Scotch έγραψε:Γύρω στα 15A ανά φάση δίνει. Τους χρόνους φόρτισης πάντως που προβλέπονται εδώ (~4h30m για πλήρη φόρτιση), τους πιάνει σε γενικές γραμμές.
Πλήρη φόρτιση από 0 εννοεί πάντα. Αν τους πιάνει, τότε όντως το πάει στο μέγιστο. Μήπως μπορείς ν'αλλάξεις προφίλ φόρτισης και από το αυτοκίνητο;
Ναι, έχει Maximum, Reduced και Low που αντιστοιχούν σε 15A, 11,25A και 7,5A.
glf έγραψε:Φυσικά και είναι καλύτερα να φορτίζει αργά. Για να μη ζεσταθεί.
Anonymous Founder έγραψε:Τότε θα σου πρότεινα να το κατεβάσεις και να φορτίζει πιο αργά και αν χρειαστεί κάποια φορά πιο γρήγορη, το αλλάζεις. Αλλά το αργό σαφώς είναι καλύτερο για τις μπαταρίες.
Ok, ευχαριστώ.
Κάτι άλλο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι ξεκινάει η φόρτιση μόλις κάνω authorise τη φόρτιση, αλλά πριν επιλέξω τις παραμέτρους της (kWh, Amperes, κλπ). Κι έτσι η φόρτιση ξεκινάει, πατάω stop, επιλέγω kWh, start. Πειράζει άραγε αυτό το σταμάτα-ξεκίνα;
< >
< >
Εγκατάσταση AC φορτιστή για φόρτιση στα 11KW, ή
Εγκατάσταση βιομηχανικού τύπου πρίζας για φόρτιση στα 7,5KW
Ποια τα συν / πλην:
Τα προφανή:
AC (+): η ταχύτητα φόρτισης
AC (-): το κόστος του φορτιστή
Επισης, πόσο χρόνο θες με την βιομηχανική παροχη για 20-80%?
Προσωπικά, δεν νομιζω οτι εχει νοημα να το σκέφτεσαι, σε περιορίζει αρκετά το να μην εχεις φορτιστή επι του παρόντος και για αρκετό χρονικό διαστημα
rx8_drifter έγραψε:Πρακτικά η εγκατάσταση 3φασικης παροχής ειναι αστεία ως κόστος. Τί ασφάλεια μπορεις να βάλεις max?
Επισης, πόσο χρόνο θες με την βιομηχανική παροχη για 20-80%?
Προσωπικά, δεν νομιζω οτι εχει νοημα να το σκέφτεσαι, σε περιορίζει αρκετά το να μην εχεις φορτιστή επι του παρόντος και για αρκετό χρονικό διαστημα
60% των περίπου 80KWh = 48KWh
AC 11KW: 4,4h
Βιομηχ. πρίζα: 6,4h
Απλή σούκο: 16h
Και η βιομηχανική μια χαρά κάνει τη δουλειά της αποβραδίς.
Serf έγραψε:rx8_drifter έγραψε:Πρακτικά η εγκατάσταση 3φασικης παροχής ειναι αστεία ως κόστος. Τί ασφάλεια μπορεις να βάλεις max?
Επισης, πόσο χρόνο θες με την βιομηχανική παροχη για 20-80%?
Προσωπικά, δεν νομιζω οτι εχει νοημα να το σκέφτεσαι, σε περιορίζει αρκετά το να μην εχεις φορτιστή επι του παρόντος και για αρκετό χρονικό διαστημα
60% των περίπου 80KWh = 48KWh
AC 11KW: 4,4h
Βιομηχ. πρίζα: 6,4h
Απλή σούκο: 16h
Και η βιομηχανική μια χαρά κάνει τη δουλειά της αποβραδίς.
Άρα γιατί να βάλεις κάτι άλλο;
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα