Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#708957 Γύρω στα 15A ανά φάση δίνει. Τους χρόνους φόρτισης πάντως που προβλέπονται εδώ (~4h30m για πλήρη φόρτιση), τους πιάνει σε γενικές γραμμές. :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#708967
Scotch έγραψε:Γύρω στα 15A ανά φάση δίνει. Τους χρόνους φόρτισης πάντως που προβλέπονται εδώ (~4h30m για πλήρη φόρτιση), τους πιάνει σε γενικές γραμμές. :s_dunno

Πλήρη φόρτιση από 0 εννοεί πάντα. Αν τους πιάνει, τότε όντως το πάει στο μέγιστο. Μήπως μπορείς ν'αλλάξεις προφίλ φόρτισης και από το αυτοκίνητο;
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#708972 Δεν το έχω δοκιμάσει από 0-100, αλλά από 30-100 έχει τύχει και αν θυμάμαι καλά του πήρε λιγότερο από 3 ώρες, άρα θεωρώ πως τους πιάνει.
Ναι, έχει Maximum, Reduced και Low που αντιστοιχούν σε 15A, 11,25A και 7,5A.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#708975 Τότε θα σου πρότεινα να το κατεβάσεις και να φορτίζει πιο αργά και αν χρειαστεί κάποια φορά πιο γρήγορη, το αλλάζεις. Αλλά το αργό σαφώς είναι καλύτερο για τις μπαταρίες.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#708983
glf έγραψε:Φυσικά και είναι καλύτερα να φορτίζει αργά. Για να μη ζεσταθεί.
Anonymous Founder έγραψε:Τότε θα σου πρότεινα να το κατεβάσεις και να φορτίζει πιο αργά και αν χρειαστεί κάποια φορά πιο γρήγορη, το αλλάζεις. Αλλά το αργό σαφώς είναι καλύτερο για τις μπαταρίες.

Ok, ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#709358 Τελικά από το αυτοκίνητο δεν άλλαξε τίποτα. Δηλαδή, ρύθμισα από το μενού του αυτοκινήτου τη φόρτιση στο low, αλλά μοιάζει ο φορτιστής να έχει το πάνω χέρι (θα περίμενα να ισχύει το αντίστροφο) και να δίνει full. Ευτυχώς γίνεται δουλειά από το μενού του φορτιστή (μπορείς να δώσεις οποία τιμή θέλεις, από 1-32Α).

Κάτι άλλο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι ξεκινάει η φόρτιση μόλις κάνω authorise τη φόρτιση, αλλά πριν επιλέξω τις παραμέτρους της (kWh, Amperes, κλπ). Κι έτσι η φόρτιση ξεκινάει, πατάω stop, επιλέγω kWh, start. Πειράζει άραγε αυτό το σταμάτα-ξεκίνα; ΕικόναΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#709374 Ουσιαστικά, ξεκινάει η φόρτιση για λίγα δευτερόλεπτα, τη διακόπτω, βάζω τα settings και την ξαναξεκινάω. Θα δω μήπως υπάρχει firmware update του φορτιστή.

< >
Άβαταρ μέλους
By Serf
#742722 Δίλημμα:
Εγκατάσταση AC φορτιστή για φόρτιση στα 11KW, ή
Εγκατάσταση βιομηχανικού τύπου πρίζας για φόρτιση στα 7,5KW

Ποια τα συν / πλην:

Τα προφανή:

AC (+): η ταχύτητα φόρτισης
AC (-): το κόστος του φορτιστή
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#742725 Πρακτικά η εγκατάσταση 3φασικης παροχής ειναι αστεία ως κόστος. Τί ασφάλεια μπορεις να βάλεις max?

Επισης, πόσο χρόνο θες με την βιομηχανική παροχη για 20-80%?

Προσωπικά, δεν νομιζω οτι εχει νοημα να το σκέφτεσαι, σε περιορίζει αρκετά το να μην εχεις φορτιστή επι του παρόντος και για αρκετό χρονικό διαστημα
Άβαταρ μέλους
By Serf
#742729
rx8_drifter έγραψε:Πρακτικά η εγκατάσταση 3φασικης παροχής ειναι αστεία ως κόστος. Τί ασφάλεια μπορεις να βάλεις max?

Επισης, πόσο χρόνο θες με την βιομηχανική παροχη για 20-80%?

Προσωπικά, δεν νομιζω οτι εχει νοημα να το σκέφτεσαι, σε περιορίζει αρκετά το να μην εχεις φορτιστή επι του παρόντος και για αρκετό χρονικό διαστημα


60% των περίπου 80KWh = 48KWh
AC 11KW: 4,4h
Βιομηχ. πρίζα: 6,4h
Απλή σούκο: 16h

Και η βιομηχανική μια χαρά κάνει τη δουλειά της αποβραδίς.
Άβαταρ μέλους
By glf
#742732 Και γω που έχω ήδη 3φασικό στο σπίτι, δε βλέπω ιδιαίτερο λόγο να βάλω και φορτιστή. Ας το αναλάβει το On-board.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#742749
Serf έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Πρακτικά η εγκατάσταση 3φασικης παροχής ειναι αστεία ως κόστος. Τί ασφάλεια μπορεις να βάλεις max?

Επισης, πόσο χρόνο θες με την βιομηχανική παροχη για 20-80%?

Προσωπικά, δεν νομιζω οτι εχει νοημα να το σκέφτεσαι, σε περιορίζει αρκετά το να μην εχεις φορτιστή επι του παρόντος και για αρκετό χρονικό διαστημα


60% των περίπου 80KWh = 48KWh
AC 11KW: 4,4h
Βιομηχ. πρίζα: 6,4h
Απλή σούκο: 16h

Και η βιομηχανική μια χαρά κάνει τη δουλειά της αποβραδίς.


Άρα γιατί να βάλεις κάτι άλλο; :hmmm: