Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#729201 Θα τους πω να γίνει ένας έλεγχος αρχικά και βλέπουμε. Αν είναι φαγωμένα προφανώς και θα τα πάρω μόνος μου και θα τους τα πάω εκτός και αν λογικευτούν σε αυτά που ζητάνε.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#729236
Giuseppe Busso έγραψε:Για αλλαγή μπουζί μου είπαν στις 60Κ χιλιόμετρα ή στα 4 χρόνια. Τι πάει να πει στα 4 χρόνια; Λήγουν; :hmmm:

Έχω 35Κ χλμ τώρα και το Δεκέμβρη έχω το ετήσιο σέρβις.

Κατά πάσα πιθανότητα τα παρακάτω είναι τα γνήσια που φοράει το αμάξι μου:
https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... OlaROlq6KQ

και αυτά ας πούμε after market ngk:
https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... Krr-bZFcTs

Απλά να σας ενημερώσω ότι πριν λίγους μήνες που έκανα μια ερώτηση στον τεχνικό, τι θα έχει η συντήρηση στα 4 έτη, μου πέταξε "μπουζί". Και όταν ρώτησα κόστος (Ντίμη κάθεσαι;) μου είπε ένα 300άρι. Προφανώς εννοεί με εργασία και χωρίς εκπτώσεις. Δηλαδή άντε να πέσει στα 200€ :s_rofl

Αν γίνει έλεγχος και είναι ΟΚ, υπάρχει κάποιος λόγο αλλαγής; γιατί έχουν χρονικό όριο τα 4 έτη; :hmmm:
Έχουν 4 χρόνια γιατί εσύ μπορεί να έχεις κάνει 20.000 χλμ αλλά να είσαι κάθε μέρα στο φανάρι 3 ώρες ακουνητος
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#729239
nikos έγραψε:Έχουν 4 χρόνια γιατί εσύ μπορεί να έχεις κάνει 20.000 χλμ αλλά να είσαι κάθε μέρα στο φανάρι 3 ώρες ακουνητος


Έχω stop-start στο φανάρι :oops:
Άβαταρ μέλους
By nikos
#729240
Giuseppe Busso έγραψε:
nikos έγραψε:Έχουν 4 χρόνια γιατί εσύ μπορεί να έχεις κάνει 20.000 χλμ αλλά να είσαι κάθε μέρα στο φανάρι 3 ώρες ακουνητος


Έχω stop-start στο φανάρι :oops:
Οκ εσύ άλλαξε τα στα 5 τοτε.
Γενικά απ' τη στιγμή που μπαίνουν σε λειτουργία αρχίζει η φθορά τους όπως όλα τα ανταλλακτικά στο αυτοκίνητο.
300 σου είπε όλο το σέρβις όχι τα μπουζί.
Τα μπουζί πάνω από 60 δεν έχουν.
Εγώ στη σεατ τα πλήρωνα 30 τα ιριδίου πριν 10 χρόνια
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#730129
nikos έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
nikos έγραψε:Έχουν 4 χρόνια γιατί εσύ μπορεί να έχεις κάνει 20.000 χλμ αλλά να είσαι κάθε μέρα στο φανάρι 3 ώρες ακουνητος


Έχω stop-start στο φανάρι :oops:
Οκ εσύ άλλαξε τα στα 5 τοτε.
Γενικά απ' τη στιγμή που μπαίνουν σε λειτουργία αρχίζει η φθορά τους όπως όλα τα ανταλλακτικά στο αυτοκίνητο.
300 σου είπε όλο το σέρβις όχι τα μπουζί.
Τα μπουζί πάνω από 60 δεν έχουν.
Εγώ στη σεατ τα πλήρωνα 30 τα ιριδίου πριν 10 χρόνια



Επειδή ήταν τροφή για σκέψη η δημοσίευσή σου, έστειλα mail στον τεχνικό και είναι κάπως έτσι.

Μπουζί πρέπει να αλλαχτούν κάθε 4 χρόνια !!!!!! και βασικά τόσο λέει το εργοστάσιο . μπορώ να στο εξηγήσω τεχνικά γιατί πρέπει .αν δε θέλεις θα πρέπει να υπογράψεις με δικιά σου ευθύνη
Αν τώρα δε βάλεις γνησιά εγώ θέλω αυτόν το κωδικό 06K905601B
το κόστος των μπουζί με φπα και 18% έκπτωση για σένα !!! χωρισ εργασία είναι 83,77.αλλα βαλέ γνήσια αν θες να με ακούσεις .
τώρα το service που είναι να γίνει τον Δεκέμβριο η μέχρι 12/1 το πολύ είναι γενικό με μπουζί .
το συνολικό κόστος με φπα και εργασίες θα είναι 339,35 η τιμή είναι μόνο για σένα . αν χρειαστεί κάτι άλλο θα ενημερώσω επι τοπου .
η παραπάνω τιμή είναι με λάδια, φ λαδιού ,αέρα ,κλίμα ενεργού άνθρακα ,μπουζί .τάπα καρτερ ,σαπουνακι για τζάμια.
επίσης δώρο οδική για ένα χρόνο , δώρο απολύμανση κλίμα και πλύσιμο κινητήρα όπως πάντα και το βασικότερο φροντίδα από μένα .
δε χρειάζεται να αναφέρω για τις υπόλοιπες εργασίες -ελέγχους που γίνονται διαγνωστικά και οπτικά ,αυτά είναι στη λίστα ελέγχου .


340 ΓΤΚΕΡΑΤΟΜ
Άβαταρ μέλους
By nikos
#730132
Giuseppe Busso έγραψε:
nikos έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
nikos έγραψε:Έχουν 4 χρόνια γιατί εσύ μπορεί να έχεις κάνει 20.000 χλμ αλλά να είσαι κάθε μέρα στο φανάρι 3 ώρες ακουνητος


Έχω stop-start στο φανάρι :oops:
Οκ εσύ άλλαξε τα στα 5 τοτε.
Γενικά απ' τη στιγμή που μπαίνουν σε λειτουργία αρχίζει η φθορά τους όπως όλα τα ανταλλακτικά στο αυτοκίνητο.
300 σου είπε όλο το σέρβις όχι τα μπουζί.
Τα μπουζί πάνω από 60 δεν έχουν.
Εγώ στη σεατ τα πλήρωνα 30 τα ιριδίου πριν 10 χρόνια



Επειδή ήταν τροφή για σκέψη η δημοσίευσή σου, έστειλα mail στον τεχνικό και είναι κάπως έτσι.

Μπουζί πρέπει να αλλαχτούν κάθε 4 χρόνια !!!!!! και βασικά τόσο λέει το εργοστάσιο . μπορώ να στο εξηγήσω τεχνικά γιατί πρέπει .αν δε θέλεις θα πρέπει να υπογράψεις με δικιά σου ευθύνη
Αν τώρα δε βάλεις γνησιά εγώ θέλω αυτόν το κωδικό 06K905601B
το κόστος των μπουζί με φπα και 18% έκπτωση για σένα !!! χωρισ εργασία είναι 83,77.αλλα βαλέ γνήσια αν θες να με ακούσεις .
τώρα το service που είναι να γίνει τον Δεκέμβριο η μέχρι 12/1 το πολύ είναι γενικό με μπουζί .
το συνολικό κόστος με φπα και εργασίες θα είναι 339,35 η τιμή είναι μόνο για σένα . αν χρειαστεί κάτι άλλο θα ενημερώσω επι τοπου .
η παραπάνω τιμή είναι με λάδια, φ λαδιού ,αέρα ,κλίμα ενεργού άνθρακα ,μπουζί .τάπα καρτερ ,σαπουνακι για τζάμια.
επίσης δώρο οδική για ένα χρόνο , δώρο απολύμανση κλίμα και πλύσιμο κινητήρα όπως πάντα και το βασικότερο φροντίδα από μένα .
δε χρειάζεται να αναφέρω για τις υπόλοιπες εργασίες -ελέγχους που γίνονται διαγνωστικά και οπτικά ,αυτά είναι στη λίστα ελέγχου .


340 ΓΤΚΕΡΑΤΟΜ
εγώ στο γκολφ μου έγραφε 4 χρόνια η 60.000 χλμ ιριδίου.

Στα 4 χρόνια είχα 30.000 αλλά εμένα με χρέωσε 30 ευρώ.Την επόμενη φορά τα άλλαξα στα 6 χρόνια που είχα κάνει άλλα 25.000 δηλαδή συνολικά 55.000 χλμ. Βέβαια εγω έκανα σέρβις με τιμές κόστους.
Γενικά τα μπουζί δε χαλάνε και για να σου δώσω να καταλάβεις στις μηχανες μου που έχω σέρβις μανιουαλ λέει "έλεγχος διακενου και αν είναι εντάξει ξανά μέσα".
Ενώ στο μανιουαλ χρήστη λέει αλλαγή στα 18.000
Αν έχεις εγγύηση άλλαξε τα. Έτσι κι αλλιώς γλυτώνεις από την οδική που σου κάνουν δώρο και το πλύσιμο κινητηρα.
Το σέρβις είναι υποκειμενικό στο καθένα.
Για αυτό οι συζητήσεις για λάδια κάνουν 1568 σελίδες σε μια μερα
Άβαταρ μέλους
By Govus
#730135 Ζητάνε 340€ για λάδι, φίλτρο, μπουζί και φίλτρο καμπίνας (αν κατάλαβα καλά) :help: ;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#730156
Govus έγραψε:Ζητάνε 340€ για λάδι, φίλτρο, μπουζί και φίλτρο καμπίνας (αν κατάλαβα καλά) :help: ;


Σωστά κατάλαβες. Θα πέσει το ποσό κάτω από τα 300 βέβαια γιατί δεν θα αλλάξω φίλτρο αέρα (φοράω K&N) και θα πάω δικά μου λάδια. Οπότε θα πάει 270-280 με μπουζί.

nikos έγραψε:εγώ στο γκολφ μου έγραφε 4 χρόνια η 60.000 χλμ ιριδίου.

Στα 4 χρόνια είχα 30.000 αλλά εμένα με χρέωσε 30 ευρώ.Την επόμενη φορά τα άλλαξα στα 6 χρόνια που είχα κάνει άλλα 25.000 δηλαδή συνολικά 55.000 χλμ. Βέβαια εγω έκανα σέρβις με τιμές κόστους.
Γενικά τα μπουζί δε χαλάνε και για να σου δώσω να καταλάβεις στις μηχανες μου που έχω σέρβις μανιουαλ λέει "έλεγχος διακενου και αν είναι εντάξει ξανά μέσα".
Ενώ στο μανιουαλ χρήστη λέει αλλαγή στα 18.000
Αν έχεις εγγύηση άλλαξε τα. Έτσι κι αλλιώς γλυτώνεις από την οδική που σου κάνουν δώρο και το πλύσιμο κινητηρα.
Το σέρβις είναι υποκειμενικό στο καθένα.
Για αυτό οι συζητήσεις για λάδια κάνουν 1568 σελίδες σε μια μερα


Ιριδίου είναι τα μαμά που μου λένε ή όχι;
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#730157
Govus έγραψε:Ζητάνε 340€ για λάδι, φίλτρο, μπουζί και φίλτρο καμπίνας (αν κατάλαβα καλά) :help: ;

Και φίλτρο αέρα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#730172 Τα αντίστοιχα NGK με τα μαμά είναι τα NGK PLFER7A8EG Lazer Platinum.

Το πρόβλημα είναι ότι παίζει πολύ μαϊμού στην αγορά.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#730173 προσοχη με τα μπουζι,γιατι εαν αποκολληθει καμια ακιδα πας για μεγαλο λογαριασμο.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#730181
Giuseppe Busso έγραψε:
Govus έγραψε:Ζητάνε 340€ για λάδι, φίλτρο, μπουζί και φίλτρο καμπίνας (αν κατάλαβα καλά) :help: ;


Σωστά κατάλαβες. Θα πέσει το ποσό κάτω από τα 300 βέβαια γιατί δεν θα αλλάξω φίλτρο αέρα (φοράω K&N) και θα πάω δικά μου λάδια. Οπότε θα πάει 270-280 με μπουζί.

nikos έγραψε:εγώ στο γκολφ μου έγραφε 4 χρόνια η 60.000 χλμ ιριδίου.

Στα 4 χρόνια είχα 30.000 αλλά εμένα με χρέωσε 30 ευρώ.Την επόμενη φορά τα άλλαξα στα 6 χρόνια που είχα κάνει άλλα 25.000 δηλαδή συνολικά 55.000 χλμ. Βέβαια εγω έκανα σέρβις με τιμές κόστους.
Γενικά τα μπουζί δε χαλάνε και για να σου δώσω να καταλάβεις στις μηχανες μου που έχω σέρβις μανιουαλ λέει "έλεγχος διακενου και αν είναι εντάξει ξανά μέσα".
Ενώ στο μανιουαλ χρήστη λέει αλλαγή στα 18.000
Αν έχεις εγγύηση άλλαξε τα. Έτσι κι αλλιώς γλυτώνεις από την οδική που σου κάνουν δώρο και το πλύσιμο κινητηρα.
Το σέρβις είναι υποκειμενικό στο καθένα.
Για αυτό οι συζητήσεις για λάδια κάνουν 1568 σελίδες σε μια μερα


Ιριδίου είναι τα μαμά που μου λένε ή όχι;
Εμένα που ήταν για 60000 ήταν ιριδίου. Λογικά και σένα ιριδίου θα είναι αφού βγάζουν τα ίδια χλμ και έχεις αμαξι του γκρουπ
Άβαταρ μέλους
By mirage
#730201 Αν ειναι τα Laser Platinum οπως γραφτηκε παραπάνω τοτε δεν ειναι ιριδίου αλλα πλατίνα/πλατίνα. Δεν αποκλείεται βεβαια να υπάρχουν και οι 2 επιλογές αν και η διάρκεια ζωής τους είναι ίδια αν μιλαμε για το ΟΕ iridium της NGK.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#730226 Πάντως αυτά τα λεφτά είναι ψιλοστανταρ στον όμιλο, γύρω στα 120-140 το service των 15Κ με απλή αλλαγή λαδιων φίλτρων και 320-350 το service των 30Κ με μπούζι κλπ.

Υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα χρειαστεί κάτι άλλο όπως πχ τακάκια

< >
Άβαταρ μέλους
By alex
#730373 θα απαντησω στο γιατι 4 ετη συμφωνα με αυτα που ξερω απο την εταιρεια μου.
λενε ανα 4 ετη γιατι θελουν να ριξουν το κοστος του σερβις,ειναι το γνωστο μαρκετινγκ με τα αραια σερβις.οπως με τα λαδια που λενε αλλαγη καθε 25.000 το λονγκλαιφ.

αν σου ελεγε οτι πρεπει να αλλαξεις στα 30.000 που εγω θεωρω την σωστη διαρκεια τοτε θα αλλαζες 2 φορες στα 4 χρονια αν κανεις κανονικα χιλ. καθε χρονο.σε εμας ειναι καθε 2 σερβις λαδιου,το καθε σερβις ειναι ανα 2 χρονια αρα 4 χρονια οπου ειναι το μεγαλο σερβις και τα αλλαζεις μαζι με λαδια φιλτρα αερος μηχανης-καμπινας κ.λ.π. που σου ειπαν.ασχετα αν τα μπουζι εχουν αρπαξει εως τοτε.

ναι τα ngk ειναι κορυφη,το 98% των οχηματων βαζουν αυτα...και σιγουρα αντεχουν ,το εχω δοκιμασει..αλλα ειναι πολυ αρπαγμενα,τουλαχιστον σε εμενα που κανω κοντινες αποστασεις και πολλες εκινησεις.γιατι δεν εχει σημασια ποσα χρονια μονο αλλα και ποσες εκινησεις κανουν στα 4 χρονια.αν εσυ κανεις ταξιδια και στα 60.000 η΄4 χρονια παιζει να ειναι και καινουρια.με σταρ -στοπ ομως ουτε 25.000 δεν θα τα αφηνα ,δεν ειναι και μεγαλο εξοδο ανα 2 χρονια,εγω δοκιμασα το σταρτ-στοπ τον πρωτο χρονο ,καταλαβα τι παπαρια ηταν και απο τον δευτερο το εκλεισα.
εγω δινω 8 ευρω στο καθενα επι 4 για αγορα απο μαγαζι αντι 12-14 που το χρεωνει η αντιπροσωπεια που ειναι τα ιδια ,αρκει να αγοραζεις απο καλο μαγαζι και 20-25 για την αλλαγη εργατικα γιατι ειναι λγιο λουτσα να βγουν εκει που ειναι στην μηχανη μου..παλι εξω..στην αντιπροσωπεια θελουν 110 ευρω εναντι 65 που πληρωνω εξω με δικα μου αγορα..τι πατε αντιπροσωπεια?
εδω εγω ομως αλλαζω καθε 30.000 και τα βλεπω αρπαγμενα.και τα μπουζι πρεπει να αλλαζουν και για οικονομια και για σωστη λειτουργια της αναφλεξης.