Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#687783
nEK έγραψε:Δεν το δενω και combo για το Β, και ο τυπος δεν εχει να καμει με ταχυτητα. Εχει να καμει με ειδη ρευματων διαρροης που αντιλαμβανεται και ανταποκρινεται στο σκοπο του.

Tο έγραψα λίγο βλακωδώς είναι η αλήθεια.
https://uk.rs-online.com/web/generalDis ... /mcb-guide
Each (tripping type) is designed to be responsive to the likely strength of electrical surges in different settings. These variations are typically known as their ‘trip curve’ but can also be known as their tripping characteristics or overcurrent characteristics.

Type B circuit breakers are designed to trip if the current flowing through hits between three and five times the recommended maximum or ‘rated load’.

Ουσιαστικά οι τύπου Β είναι πιο ευαίσθητοι, άρα θ'αντιδράσουν (τριπάρουν, ανοίξουν κύκλωμα) σε μικρότερες διαφοροποιήσεις του μέγιστου ρεύματος. Εξού και το "γρήγορα" που είπα (που συμφωνώ πως δεν είναι ο σωστός όρος). Ένας πιο ευαίσθητος μικροαυτόματος πάντως, θα τριπάρει ταχύτερα το κύκλωμα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#687798 Έμαθα ότι στη Κομοτηνή αγοράστικε porsche panamera hybrid και τελικά της χάλασε ο φορτιστής. Πιθανόν βέβαια να έκαναν μακακια στην εγκατάσταση αλλά κοστίζει λέει 10.000!!!! Μάλλον θελεισεμιναριο οποίος ασχοληθεί με τέτοιες εγκαταστάσεις.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#687801 Αυτός πάντως που μου πρότεινε το ρελέ διαρροής τύπου Α 30mA, 40A και του τρεις μονοπολικούς μικροαυτόματους 40A, Τύπου C (χωρίς να υποστηρίζω ότι ήταν σωστά αυτά που πρότεινε), αναλαμβάνει και το σκέλος της τοποθέτησης της συσκευής φόρτισης, στο σημείο που έχει καθοριστεί, τη σύνδεσή της με την παροχή ηλεκτροδότησης καθώς και τη ρύθμιση της συσκευής και παραμετροποίηση της επικοινωνίας της με τοπικό δίκτυο (αφορά ευφυή φορτιστή). Είπε επίσης πως θα γίνει δοκιμαστική εκκίνηση και έλεγχος λειτουργίας της συσκευής με εξομοιωτή ηλεκτρικού οχήματος και θα δοθεί εγγύηση καλής εγκατάστασης σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή :s_dunno

Και μου κάνει εντύπωση να τα λέει τόσο λάθος, μιας και ειδικεύονται (είναι εταιρεία) στο αντικείμενο :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#687845 Τα παραπάνω δεν είναι λάθος. Αλλά δεν είχαμε όλη την πληροφορία αρχικά.
Προτείνουν πολύ ευαίσθητο τριφασικό ρελέ τύπου Α που όντως είναι ακριβό. Έπειτα βάζουν πιο αναίσθητες μονοφασικές ασφάλειες τύπου C, και ίδιων Ampere. Σωστό είναι.
Άρα, το παίρνω πίσω αυτό που είπα πριν, φαίνεται πως γνωρίζουν τι κάνουν.
Από εμένα είναι ναι λοιπόν.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#687848 Προσοχή γιατί αν δεν απατώμαι ο φορτιστής θέλει ξεχωριστή γράμμη άρα δεύτερο ρολόι απο ΔΕΗ ή πάροχο. Απλά ελεγξέ το.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#687852
Anonymous Founder έγραψε:Δεύτερη γραμμή δίνει μόνον ο ΔΕΔΔΗΕ. Πρώτη φορά το ακούω αυτό πάντως.

Δεν το λέω τυχαία απλά ελέξγτε το. Δεν το έγραψα για χαβαλέ. Αν λανθάνω συγγνώμη αλλά θυμάμαι ότι θέλει ξεχωριστό ρολόι....
Άβαταρ μέλους
By nEK
#687855 Γιατι να θελει ξεχωριστο ρολοι? Ειμαι στο σπιτι μου και θελω φορτιστη. Το συνδεω στο πινακα μου και αναλογα την ισχυ της παροχης που εχω, εχω διαλεξει τον αναλογο φορτιστη σε αμπερ συν την αυτορρυθμιση για να μην επιβαρυνει τη συνολικη εγκατασταση. Η εγκατασταση του θελει νεα ΥΔΕ μαλλον επειδη αλλαζει η ΕΗΕ. Αυτο υπαρχει, θεωρητικα, απο παντα.
Άβαταρ μέλους
By glf
#687942
Thomas_C200K έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Δεύτερη γραμμή δίνει μόνον ο ΔΕΔΔΗΕ. Πρώτη φορά το ακούω αυτό πάντως.

Δεν το λέω τυχαία απλά ελέξγτε το. Δεν το έγραψα για χαβαλέ. Αν λανθάνω συγγνώμη αλλά θυμάμαι ότι θέλει ξεχωριστό ρολόι....
Μήπως διάβασες για ξεχωριστή γραμμή από τον πίνακα;
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#688102 Έλαβα σήμερα και τη σύμφωνη γνώμη του δικού μου ηλεκτρολόγου (3η περίπτωση, μετά τις άλλες δύο που έχω αναφέρει) για την καλωδίωση και το περιεχόμενο του πίνακα [ α) ένα τριφασικό ρελέ διαρροής Τύπου Α 30mA, 40A και β) τρεις μονοπολικοί μικροαυτόματοι (ένας για κάθε φάση), 40A, Τύπου C.]. Η μόνη του "ένσταση" ήταν τα 30mA του ρελέ, τα οποία θα εξαρτηθούν από το τι ζητάει ο σταθμός φόρτισης. Μπορεί δηλαδή να είναι 30mA, μπορεί να είναι και 300mA. Ως προς το powerline και το internet, μου είπε πως είναι καλή ιδέα, απλά πρέπει η πρίζα που θα μπει στον πίνακα και το modem να είναι στην ίδια φάση (όχι ουδέτερο) για να λειτουργήσει.

Από σταθμούς φόρτισης ποιον προτείνουμε; Ο ηλεκτρολόγος ήταν της άποψης ότι αυτοί των 22kw είναι too much και δεδομένου ότι η γενικότερη τάση είναι να μειώνονται οι απαιτήσεις σε kw, μου πρότεινε να εξετάσω την περίπτωση κάποιου 11kw. Βέβαια εκεί οι 4,5 ώρες που απαιτούνται για φόρτιση, γίνονται 9, οπότε μάλλον θα παραμείνω στα 22kw. Και ήταν της άποψης να πάω σε κάποιον από τους "μεγάλους" (ABB, Legrand, SCHNEIDER, Hager - με αυτή τη σειρά). Ο φθηνότερος όμως 22kw, με καλώδιο, πάει στα 1.500 € :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#688110 -Πήγαινε για τον 22αρη, ή μείνε μόνον με την μονοφασική πρίζα αν θέλεις οικονομία.
-Δεν έχει δίκιο για τα powerline, παίζουν σε όλες τις φάσεις, Γιατί όλες οι φάσεις έχουν κοινό ουδέτερο. Τα powerline δουλεύουν με μια τεχνική που λέγεται υπέρθεση (superimposion) σήματος. Και αυτό το σήμα πηγαίνει παντού και δεν περιορίζεται στην μια φάση προφανώς.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#688130 Οκ, θα του μεταφέρω αυτά για το powerline.

Θα πάω για 22άρη φορτιστή. Αλλά ποιον; Έχει νόημα να πάω σε επώνυμο των 1500 € ή να πάω σε κάτι πιο οικονομικό (< 1000 €); Δεν θέλω να ρισκάρω να πάθει κάτι το αυτοκίνητο, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι δεν πληρώνω μόνο όνομα πηγαίνοντας στους επώνυμους (που μπορεί τελικά να έχουν και λιγότερες δυνατότητες από τους φθηνότερους).

< >
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#688139 Πριν δύο χρόνια περίπου που έψαχνα φορτιστές για να βάλουμε στα συνεργεία μας (είναι υποχρεωτικό από την Mercedes) έκανα έρευνα αγοράς και τελικά καταλήξαμε και βάλαμε τους "γνήσιους" της Mercedes-Benz.
Με ένα googlισμα , πρέπει να είναι σαν αυτόν.
https://www.mobilityhouse.com/int_en/me ... -home.html
Θα τον δω την Δευτέρα που θα πάω στο μαγαζί και θα ενημερώσω.
Λες να πάρω ένα e smart και να το φορτίζω στην δουλειά;

< Note 9 >