Giuseppe Busso έγραψε:Για αλλαγή μπουζί μου είπαν στις 60Κ χιλιόμετρα ή στα 4 χρόνια. Τι πάει να πει στα 4 χρόνια; Λήγουν;Έχουν 4 χρόνια γιατί εσύ μπορεί να έχεις κάνει 20.000 χλμ αλλά να είσαι κάθε μέρα στο φανάρι 3 ώρες ακουνητος
Έχω 35Κ χλμ τώρα και το Δεκέμβρη έχω το ετήσιο σέρβις.
Κατά πάσα πιθανότητα τα παρακάτω είναι τα γνήσια που φοράει το αμάξι μου:
https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... OlaROlq6KQ
και αυτά ας πούμε after market ngk:
https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... Krr-bZFcTs
Απλά να σας ενημερώσω ότι πριν λίγους μήνες που έκανα μια ερώτηση στον τεχνικό, τι θα έχει η συντήρηση στα 4 έτη, μου πέταξε "μπουζί". Και όταν ρώτησα κόστος (Ντίμη κάθεσαι;) μου είπε ένα 300άρι. Προφανώς εννοεί με εργασία και χωρίς εκπτώσεις. Δηλαδή άντε να πέσει στα 200€
Αν γίνει έλεγχος και είναι ΟΚ, υπάρχει κάποιος λόγο αλλαγής; γιατί έχουν χρονικό όριο τα 4 έτη;
nikos έγραψε:Έχουν 4 χρόνια γιατί εσύ μπορεί να έχεις κάνει 20.000 χλμ αλλά να είσαι κάθε μέρα στο φανάρι 3 ώρες ακουνητος
Έχω stop-start στο φανάρι
Giuseppe Busso έγραψε:Οκ εσύ άλλαξε τα στα 5 τοτε.nikos έγραψε:Έχουν 4 χρόνια γιατί εσύ μπορεί να έχεις κάνει 20.000 χλμ αλλά να είσαι κάθε μέρα στο φανάρι 3 ώρες ακουνητος
Έχω stop-start στο φανάρι
Γενικά απ' τη στιγμή που μπαίνουν σε λειτουργία αρχίζει η φθορά τους όπως όλα τα ανταλλακτικά στο αυτοκίνητο.
300 σου είπε όλο το σέρβις όχι τα μπουζί.
Τα μπουζί πάνω από 60 δεν έχουν.
Εγώ στη σεατ τα πλήρωνα 30 τα ιριδίου πριν 10 χρόνια
nikos έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:Οκ εσύ άλλαξε τα στα 5 τοτε.nikos έγραψε:Έχουν 4 χρόνια γιατί εσύ μπορεί να έχεις κάνει 20.000 χλμ αλλά να είσαι κάθε μέρα στο φανάρι 3 ώρες ακουνητος
Έχω stop-start στο φανάρι
Γενικά απ' τη στιγμή που μπαίνουν σε λειτουργία αρχίζει η φθορά τους όπως όλα τα ανταλλακτικά στο αυτοκίνητο.
300 σου είπε όλο το σέρβις όχι τα μπουζί.
Τα μπουζί πάνω από 60 δεν έχουν.
Εγώ στη σεατ τα πλήρωνα 30 τα ιριδίου πριν 10 χρόνια
Επειδή ήταν τροφή για σκέψη η δημοσίευσή σου, έστειλα mail στον τεχνικό και είναι κάπως έτσι.
Μπουζί πρέπει να αλλαχτούν κάθε 4 χρόνια !!!!!! και βασικά τόσο λέει το εργοστάσιο . μπορώ να στο εξηγήσω τεχνικά γιατί πρέπει .αν δε θέλεις θα πρέπει να υπογράψεις με δικιά σου ευθύνη
Αν τώρα δε βάλεις γνησιά εγώ θέλω αυτόν το κωδικό 06K905601B
το κόστος των μπουζί με φπα και 18% έκπτωση για σένα !!! χωρισ εργασία είναι 83,77.αλλα βαλέ γνήσια αν θες να με ακούσεις .
τώρα το service που είναι να γίνει τον Δεκέμβριο η μέχρι 12/1 το πολύ είναι γενικό με μπουζί .
το συνολικό κόστος με φπα και εργασίες θα είναι 339,35 η τιμή είναι μόνο για σένα . αν χρειαστεί κάτι άλλο θα ενημερώσω επι τοπου .
η παραπάνω τιμή είναι με λάδια, φ λαδιού ,αέρα ,κλίμα ενεργού άνθρακα ,μπουζί .τάπα καρτερ ,σαπουνακι για τζάμια.
επίσης δώρο οδική για ένα χρόνο , δώρο απολύμανση κλίμα και πλύσιμο κινητήρα όπως πάντα και το βασικότερο φροντίδα από μένα .
δε χρειάζεται να αναφέρω για τις υπόλοιπες εργασίες -ελέγχους που γίνονται διαγνωστικά και οπτικά ,αυτά είναι στη λίστα ελέγχου .
340 ΓΤΚΕΡΑΤΟΜ
Giuseppe Busso έγραψε:εγώ στο γκολφ μου έγραφε 4 χρόνια η 60.000 χλμ ιριδίου.nikos έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:Οκ εσύ άλλαξε τα στα 5 τοτε.nikos έγραψε:Έχουν 4 χρόνια γιατί εσύ μπορεί να έχεις κάνει 20.000 χλμ αλλά να είσαι κάθε μέρα στο φανάρι 3 ώρες ακουνητος
Έχω stop-start στο φανάρι
Γενικά απ' τη στιγμή που μπαίνουν σε λειτουργία αρχίζει η φθορά τους όπως όλα τα ανταλλακτικά στο αυτοκίνητο.
300 σου είπε όλο το σέρβις όχι τα μπουζί.
Τα μπουζί πάνω από 60 δεν έχουν.
Εγώ στη σεατ τα πλήρωνα 30 τα ιριδίου πριν 10 χρόνια
Επειδή ήταν τροφή για σκέψη η δημοσίευσή σου, έστειλα mail στον τεχνικό και είναι κάπως έτσι.Μπουζί πρέπει να αλλαχτούν κάθε 4 χρόνια !!!!!! και βασικά τόσο λέει το εργοστάσιο . μπορώ να στο εξηγήσω τεχνικά γιατί πρέπει .αν δε θέλεις θα πρέπει να υπογράψεις με δικιά σου ευθύνη
Αν τώρα δε βάλεις γνησιά εγώ θέλω αυτόν το κωδικό 06K905601B
το κόστος των μπουζί με φπα και 18% έκπτωση για σένα !!! χωρισ εργασία είναι 83,77.αλλα βαλέ γνήσια αν θες να με ακούσεις .
τώρα το service που είναι να γίνει τον Δεκέμβριο η μέχρι 12/1 το πολύ είναι γενικό με μπουζί .
το συνολικό κόστος με φπα και εργασίες θα είναι 339,35 η τιμή είναι μόνο για σένα . αν χρειαστεί κάτι άλλο θα ενημερώσω επι τοπου .
η παραπάνω τιμή είναι με λάδια, φ λαδιού ,αέρα ,κλίμα ενεργού άνθρακα ,μπουζί .τάπα καρτερ ,σαπουνακι για τζάμια.
επίσης δώρο οδική για ένα χρόνο , δώρο απολύμανση κλίμα και πλύσιμο κινητήρα όπως πάντα και το βασικότερο φροντίδα από μένα .
δε χρειάζεται να αναφέρω για τις υπόλοιπες εργασίες -ελέγχους που γίνονται διαγνωστικά και οπτικά ,αυτά είναι στη λίστα ελέγχου .
340 ΓΤΚΕΡΑΤΟΜ
Στα 4 χρόνια είχα 30.000 αλλά εμένα με χρέωσε 30 ευρώ.Την επόμενη φορά τα άλλαξα στα 6 χρόνια που είχα κάνει άλλα 25.000 δηλαδή συνολικά 55.000 χλμ. Βέβαια εγω έκανα σέρβις με τιμές κόστους.
Γενικά τα μπουζί δε χαλάνε και για να σου δώσω να καταλάβεις στις μηχανες μου που έχω σέρβις μανιουαλ λέει "έλεγχος διακενου και αν είναι εντάξει ξανά μέσα".
Ενώ στο μανιουαλ χρήστη λέει αλλαγή στα 18.000
Αν έχεις εγγύηση άλλαξε τα. Έτσι κι αλλιώς γλυτώνεις από την οδική που σου κάνουν δώρο και το πλύσιμο κινητηρα.
Το σέρβις είναι υποκειμενικό στο καθένα.
Για αυτό οι συζητήσεις για λάδια κάνουν 1568 σελίδες σε μια μερα
Govus έγραψε:Ζητάνε 340€ για λάδι, φίλτρο, μπουζί και φίλτρο καμπίνας (αν κατάλαβα καλά) ;
Σωστά κατάλαβες. Θα πέσει το ποσό κάτω από τα 300 βέβαια γιατί δεν θα αλλάξω φίλτρο αέρα (φοράω K&N) και θα πάω δικά μου λάδια. Οπότε θα πάει 270-280 με μπουζί.
nikos έγραψε:εγώ στο γκολφ μου έγραφε 4 χρόνια η 60.000 χλμ ιριδίου.
Στα 4 χρόνια είχα 30.000 αλλά εμένα με χρέωσε 30 ευρώ.Την επόμενη φορά τα άλλαξα στα 6 χρόνια που είχα κάνει άλλα 25.000 δηλαδή συνολικά 55.000 χλμ. Βέβαια εγω έκανα σέρβις με τιμές κόστους.
Γενικά τα μπουζί δε χαλάνε και για να σου δώσω να καταλάβεις στις μηχανες μου που έχω σέρβις μανιουαλ λέει "έλεγχος διακενου και αν είναι εντάξει ξανά μέσα".
Ενώ στο μανιουαλ χρήστη λέει αλλαγή στα 18.000
Αν έχεις εγγύηση άλλαξε τα. Έτσι κι αλλιώς γλυτώνεις από την οδική που σου κάνουν δώρο και το πλύσιμο κινητηρα.
Το σέρβις είναι υποκειμενικό στο καθένα.
Για αυτό οι συζητήσεις για λάδια κάνουν 1568 σελίδες σε μια μερα
Ιριδίου είναι τα μαμά που μου λένε ή όχι;
Govus έγραψε:Ζητάνε 340€ για λάδι, φίλτρο, μπουζί και φίλτρο καμπίνας (αν κατάλαβα καλά) ;
Και φίλτρο αέρα
Το πρόβλημα είναι ότι παίζει πολύ μαϊμού στην αγορά.
< >
Giuseppe Busso έγραψε:Εμένα που ήταν για 60000 ήταν ιριδίου. Λογικά και σένα ιριδίου θα είναι αφού βγάζουν τα ίδια χλμ και έχεις αμαξι του γκρουπGovus έγραψε:Ζητάνε 340€ για λάδι, φίλτρο, μπουζί και φίλτρο καμπίνας (αν κατάλαβα καλά) ;
Σωστά κατάλαβες. Θα πέσει το ποσό κάτω από τα 300 βέβαια γιατί δεν θα αλλάξω φίλτρο αέρα (φοράω K&N) και θα πάω δικά μου λάδια. Οπότε θα πάει 270-280 με μπουζί.nikos έγραψε:εγώ στο γκολφ μου έγραφε 4 χρόνια η 60.000 χλμ ιριδίου.
Στα 4 χρόνια είχα 30.000 αλλά εμένα με χρέωσε 30 ευρώ.Την επόμενη φορά τα άλλαξα στα 6 χρόνια που είχα κάνει άλλα 25.000 δηλαδή συνολικά 55.000 χλμ. Βέβαια εγω έκανα σέρβις με τιμές κόστους.
Γενικά τα μπουζί δε χαλάνε και για να σου δώσω να καταλάβεις στις μηχανες μου που έχω σέρβις μανιουαλ λέει "έλεγχος διακενου και αν είναι εντάξει ξανά μέσα".
Ενώ στο μανιουαλ χρήστη λέει αλλαγή στα 18.000
Αν έχεις εγγύηση άλλαξε τα. Έτσι κι αλλιώς γλυτώνεις από την οδική που σου κάνουν δώρο και το πλύσιμο κινητηρα.
Το σέρβις είναι υποκειμενικό στο καθένα.
Για αυτό οι συζητήσεις για λάδια κάνουν 1568 σελίδες σε μια μερα
Ιριδίου είναι τα μαμά που μου λένε ή όχι;
Υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα χρειαστεί κάτι άλλο όπως πχ τακάκια
< >
λενε ανα 4 ετη γιατι θελουν να ριξουν το κοστος του σερβις,ειναι το γνωστο μαρκετινγκ με τα αραια σερβις.οπως με τα λαδια που λενε αλλαγη καθε 25.000 το λονγκλαιφ.
αν σου ελεγε οτι πρεπει να αλλαξεις στα 30.000 που εγω θεωρω την σωστη διαρκεια τοτε θα αλλαζες 2 φορες στα 4 χρονια αν κανεις κανονικα χιλ. καθε χρονο.σε εμας ειναι καθε 2 σερβις λαδιου,το καθε σερβις ειναι ανα 2 χρονια αρα 4 χρονια οπου ειναι το μεγαλο σερβις και τα αλλαζεις μαζι με λαδια φιλτρα αερος μηχανης-καμπινας κ.λ.π. που σου ειπαν.ασχετα αν τα μπουζι εχουν αρπαξει εως τοτε.
ναι τα ngk ειναι κορυφη,το 98% των οχηματων βαζουν αυτα...και σιγουρα αντεχουν ,το εχω δοκιμασει..αλλα ειναι πολυ αρπαγμενα,τουλαχιστον σε εμενα που κανω κοντινες αποστασεις και πολλες εκινησεις.γιατι δεν εχει σημασια ποσα χρονια μονο αλλα και ποσες εκινησεις κανουν στα 4 χρονια.αν εσυ κανεις ταξιδια και στα 60.000 η΄4 χρονια παιζει να ειναι και καινουρια.με σταρ -στοπ ομως ουτε 25.000 δεν θα τα αφηνα ,δεν ειναι και μεγαλο εξοδο ανα 2 χρονια,εγω δοκιμασα το σταρτ-στοπ τον πρωτο χρονο ,καταλαβα τι παπαρια ηταν και απο τον δευτερο το εκλεισα.
εγω δινω 8 ευρω στο καθενα επι 4 για αγορα απο μαγαζι αντι 12-14 που το χρεωνει η αντιπροσωπεια που ειναι τα ιδια ,αρκει να αγοραζεις απο καλο μαγαζι και 20-25 για την αλλαγη εργατικα γιατι ειναι λγιο λουτσα να βγουν εκει που ειναι στην μηχανη μου..παλι εξω..στην αντιπροσωπεια θελουν 110 ευρω εναντι 65 που πληρωνω εξω με δικα μου αγορα..τι πατε αντιπροσωπεια?
εδω εγω ομως αλλαζω καθε 30.000 και τα βλεπω αρπαγμενα.και τα μπουζι πρεπει να αλλαζουν και για οικονομια και για σωστη λειτουργια της αναφλεξης.