Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By otso
#330284 Ας γραψουμε και για τα προβληματα που συνανταμε προσπαθωντας να βρουμε την δεξια βαση μηχανης. Η σιτροεν κλασσικα την εχει 150ε. Εχουμε τον ΟΕ κωδικο της μηχανης και ψαχνουμε . Η Febi bilstain και η SWAG εχουν το αντιστοιχο κωδικο και προιον που μοιαζει ολοιδιο αλλα απο τα σαιτ τους , το αυτοκινητο μου δεν ειναι αναμεσα σε αυτα που τοποθετειται .Ειναι δε
Rubber Metal.
Η γαλλικη SASIC και η ισπανικη METALCAUCHO εχουν τον αντοιστοιχο κωδικο και το συνιστουν για το αυτοκινητο μου , ειναι δε και αυτα Rubber Metal.
ολες αυτες εχουν τιμες χωμα , απο 36 εως 55ε εξω με την Febi εδω 66ε
Και ερχομαστε στην CORTECO που εχει το αντιστοιχο και το προτεινει για το αυτοκινητο μου αλλα με τεχνολογια Hydro Bearing και τιμη στα 80 απο εβαυ .

Προσπαθωντας να καταλαβω τι διαλο ειναι το Hydro Bearing εκατσα και διαβασα και μα τον δια επεασα απο τα συνεφα ,δεν ηξερα οτι ειχε προχωρησει η τεχνολογια στις βασεις ,πιστευα για καουτσουκ και μεταλλο.
Ερχομαι στο να παραγγειλω την Hydro Bearing γιατι αν και η ψιτροεν δεν το αναφερει πουθενα ουτε οι μηχανικοι ξερουν ,εχω την εντυπωση οτι τετοιες θα χρησιμοποιουν .
Εξωτερικα δεν καταλαβαινεις τιποτα υποψιν
Εσεις τι λετε;
Άβαταρ μέλους
By otso
#330424 την παραγγειλα ειμαι περιεργος τι θα ειναι , τωρα θα μου πεις σιγα μην καταλαβεις διαφορα .
Άβαταρ μέλους
By drdino
#330601 Yδραυλική βάση μηχανής, έχεις την απόσβεση μιας μαλακιάς βάσης με την ακα-μψία σε στρέψη, μετατοπίσεις κλπ μιας σκληρής.
Άβαταρ μέλους
By otso
#330715
drdino έγραψε:Yδραυλική βάση μηχανής, έχεις την απόσβεση μιας μαλακιάς βάσης με την ακα-μψία σε στρέψη, μετατοπίσεις κλπ μιας σκληρής.

drdino χρησιμοποιει σαν πρωτης τοποθετησης η PSA υδραυλικες βασεις; η υπεθεσα λαθος;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#759463 Αυτή εδώ είναι η βάση μηχανής του Leon

Εικόναbettas together

Και τι κάνουμε όταν θελουμε να βελτιώσουμε την αίσθηση του λεβιέ στις αλλαγές ταχυτήτων, το wheel hop, το φρενάρισμα και το στρίψιμο;

Παίρνουμε ένα σινεμπλόκ γέμισμα (lower engine mount insert) βάσης μηχανής της Powerflex

Εικόνα

Το τοποθετούμε αφού βγάλουμε τη βίδα στήριξης

Αρχικά το γέμισμα

Εικόνα


Και έπειτα την κόντρα βάση για να βιδώσουμε ξανά τη βίδα της βάσης

Εικόναcan more than one betta fish be in a tank


Πρόκειται για μια προσθήκη στα κενά της βάσης μηχανής που μειώνει την ταλάντωση του κινητήρα. Αυτό φυσικά έχει και αρνητικά αφού μειώνει το NVH και υπάρχουν κραδασμοί υπό συνθήκες.
Η Powerflex βγάζει 4+1 επιλογές σκληρότητας.
Βγάζει κόκκινο χρώμα που αφορά αποκλειστικά τις εκδόσεις με κινητήρα πετρελαίου. Είναι το πιο μαλακό υλικό το κόκκινο.
Έπειτα βγάζει όλες τις επόμενες επιλογές για τον κινητήρα βενζίνης.
Βγάζει κατά σειρά σκληρότητας κίτρινο που είναι για street use και βασικά αυτοκίνητα, βγάζει το purple που είναι για sport & track use το οποίο και επέλεξα αφού μίλησα με την Powerflex στην Αγγλία εφόσον πρόκειται για ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο και βγάζει το πιο σκληρό το black series που είναι αποκλειστικά για χρήση σε αμάξι πίστας.
Τέλος υπάρχει ακόμη ένα κίτρινο που το λέει hybrid διότι αντικαθιστά μέρος της βάσης μηχανής. Συγκεκριμένα το κάτω. Και έχεις άνω μέρος βάσης ΟΕΜ και κάτω μέρος από Powerflex. Αυτό είναι το πιο ακριβό και έχει και την περισσότερη εργασία για να μπει αφού η βάση μηχανής είναι πρεσαριστή.

Η πρώτη μιζιά ήταν λίγο σοκ αφού έτριξε το σύμπαν σε μερικά δευτερόλεπτα όμως το αμάξι έγινε καλύτερο.
Έκανα 20 περίπου χιλιόμετρα βόλτα και το έστριψα. Αν δουλεύεις το κλίμα, το αμάξι έχει υπό συγκεκριμένες rpm μια ιδιαίτερη σπορ τραχιά λειτουργία. Σε μεσαίο και full throttle δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Όμως το αμάξι έδεσε καλύτερα. Κάνει ακριβώς όλα όσα έγραψα παραπάνω. Έχει αποκτήσει μια σπορ χροιά γενικά. Έχω πορωθεί για να είμαι ειλικρινής. Αλλά το κυριότερο είναι ότι έδεσε όλο το στήσιμο με τα ελατήρια. Συνεργάζεται άψογα όλο το setup. Με ένα 60€ τοποθετημένο όλα αυτά.

Φεύγει σφεντόνα από στάση. Δεν χαζεύει. Δεν μπαλατζάρει το βάρος. Πιο στιβαρό, πιο σταθερό, πιο αποδοτικό. Είναι ένα πιο σπορ αμάξι πια.

ΥΓ: θέλει 500-1000χλμ για να στρώσει και να ησυχάσει


ΥΓ2: Αυτή εδώ είναι η κλίμακα σκληρότητας υλικού κατά την εταιρία

Εικόνα

https://www.powerflex.co.uk/about-us
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#759466 καλά τα powerflex αλλά όταν ξεραθούν είναι σα να σε σκουντάνε με μια γιγαντιαία πατερίτσα. τα είχα για περίπου κάποιες δεκάδες χιλιάδες χλμ στο fiesta και ΄όταν τα πέταξα βρήκα την υγειά μου. (άλλη εφαρμογή εντελώς θα πείτε)
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#759469
JimClark έγραψε:καλά τα powerflex αλλά όταν ξεραθούν είναι σα να σε σκουντάνε με μια γιγαντιαία πατερίτσα. τα είχα για περίπου κάποιες δεκάδες χιλιάδες χλμ στο fiesta και ΄όταν τα πέταξα βρήκα την υγειά μου. (άλλη εφαρμογή εντελώς θα πείτε)


Ένας από τους λόγους που πήγα σε purple, ήταν και αυτός. Είναι πιο ανθεκτικό και δεν κόβεται. Ενώ υπάρχουν περιστατικά με κομμένα από δαύτα στο πιο μαλακό κίτρινο χρώμα. Τώρα, λένε το ίδιο και για τη διάρκεια. Θα φανεί. Στην τελική όπως μπήκε, θα βγει.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#759470 Μεγειές! Θα είχε ενδιαφέρον ένα βίντεο από τον χώρο της μηχανής πριν και μετά για να δούμε το ποσό -δεν- κουνιέται. Σίγουρα θα δεις και διαφορά στις σβελτες εκκινήσεις σε βρεγμένο, εκεί που χοροπηδάει το μπροστινό και νομίζεις ότι θα κοπεί στη μέση
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#759478
drdino έγραψε:Μεγειές! Θα είχε ενδιαφέρον ένα βίντεο από τον χώρο της μηχανής πριν και μετά για να δούμε το ποσό -δεν- κουνιέται. Σίγουρα θα δεις και διαφορά στις σβελτες εκκινήσεις σε βρεγμένο, εκεί που χοροπηδάει το μπροστινό και νομίζεις ότι θα κοπεί στη μέση


Από την ώρα που το έγραψες, έχω σπάσει το κεφάλι μου να βρω 1-2 βίντεο που έδειχναν αυτό που λες. Τα είχα πετύχει μπροστά μου ψάχνοντας αλλά δεν τα βρίσκω. Έχει μεγάλη διαφορά στο πόσο κουνιέται ο κινητήρας αλλά και σε επιτάχυνση/επιβράδυνση.
Αυτό με το βρεγμένο το λένε όλοι. Στην Αγγλία είναι διαδεδομένη "βελτίωση" αυτή.
Όσοι ενδιαφέρονται δε, στα ξένα φόρουμ, αναρωτιούνται αν αυτό το παπαράκι κάνει αυτά που γράφω. Και όμως τα κάνει και το διαπιστώνουν όλοι μετά!
Ευχαριστώ...

ΥΓ: Χάζευα και κάτι handling pack που βγάζει αλλά παίζουν στα 3-4 κατοστάρια... Συν τοποθέτηση. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#795980 There are 2 versions of the Powerflex bushes available - the regular / road (yellow and purple) version, which are 25% to 30% stiffer than stock, and the 'Black Series' which are up to 80% stiffer over stock. I chose the black series version of these upgrades for my Focus RS because I wanted maximum performance improvement - the Black Series is marketed as being the ultimate performance and more track oriented.