elvet έγραψε:Δεν βρήκα κάποια σχετική συζήτηση, οπότε το ξεκινάω από εδώ, εάν υπάρχει κάτι σχετικό, ας μετακινηθεί
Αναψε ένδειξη βλάβης κινητήρα - άμεση ακινητοποίηση. Το συνεργείο λέει αντικατάσταση dpf.
Ο ιδιοκτήτης δεν ξέρει εάν έκανε ποτέ αναγέννηση, αλλά θεωρεί τη φθορά φυσιολογική για 185.000 χλμ που έχει το αυτοκίνητο (Citroen C-elysee-1,6). Τα χιλιόμετρα αυτά έγιναν σε 2, 5 χρόνια και το αυτοκίνητο κινείται κυρίως σε εθνικές και επαρχιακούς δρόμους.
Η μία αντιπροσωπεία ζητάει 950 ευρώ και το εξουσιοδοτημένο περίπου 700 για αλλαγή.
Και οι ρίχνουν το φταίξιμο (ω τι πρωτότυπο) στην ποιότητα καυσίμου.
-Είναι λογικό να καταστρέφεται έτσι σύντομα το φίλτρο;
Η φυσιολογική λειτουργία περιλαμβάνει τα εξής:
Το φίλτρο γεμίζει με αιθαλη ανά λίγες εκατοντάδες χιλιόμετρα. Το σύστημα ελέγχου του κινητήρα κάνει αναγέννηση (=καίει την αιθαλη), συνήθως χωρίς να το αντιληφθεί ο οδηγός.
Επίσης το φίλτρο γεμίζει πολύ πιο αργά και με σωματίδια που δεν καίγονται (στάχτη) και επειδή δεν καίγονται μένουν μέσα στο φίλτρο όσες αναγεννησεις και να κάνει. Η στάχτη προέρχεται απο ανόργανα συστατικά του λιπαντικου ή και του καυσίμου. Οταν το φίλτρο γεμίσει με στάχτη χρειάζεται αντικατάσταση ή καθάρισμα (πολλές εταιρείες αντικαθιστούν με κάποιο που εχει καθαριστεί).
180000χμ δεν ειναι παράλογο διάστημα για να εχει γεμίσει το φίλτρο με στάχτη.
Απο εκεί και πέρα υπάρχουν επιπλέον και διάφορες περιπτώσεις μη φυσιολογικής λειτουργίας (βλαβών) που μπορεί να προκαλούν το σύμπτωμα που βλέπετε.
elvet έγραψε:-Εχει τόση σημασία η ποιότητα του καυσίμου;
Ναι, εχει
elvet έγραψε:-Δεν υπάρχει πιο φθηνή λύση αντικατάστασης;
-Τι γνώμη έχουμε για το "πλύσιμο"- καθάρισμα του φίλτρου;
Ανάλογα με το ποιος το κάνει μπορεί να δουλέψει μπορεί και οχι.
Γενικά το πλύσιμο/φύσημα δεν ειναι τοσο επικίνδυνο για το φίλτρο, όσο για αυτόν που το κάνει και για το περιβάλλον.