Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By ntf26
#650523 Καλησπερα

Μολις εκανα εγγραφη στο συγκεκριμενο forum με σκοπο να παραθεσω καποιες ερωτησεις

Ειμαι κατοχος ενος Mini cooper s r56 μοντελο του 2012

Το αμαξι φοραει καινουριο μοτερ (το προηγουμενο εσπασε στα 56.000χλμ) και ειναι μαμα εκτος απο ενα αλλαγμενο καζανακι και τελικα Akrapovic

Σκεφτομαι εδω και λιγο καιρο να το βελτιωσω (οχι κατι ιδιαιτερο και εξτριμ)

Εχω μιλησει με τον αντιπροσωπο της RevLimit στη Λαρισα ο οποιος μου εδωσε τιμη για προγραμμα στα 450ευρω.

Το αμαξι με επαναπρογραμματισμο θα βγαζει γυρω στα 205 αλογα.

Επειδη το μπατζετ ειναι αρκετα περιορισμενο θα χρειαστει απαραιτητα η τοποθετηση φιλτρου ή μπορω να το αποφυγω χωρις κινδυνο?
Εαν εν τελει βαλω και μια ελευθερη εισαγωγη ποια θα προτεινατε σε φυσιολογικες τιμες? Ειχε πεσει το ματι μου σε μια μαρκας ΑΛΤΑ γυρω στα 250ευρω γνωριζετε αν αξιζει?
Η τοποθετηση παραλληλου εγκεφαλου ειναι κατι αξιοπιστο ή υπαρχει περιπτωση να μου καψει τον ηδη υπαρχοντα εγκεφαλο? Τι κοστος εχει αυτη η αγορα?
Ευχαριστω για το χρονο σας.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#650541 Πως εσπασε το μαμα μοτερ;;

Τι πιεση θα δουλευεις με το νεο προγραμμα; Γιατι πρεπει να δεις και απο θερμοκρασιες τι παιζει.

Το 205 σαν σκετο νουμερο δε λεει και τιποτα. Το θεμα ειναι τι καμπυλες θα χει κ αν σε βολευει εσενα στο στυλ οδηγησης σου.
Εγω ας πουμε δεν θα ηθελα να ψοφαει ψηλα, το προτιμω ετσι γραμμικο που ειναι τωρα.

Αν ειναι ν'ασχοληθεις με εισαγωγη, αυριο μεθαυριο εξατμιση, η λογικη σειρα ειναι να γινει στο τελος το προγραμμα.
Άβαταρ μέλους
By ntf26
#650554 Με το προγραμμα που βρηκα σταθερα 1bar και μεγιστη 1.2 στις 1700.
Οι θερμοκρασιες στο συγκεκριμενο αυτοκινητο παντα ηταν ενα θεμα εχω σκεφτει και λυση μεγαλυτερου intercooler απο jcw αλλα τσιμπαει πολυ.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#650590 Τσέκαρε και με etuners, εγώ έβαλα δικό τους πρόγραμμα στο δικό μου αμάξι που έχει παρόμοιο μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#650593 Ναι, κανένα πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#650676 Το πρωτο μοτερ πως εσπασε?


Εγω παντως στη θεση σου θα το κανα σωστα και ας αργουσα. Δλδ εισαγωγη, θα τελειωνα την εξατμιση με ελευθερο καταλυτη και intercooler.
Μετα πας κανεις το προγραμματακι σου και κρατας μια αξιοπρεπη πιεση μεχρι ψηλα, ωστε να μη νιωθεις οτι εχεις diesel.
Γιατι τι κανει στις 1700rpm ποσως μας ενδιαφερει, δεν θα τραβηξουμε τροχοσπιτο, τι πιεση εχει στις 3,στις 6 μας ενδιαφερει.
Άβαταρ μέλους
By ntf26
#650679 Η σταθερη πιεση που θα λειτουργει με το προγραμμα θα ειναι στο 1bar απο 0.8 που εινα τωρα.
Το πρωτο μοτερ εσπασε απο τις ''αποτομες αλλαγες'' ετσι μου ειπαν γενικα δεν το αφηνα σε ησυχια..
Ισως το σωστο να ειναι αυτο που λες απλα με το προγραμμα και μονο δε νομιζω να εχω θεμα
Απλα για να εξοικονομησω τοσα χρηματα για να τα κανω ολα αυτα θελω πολυ καιρο (ειμαι φοιτητης στο εξωτερικο και δεν εχω αμεσο εισοδημα) και δυστυχως δεν εχω την υπομονη να περιμενω..
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#650681 Το ότι έσπασε πρόωρα ο προηγούμενος κινητήρας μας βάζει σε υποψίες εναντίον σου και καταρχήν με κάνει αρνητικό στην όποια βελτίωση.
Το πως έσπασε δεν το ξέρουμε ακριβώς αλλά μάλλον σε ενοχοποιεί περισσότερο. Το πιο πιθανό είναι ότι είτε έβαλες λάθος ταχύτητα και ανέβηκαν οι στροφές στο Θεό ή το πίεζες ενώ δεν ήταν έτοιμο. Και στις δύο αυτές περιπτώσεις φταις εσύ. Πρέπει να του βάζεις καλή βενζίνη και να περιμένεις να ανέβουν οι θερμοκρασίες, όχι του ψυκτικού αλλά του λαδιού προτού πιέσεις. Και αυτό χρειάζεται κάμποσα χλμ, ίσως και 10 λεπτά.

sebastian έγραψε:Μετα πας κανεις το προγραμματακι σου και κρατας μια αξιοπρεπη πιεση μεχρι ψηλα, ωστε να μη νιωθεις οτι εχεις diesel.
Γιατι τι κανει στις 1700rpm ποσως μας ενδιαφερει, δεν θα τραβηξουμε τροχοσπιτο, τι πιεση εχει στις 3,στις 6 μας ενδιαφερει.
Αυτό σηκώνει συζήτηση. Για καθημερινό αυτοκίνητο ειδικά για κίνηση σε πόλη έχει μεγάλη σημασία η ροπή στις 1500-2000. Κάνει μεγάλη διαφορά στο πώς ξεκινάς κι επιταχύνεις από ακίνητος χωρίς να πατινάρεις πολύ. Το 3-6000 φυσικά και το θέλουμε αλλά στην πράξη το άλλο είναι πιο χρήσιμο σε πολύ μεγαλύτερο μέρος της χρήσης του αυτοκινήτου. Σίγουρα δεν θέλεις να ψοφάει στις 4000 και πάνω.
Για να έχεις καλό εύρος θέλεις σχετικά μικρή τουρμπίνα ώστε να αρπάζει από χαμηλά. Έστω κι αν θυσιάσεις κάτι ψηλά.
Αλλά βάζοντας μεγαλύτερο ιντερκούλερ σημαίνει ότι αυξάνεις τους νεκρούς χώρους. Η μικρή τουρμπίνα μπορεί να μην φτάνει και χωρίς άλλη μεταβολή θα αυξηθεί το turbo lag. Σε κάθε μετατροπή θέλει καλή μελέτη και συνεργασία όλων των τμημάτων (εισαγωγή, τουρμπίνα, σωληνώσεις, εξάτμιση-καταλύτης, πρόγραμμα, βαλβίδες ανακούφισης, καύσιμο, σπινθήρας, θερμοκρασίες). Φυσικά το πιο σωστό, ειδικά για σένα, είναι custom προγραμματισμός από άνθρωπο που ξέρει ώστε και να μην ξεμείνει με φτωχό μίγμα ο κινητήρας και να βελτιστοποιηθεί η συνεργασία όλων των συστημάτων για ένα όσο γίνεται γραμμικό, δυνατό αλλά και εύχρηστο αυτοκίνητο. Να μην πρέπει να σκεφτείς ότι αφού θα μπω εκεί να γκαζώσω ή να κατεβάσω λίγο πιο νωρίς κλπ, απλά να λειτουργεί χωρίς κοψίματα, χωρίς κοιλιές, χωρίς ξεσπάσματα και χωρίς καθυστερήσεις, δηλαδή χωρίς έννοια. Βέβαια ένας τέτοιος ομαλός και σχετικά γραμμικός κινητήρας μπορεί να μην εξιτάρει τόσο όσο ένας με σκαλοπάτι αλλά θα είσαι πιο γρήγορος και πιο ασφαλής (στο να μην τον ξανασπάσεις).
Άβαταρ μέλους
By ntf26
#650686 Προφανως και εφταιγα εγω
Δεν μπηκε ποτε λαθος ταχυτητα ουτε σε κατεβασμα ουτε σε ανεβασμα και παντα περιμενα να ζεσταθει το αμαξι πρωτου το πιεσω
Απλα απο την πολλη πιεση ετυχε η στραβη..

Εχεις δικιο σε ολα αυτα που ειπες σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση!!
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#650687 Αν δεις το μαμα cooler και θερμοκρασιες εισαγωγης θα καταλαβεις!
Εδω εγω θελω οταν εχω λιγο χρονο, να κατσω να ψαξω/διαβασω αν αξιζει να το κανω και σε μαμα κατασταση που ειμαι (και θα μεινω).