Το κάνει από την πρώτη μέρα που το πήρες?
Μήπως είχες συνηθίσει σε κλασικό χαμηλό αμάξι και σαν ψηλό σου φαίνεται κάπως πιο ιδιαίτερος κάποιος φυσιολογικός κατά τ' άλλα ήχος?
Μήπως έχει ξεκολλήσει κάτι και δημιουργεί τον θόρυβο που λες?
μετά βλέπεις (και) όπου υπάρχει κενό π.χ. στο τριγωνάκι που "εξαρτάται" ο καθρέπτης πάνω στην πόρτα. Κάλυψε και εκεί τα κενά και κάπου θα το βρεις.
Στο φιέστα μου έκανε από τις 2 πλαστικές ράγες που καλύπτανε τις υποδοχές για τις προεγκαταστάσεις μπαγκαζιέρας (αυτές που φαίνονται ως προέκταση των πλευρών του παρμπρίζ). Μπήκε μονωτική μαύρη, και έμεινε για πάντα.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
https://jimmuclarku.blogspot.com/
JimClark έγραψε:θα μπορούσα να γράψω βιβλίο για την αντιμετώπιση τριγμών. Στο φίατ που εχω τωρα αισίως λύθηκε το μεγάλο πρόβλημα του υπερελάχιστου αλλα σπαστικού κρεμάσματος του ταμπλώ, και του μηχανισμού του υαλοκαθαριστήρα πίσω
για γραψε κανα τιπ.Πως τους εντοπιζεις,πως τους εξουδετερωνεις κλπ.
(Για το σημείο του να βρείς τον τριγμό (βοηθάει να οδηγάει κάποιος άλλος))
-> Θα βρεις ένα "σημείο συντονισμού" στο οποίο τρίζει το συγκεκριμένο κομμάτι. Είτε σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών, είτε σε στροφή, είτε σε ανηφόρα, είτε χωματόδρομο, είτε σε σημείο που "συντονίζει" ο κινητήρας ή / και το πλαίσιο.
Συγκεκριμένα είχα πάει στην ανηφόρα Σουρωτής - Αγ. Αντώνιο. Πήγαινα με 50, έβαλα μια 4η να μουγκρίζει στις 1000 στροφές και βγάζοντας το ντουλαπάκι και ασκώντας πίεση σε διαφορετικά σημεία, βρήκα τον φταίχτη. Όπου όταν το πίεζα, σταματούσε να τρίζει / συντονίζει.
Στην πρώτη version αντιμετώπισης ακολούθησα την 1. τακτική, έβαλα μια πλαστική μπαλίτσα από τα jumbo μεταξύ του μπόσικου και (αισίως που περνά από εκεί) του μεταλλικού frame του αμαξιού. Άντεξε 10 μήνες, αλλά "ξεφούσκωσε" και επέστρεψε ο θόρυβος. Έπειτα ακολούθησα την 4. τακτική με ευθύγραμμα κομμάτια σωλήνας πλαστικής βαρέος τύπου (Kouvidis ολέ) που εδράζουν στο μεταλλικό frame
(λειάνθηκαν, καμπυλώθηκαν στην τομή τους και στερεώθηκαν με δεματικά) και κρατάνε το σύνολο που προκαλεί το συντονισμό στη θέση που πρέπει.
ακόμα και τώρα δουλεύει άψογα.
Το δε ήχο του μηχανισμού του υαλοκαθαριστήρα, αφού έκανα κάποια χλμ με τον υαλοκαθαριστήρα όρθιο (να μην ακουμπάει) ειδα οτι συνεχίζει, πήρα ένα κοντομάνικο που μου περίσσευε, άνοιξα 2 πρεσσαριστά κλιψ από την υφασμάτινη επένδυση, το στούμπωσα μέσα και ... είναι ακόμα εκεί.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
JimClark έγραψε:Το έγραψα εδώ: viewtopic.php?p=651627 and I quote myself
(Για το σημείο του να βρείς τον τριγμό (βοηθάει να οδηγάει κάποιος άλλος))
-> Θα βρεις ένα "σημείο συντονισμού" στο οποίο τρίζει το συγκεκριμένο κομμάτι. Είτε σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών, είτε σε στροφή, είτε σε ανηφόρα, είτε χωματόδρομο, είτε σε σημείο που "συντονίζει" ο κινητήρας ή / και το πλαίσιο.
Συγκεκριμένα είχα πάει στην ανηφόρα Σουρωτής - Αγ. Αντώνιο. Πήγαινα με 50, έβαλα μια 4η να μουγκρίζει στις 1000 στροφές και βγάζοντας το ντουλαπάκι και ασκώντας πίεση σε διαφορετικά σημεία, βρήκα τον φταίχτη. Όπου όταν το πίεζα, σταματούσε να τρίζει / συντονίζει.
Στην πρώτη version αντιμετώπισης ακολούθησα την 1. τακτική, έβαλα μια πλαστική μπαλίτσα από τα jumbo μεταξύ του μπόσικου και (αισίως που περνά από εκεί) του μεταλλικού frame του αμαξιού. Άντεξε 10 μήνες, αλλά "ξεφούσκωσε" και επέστρεψε ο θόρυβος. Έπειτα ακολούθησα την 4. τακτική με ευθύγραμμα κομμάτια σωλήνας πλαστικής βαρέος τύπου (Kouvidis ολέ) που εδράζουν στο μεταλλικό frame
(λειάνθηκαν, καμπυλώθηκαν στην τομή τους και στερεώθηκαν με δεματικά) και κρατάνε το σύνολο που προκαλεί το συντονισμό στη θέση που πρέπει.
ακόμα και τώρα δουλεύει άψογα.
Το δε ήχο του μηχανισμού του υαλοκαθαριστήρα, αφού έκανα κάποια χλμ με τον υαλοκαθαριστήρα όρθιο (να μην ακουμπάει) ειδα οτι συνεχίζει, πήρα ένα κοντομάνικο που μου περίσσευε, άνοιξα 2 πρεσσαριστά κλιψ από την υφασμάτινη επένδυση, το στούμπωσα μέσα και ... είναι ακόμα εκεί.
to δυσκολο ειναι να το εντοπισεις.Μολις το εντοπισεις,ειναι ευκολο να το κανεις να βγαλει το σκασμο.
Το κλιο εχει κατι τριξιματακια πισω.Εχω παρει μια αφρωδη ταινια γκρι,(που συμπιεζεται δυσκολα,οχι σαν αυτη που βαζουμε στα παραθυρα) και μεσα στις γιορτες που θα ξυνω παπαρι,θα ασχοληθω.