Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#690559 Βλέπω να καταλήγουμε σε:
- 2 πίνακες μεταλλικούς 1χ12 (ένας στο ρολόι, ένας πάνω από τον φορτιστή).

Ο ηλεκτρολόγος επιμένει πως δεν υπάρχει άλλος τρόπος να πάρουμε ρεύμα από το ρολόι, αν δεν μπει πίνακας ακριβώς δίπλα του. Όπως μου το περιέγραψε, ο πίνακας αυτός θα παρεμβληθεί μεταξύ καλωδίου παροχής και ρολογιού. Δηλαδή το καλώδιο που τώρα πάει στο ρολόι, θα πηγαίνει πρώτα στον πίνακα και από τον πίνακα θα διακλαδώνεται (?) προς τον πίνακα του φορτιστή (40 μέτρα απόσταση) και το ρολόι.

Από υλικά, περιγράφονται πιο κάτω (όπου ΔΕΗ = πίνακας δίπλα στο ρολόι, ΦΟΡΤΙΣΤΗΣ: πίνακας πάνω από τον φορτιστή):
Εικόνα
Εικόνα

Αναμένω και τον φορτιστή από bmw, που τώρα η ημερομηνία παραγωγής του πήγε 8/2.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#690578 Σίγουρα ο πίνακας στο ρολόι θα μπει μετά το ρολόι, πριν το ρολόι είναι παράνομο να κάνεις το οτιδήποτε, αφού δεν σου ανήκει καν, είναι του ΔΕΔΔΗΕ.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#690584 Συγκεκριμένα είπε: "θα βγει το καλώδιο που πάει στο ρολόι, θα μπει στον πίνακα, και από τον πίνακα θα φύγουν δύο καλώδια, ένα προς το ρολόι και ένα προς τον πίνακα του φορτιστή. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By glf
#690599 Τι πράμα;
Και το ρεύμα που θα φορτίζει το αυτοκίνητο ποιός θα το μετράει και θα ενημερώνεται ο ΔΕΔΔΗΕ για την κατανάλωση;
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#690603
rx8_drifter έγραψε:Οταν λεει το καλώδιο που πάει προς το ρολόι, εννοεί απ το σπιτι στο ρολόι ρε παιδιά, δεν γίνεται αλλιώς.

:oops: Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ τώρα :lol: (και ανέτρεξα στη φωτογραφία)
Το μπέρδεμα προέκυψε από το γεγονός ότι εγώ έβλεπα καλώδιο να μπαίνει στο ρολόι, αλλά στην πραγματικότητα μάλλον βγαίνει από το ρολόι, και πάει προς το διαμέρισμα.

Εικόνα

Στη φωτογραφία, τα 3 καλώδια που φεύγουν από τα ρολόγια στο πάνω μέρος (το μεσαίο είναι το δικό μου) είναι λογικά αυτά που πάνε στους πίνακες των διαμερισμάτων ενώ από εκεί που είναι το πράσινο σπιράλ λογικά διέρχεται αυτό της παροχής, σωστά; Ο ηλεκτρολόγος για το πάνω καλώδιο μιλούσε. :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#690617 :lol:

Πάντως δεν κατάλαβα ακριβώς τι θα κάνει, δε χρειάζεσαι τόσες ασφάλειες. Χρειάζεσαι ενα γενικό διακόπτη στο κουτί που θα βάλεις δίπλα στο ρολόι, να μπορείς να κόβεις την γενική παροχή απ τον οποίον θα φεύγει το καλώδιο για το σπίτι, μία 3φασικη με rcd που θα φεύγει για τον φορτιστή σ αυτό το κουτί και μια μονοφασική στο κουτί διπλα στο φορτιστή :hmmm:

Εκτός αν παίζουν τπτ ειδικές απαιτήσεις απ τον ΕΛΟΤ για τον κανονισμό εσωτερικών εγκαταστάσεων :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#690624 Εγώ αυτό που ζήτησα, εκτός από τον φορτιστή, ήταν και 2 πρίζες στον πίνακα δίπλα του. :s_dunno

Σ' αυτό που ήταν προβληματισμένος ήταν αν θα βάλει ρυθμιστή φορτίου (αν το λέω καλά), γι αυτό μου είπε να στείλουμε mail στη bmw να μάθουμε "τι κατανάλωση σε kw έχει ανά φάση ο φορτιστής σε γρήγορη φόρτιση", προκειμένου να επιτευχθεί η πιο γρήγορη δυνατή φόρτιση (4:30 ώρες, βλ. πίνακα). Το σπίτι έχει 25kw (5x100mm2 και 3χ40A). Μήπως άδικα περιμένω από τη bmw απάντηση και αυτή προκύπτει από τα δεδομένα του πίνακα; :hmmm:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#690633 Βλέπω τους πιο κάτω κωδικούς στον προαιρετικό εξοπλισμό:
04U6 Quick charg.altern.current multi-phase
04U7 Rapid charging direct current
0570 Reinforced power supply

Βέβαιος δεν είμαι ωστόσο, γι αυτό έστειλα και το vin στη bmw.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#690636 Αυτό που θέλω να πω, ειναι οτι το πόσο ρεύμα θα τραβάει ο φορτιστής δεν εχει σχέση με τον φορτιστή αλλά με το φορτίο.
Πρεπει να δεις τί φορτιστή εχει πάνω το αμάξι σου και αυτο θα σου πει τί περιμένεις για κατανάλωση
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#690637 Αν υποθέσουμε ότι έχει τον standard 7,4kw on-board-charger, υπάρχει κάποια φόρμουλα με την οποία μπορούμε να απαντήσουμε στην ερώτηση του ηλεκτρολόγου; :hmmm: