Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Αντώνης KADJAR2021
#738712 Παιδιά καλησπέρα!Είμαι κάτοχος ενός Renault Kadjar από το καλοκαίρι και εχω παρατηρήσει ότι ακούγεται ένα σφύριγμα(αεροδυναμικός θόρυβος πιθανολογώ)όταν πηγαίνω με ταχύτητα άνω των 120χλμ και όταν έχει και λίγο περισσότερο αέρα εξωτερικά.Το σφύριγμα το εξακολουθεί και ακούγεται και με ανοιχτό το παράθυρο του οδηγού .Το εντοπίζω η έτσι τουλάχιστον μου φαίνεται από μπροστά κ προς την μεριά του οδηγού.Στην αντιπροσωπεία το έχω αναφέρει μόνο τηλεφωνικά κ μου φαίνεται πως πρέπει σίγουρα να τους επισκεφθώ μιας κ το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση.Απλα μου είπαν ότι είναι δύσκολο ν εντοπιστεί κ ότι θ πρέπει ν το παρακολουθήσω κ άλλο κ μετά να το πάω.Αυτοι δεν έχουν σύστημα που μπορούν ν δουν αν έχει παρουσιαστεί κ σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο?Έχει αντιμετωπίσει κάποιος κάτι αντίστοιχο παιδιά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο? Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#738718 Ξεκινώντας από τα βασικά, δεν έχεις βάλει μπάρες οροφής έτσι?
Το κάνει από την πρώτη μέρα που το πήρες?
Μήπως είχες συνηθίσει σε κλασικό χαμηλό αμάξι και σαν ψηλό σου φαίνεται κάπως πιο ιδιαίτερος κάποιος φυσιολογικός κατά τ' άλλα ήχος?
Μήπως έχει ξεκολλήσει κάτι και δημιουργεί τον θόρυβο που λες?
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#738733 Μπορείς εν κινήσει να κλείσεις τους καθρέπτες; Πάντα φυσικά λαμβάνοντας υπόψιν ότι είσαι τελείως άδειος από πίσω. Σε κάμποσα SUV λένε ότι το σφύριγμα έρχεται από αεροδυναμικούς θορύβους στον καθρέπτη.
Άβαταρ μέλους
By Αντώνης KADJAR2021
#738785 Είναι το επόμενο που θ δοκιμάσω να κάνω.Το μόνο που έχω δοκιμάσει είναι ότι άνοιξα το παράθυρο του οδηγού κ συνέχιζε να το κανει
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#738794 Επίσης, πας στον Καυκά, παίρνεις 2 μαύρες μονωτικές, καλύπτεις όσο γίνεται υαλοκαθαριστήρες. Αν παραμεινει δεν είναι από εκεί.

μετά βλέπεις (και) όπου υπάρχει κενό π.χ. στο τριγωνάκι που "εξαρτάται" ο καθρέπτης πάνω στην πόρτα. Κάλυψε και εκεί τα κενά και κάπου θα το βρεις.

Στο φιέστα μου έκανε από τις 2 πλαστικές ράγες που καλύπτανε τις υποδοχές για τις προεγκαταστάσεις μπαγκαζιέρας (αυτές που φαίνονται ως προέκταση των πλευρών του παρμπρίζ). Μπήκε μονωτική μαύρη, και έμεινε για πάντα.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#738936 θα μπορούσα να γράψω βιβλίο για την αντιμετώπιση τριγμών. Στο φίατ που εχω τωρα αισίως λύθηκε το μεγάλο πρόβλημα του υπερελάχιστου αλλα σπαστικού κρεμάσματος του ταμπλώ, και του μηχανισμού του υαλοκαθαριστήρα πίσω
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#739035
JimClark έγραψε:θα μπορούσα να γράψω βιβλίο για την αντιμετώπιση τριγμών. Στο φίατ που εχω τωρα αισίως λύθηκε το μεγάλο πρόβλημα του υπερελάχιστου αλλα σπαστικού κρεμάσματος του ταμπλώ, και του μηχανισμού του υαλοκαθαριστήρα πίσω

για γραψε κανα τιπ.Πως τους εντοπιζεις,πως τους εξουδετερωνεις κλπ.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#739081 Το έγραψα εδώ: viewtopic.php?p=651627 and I quote myself

(Για το σημείο του να βρείς τον τριγμό (βοηθάει να οδηγάει κάποιος άλλος))

-> Θα βρεις ένα "σημείο συντονισμού" στο οποίο τρίζει το συγκεκριμένο κομμάτι. Είτε σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών, είτε σε στροφή, είτε σε ανηφόρα, είτε χωματόδρομο, είτε σε σημείο που "συντονίζει" ο κινητήρας ή / και το πλαίσιο.


Συγκεκριμένα είχα πάει στην ανηφόρα Σουρωτής - Αγ. Αντώνιο. Πήγαινα με 50, έβαλα μια 4η να μουγκρίζει στις 1000 στροφές και βγάζοντας το ντουλαπάκι και ασκώντας πίεση σε διαφορετικά σημεία, βρήκα τον φταίχτη. Όπου όταν το πίεζα, σταματούσε να τρίζει / συντονίζει.

Στην πρώτη version αντιμετώπισης ακολούθησα την 1. τακτική, έβαλα μια πλαστική μπαλίτσα από τα jumbo μεταξύ του μπόσικου και (αισίως που περνά από εκεί) του μεταλλικού frame του αμαξιού. Άντεξε 10 μήνες, αλλά "ξεφούσκωσε" και επέστρεψε ο θόρυβος. Έπειτα ακολούθησα την 4. τακτική με ευθύγραμμα κομμάτια σωλήνας πλαστικής βαρέος τύπου (Kouvidis ολέ) που εδράζουν στο μεταλλικό frame
(λειάνθηκαν, καμπυλώθηκαν στην τομή τους και στερεώθηκαν με δεματικά) και κρατάνε το σύνολο που προκαλεί το συντονισμό στη θέση που πρέπει.


ακόμα και τώρα δουλεύει άψογα. :metalo:

Το δε ήχο του μηχανισμού του υαλοκαθαριστήρα, αφού έκανα κάποια χλμ με τον υαλοκαθαριστήρα όρθιο (να μην ακουμπάει) ειδα οτι συνεχίζει, πήρα ένα κοντομάνικο που μου περίσσευε, άνοιξα 2 πρεσσαριστά κλιψ από την υφασμάτινη επένδυση, το στούμπωσα μέσα και ... είναι ακόμα εκεί.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#739084
JimClark έγραψε:Το έγραψα εδώ: viewtopic.php?p=651627 and I quote myself

(Για το σημείο του να βρείς τον τριγμό (βοηθάει να οδηγάει κάποιος άλλος))

-> Θα βρεις ένα "σημείο συντονισμού" στο οποίο τρίζει το συγκεκριμένο κομμάτι. Είτε σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών, είτε σε στροφή, είτε σε ανηφόρα, είτε χωματόδρομο, είτε σε σημείο που "συντονίζει" ο κινητήρας ή / και το πλαίσιο.


Συγκεκριμένα είχα πάει στην ανηφόρα Σουρωτής - Αγ. Αντώνιο. Πήγαινα με 50, έβαλα μια 4η να μουγκρίζει στις 1000 στροφές και βγάζοντας το ντουλαπάκι και ασκώντας πίεση σε διαφορετικά σημεία, βρήκα τον φταίχτη. Όπου όταν το πίεζα, σταματούσε να τρίζει / συντονίζει.

Στην πρώτη version αντιμετώπισης ακολούθησα την 1. τακτική, έβαλα μια πλαστική μπαλίτσα από τα jumbo μεταξύ του μπόσικου και (αισίως που περνά από εκεί) του μεταλλικού frame του αμαξιού. Άντεξε 10 μήνες, αλλά "ξεφούσκωσε" και επέστρεψε ο θόρυβος. Έπειτα ακολούθησα την 4. τακτική με ευθύγραμμα κομμάτια σωλήνας πλαστικής βαρέος τύπου (Kouvidis ολέ) που εδράζουν στο μεταλλικό frame
(λειάνθηκαν, καμπυλώθηκαν στην τομή τους και στερεώθηκαν με δεματικά) και κρατάνε το σύνολο που προκαλεί το συντονισμό στη θέση που πρέπει.


ακόμα και τώρα δουλεύει άψογα. :metalo:

Το δε ήχο του μηχανισμού του υαλοκαθαριστήρα, αφού έκανα κάποια χλμ με τον υαλοκαθαριστήρα όρθιο (να μην ακουμπάει) ειδα οτι συνεχίζει, πήρα ένα κοντομάνικο που μου περίσσευε, άνοιξα 2 πρεσσαριστά κλιψ από την υφασμάτινη επένδυση, το στούμπωσα μέσα και ... είναι ακόμα εκεί.


:lol: :lol: :lol:

to δυσκολο ειναι να το εντοπισεις.Μολις το εντοπισεις,ειναι ευκολο να το κανεις να βγαλει το σκασμο.
Το κλιο εχει κατι τριξιματακια πισω.Εχω παρει μια αφρωδη ταινια γκρι,(που συμπιεζεται δυσκολα,οχι σαν αυτη που βαζουμε στα παραθυρα) και μεσα στις γιορτες που θα ξυνω παπαρι,θα ασχοληθω.