε μετά ότι μπορεί να πάρει 2 βδομαδες να κάνουν το processing ) να ακυρωθεί ολη η παραγγελία και θα τα πάρω από άλλο κατάστημα
Να περιμένω τηλ. από τον υπεύθυνο