Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#735817
mirage έγραψε:Αν ειναι τα Laser Platinum οπως γραφτηκε παραπάνω τοτε δεν ειναι ιριδίου αλλα πλατίνα/πλατίνα. Δεν αποκλείεται βεβαια να υπάρχουν και οι 2 επιλογές αν και η διάρκεια ζωής τους είναι ίδια αν μιλαμε για το ΟΕ iridium της NGK.



Και επανέρχομαι στο θέμα αυτό.

Ο κωδικός που μου έδωσε το συνεργείο, είναι ο παρακάτω
https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... 1b?c=10224

Είναι πλατίνα κατά 99%.

Η ερώτηση είναι η εξής: Πάμε σε ιριδίου; Μια ας το πούμε βελτίωση που κάνουν στα μοτέρ αυτά, είναι να βάζουν τα NGK Racing Iridium με κωδικό για Audi RS7. Υπάρχει λόγος και ενέχει κάποιον κίνδυνο μια τέτοια αλλαγή ή συνεχίζω με τα μαμά;

Τα RS7 μπουζί είναι τα παρακάτω υποτίθεται
https://www.antallaktikaonline.gr/ngk/13771390

είναι άραγε γνήσια; γιατί αναφέρθηκε ότι παίζουν fake
Άβαταρ μέλους
By alex
#735846 busso, μην κρινεις τι ειναι γνησιο η' fake συμφωνα με την τιμη.στην επισημη ανεβαζουν την τιμη .εφοσον ειναι ngk βαλε αυτο που σου βαζει η επισημη αλλα αγορασε το απο εξω.πανε σκαζικη-μαραγκο ΣΚΑΜΜΑ ,δωσε τον κωδικο σου κ.λ.π. και παρε πιο φτηνα τα ιδια.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#736035 Άλεξ ευχαριστώ και για το πμ :iconcool:


Προχώρησα σε παραγγελία των NGK Laser Iridium για Audi RS7

Κωδικοί: 91006 ή SILFER8C7ES ή σε OEM 06K905601M
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#740879 Εικόνα

Εικόνα

Και αυτό εδώ είναι τα παλιά.
4 ετών και 37 χιλιάδων χιλιομέτρων.
Άλλη μια χρονιά την έβγαζαν θεωρώ.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#740886 Μου φαίνεται ότι έχουν λάδια και επικαθήσεις τα παλιά. Θα τα άλλαζα νωρίτερα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#740920 Εγώ για την ακίδα έκανα λόγο κυρίως. Μου φαίνεται οκ συγκρινόμενη με τα καινούρια.
Είναι όντως αρκετά μαύρα γύρω από αυτήν όμως.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#789892
saxon_747 έγραψε:BMW M3

Δυναμομέτρηση με παλιά και καινούργια μπουζί:

https://youtu.be/H_NHTBcfPg0


μηπως ειχαν κανει γενικη επισκευη πριν 10-20κ χλμ? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#794758 Πικρη ιστορια τα μπουζι για μενα.

Ειχα τα μαμισια,την πατησα απο τα περιοδικα της εποχης (δεν ειχα ιντερνετ) και ζητησα Ιριδιου,κοιταξε εναν καταλογο ο υπαλληλος και μου δινει Denso.
Τα βαζω,παιρνει μπρος κανονικα,εκανα καμποσα χιλιομετρα χωρις προβλημα και μια ωραια μεσημβρια με το που αναβει φαναρι,ξεκιναω και ετσι οπως παω να στριψω σβηνει ξερα (χωρις πχ καποιο ρεταρισμα) το αμαξι.Απο πισω κορνες και ευτυχως που δεν με χτυπησαν,γυρναω κλειδι παιρνει μπρος με την μια και φευγω.Το θεωρησα κατι της στιγμης οπως λεμε γιατι για μερικες ημερες δεν ειχα κανενα θεμα.
Ελα ομως που με την γυναικα μου και σε ανηφορα πατημενος μια ωραια εσπερα ''παφ'' και ξανασβηνει ξερα το αμαξι,απο ενστικτο παταω αλαρμ μαζι με το φρενο,απο πισω ταξιτζης κορναρισμα,βγαζω το χερι απο το τζαμι και του κανω νοημα περνα.
Ολοι κορναραν-φωναζαν επειδη νομιζαν πως σταματησα καταμεσις στην ανηφορα απο μονος μου,δεν ηξεραν πως ειχα ασπρισει απο τον φοβο και ευτυχως που δεν μου εφυγε πισω το αμαξι να χτυπησω με κανεναν,ηρεμησα,ξαναβαζω μπρος και λεω μεσα μου ''αυριο το πρωϊ τα βγαζω" οπως και εγινε.

Θα μου εδωσε λαθος αντιστοιχια ο υπαλληλος αλλιως δεν εξηγειται.
Εχει και συνεχεια το εργο ''Μπουζι",θα σας δειξω και φωτογραφιες απο NGK τα οποια δεν τα δεχοταν με τιποτα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#794865
dimviii έγραψε:
saxon_747 έγραψε:BMW M3

Δυναμομέτρηση με παλιά και καινούργια μπουζί:

https://youtu.be/H_NHTBcfPg0


μηπως ειχαν κανει γενικη επισκευη πριν 10-20κ χλμ? :shifty:



Δεν προβλέπεται rebuild κάθε 20Κ χλμ;;; :shifty: :shifty:

Πενβέ είναι... :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#795006 Denso IK16 Iridium

Εικόνα


Εικόνα

Τα ''προβληματικα'' που σας ειπα πιο πανω, προ μηνων βρηκα ενα απο αυτα σε καποιο κουτι με διαφορα ανταλλακτικα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#814169 Εικόνα

Άλλαξα τα μπουζί με φρέσκα. Είχαν 13+ χιλιάδες χλμ. Όλα με πρόγραμμα. Αυτή τη φορά όμως δεν είχαν καθόλου λάδι από όταν άλλαξα PCV και τα σκούπισα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#814193 προετοιμασια για το πατημα με το ρενωλτ :iconcool: