dimviii έγραψε:για ποιον λογο δεν ειναι uv τα εργοστασιακα Δια?
George_Prix έγραψε:Γιατι το λες αυτο? Τα πληρωνεις χρυσαφι ενω με μια καλη ζελατινα κανεις την ιδια δουλεια?
Τα πλαινα και το πισω τζαμι είναι tempered glass, αυτο που για ασφαλεια οταν σπαει θρυματιζεται και επισης ειναι πολυ φθηνοτερο. Αυτος ο τυπος τζαμιου προσφερει προστασια μονο σε UV-B&C και εχει σχεδον 100% διαπερατότητα σε UV-A, που είναι και η πιο επιβλαβής για τον άνθρωπο (μαζί με την Β). Τα εργοστασικα φιμέ είναι απλά χρωματισμένα tempered και δεν προσφερουν τιποτα αλλο περαν της σκιασης, γι αυτο και οι κατασκευαστες τα αναφερουν ως privacy glass.
Αντίθετα το παρμπρίζ (και οι πανοραμικές) επειδή είναι laminated βαση προδιαγραφών ασφαλείας (έχουν δηλαδή ένα φιλμ ενδιάμεσα) προσφέρουν προστασία σε UV-A σε ποσοστό μέχρι 98%.
George_Prix έγραψε:Να φανταστω οτι σαν απολυτη λυση προτείνεις ηχομονωτικά και μετα περασμα φιμε ζελατινας?
Τα ηχομονωτικά έχουν και αυτά ένα φιλμ ενδιάμεσα επομένως προσφέρουν και κάποια προστασία σε UV-A, αλλά πλήρη προστασία μόνο οι μεμβράνες μπορούν να παρέχουν.
*Το ενδιάμεσο φιλμ δεν το λέω με απόλυτη βεβαιότητα ότι το έχουν όλα τα ηχομονωτικά. Στο βολβό είναι διακριτό όταν κατεβάζεις το τζαμί (θα ανεβάσω μια φωτό να δείτε), αλλά ίσως να έχει να κάνει και με το γεγονός ότι είναι άθραυστα για προστασία από κλοπές. Τα διαφημίζει έτσι, κι έχουν και τα ανάλογα σηματα στο ταμπελάκι τους..
Επιλεχθηκε μονιμη με ceramic pro υλικα.
Θα γινει και βιολογικος εσωτερικα με αφαιρεση των καθισματων και καθαρισμος κινητηρα, τροχων, θολων, ξεθαμπωμα στα φαναρια κλπ.
Σε μιε εβδομαδα θα εχω feedback αν και στη μεση της διαδικασιας θα επισκευθω ξανα, να δω πως παει.
Δωθηκαν οδηγιες για το σηκωμα του οχηματος (θα βγουν να καθαριστουν οι τροχοι και θα περαστουν και αυτοι) γιατι το σημειο σηκωματος ειναι νευρο και πρεπει να χρησιμοποιηθει λαστιχενιος τακος, για το ψησιμο του κεραμικου με τις λαμπες γιατι το ταμπλω απο τη μερια του συνοδηγου ειναι ευαισθητο σε σκασιματα λογω θερμοκρασιας και ακτινοβολιας, για το πλυσιμο του κινητηρα με προσοχη σε πολλ/στες και εγκεφαλο και για ολες γενικα τις παραξενιες του.
Θα περαστουν και τα πλαστικα και τα χρωμια και περασμα ψιλη και κεραμικη στο σκαλοπατι της πορτας.
Το παιδι που το εχει φαινεται πολυ καλος και πολυ συνεργασιμος. Γνωστης ειναι, για αυτο εγινε και η επιλογη του καταστηματος.
Στα αλουμινια θα γινει λιγο λιγοτερο κατεβασμα γιατι οπως ειχα πει και παλιοτερα ειναι οριακο και το συμφωνησαμε, δεν με πειραζει να μην ειναι το αποτελεσμα στο 100%.
Τωρα για περισσοτερα θα δουμε, προς το παρον δεν εχω καποιο παραπονο αλλα εννοειται δεν εχω κανενα προβλημα να το πω, οπως λεω και για το ιδιο το αυτοκινητο.
Ειναι τσιμπημενο ναι, αλλα απο την αλλη και το φθηνοτερο μονιμο που εχω βρει (ουσιαστικα μου εκαναν δωρο τον βιολογικο ο οποιος εχει δουλεια σε δερματα, ουρανους, πλαστικα κλπ και θα βγουν τα καθισματα εμπρος και πισω).
Μονιμο με 3πλο περασμα και ψησιμο, οχι στο ποδι. Φαινεται σοβαρο και εννοειται θα επανελθω με φωτο και κριτικη.
Μια μικρη ιδεα ετσι ειναι το χρωμα παντου και κατα τοπους χειροτερο με καποια μικρα θαμπωματα.
https://www.facebook.com/nemodetailingf ... 2351586080
Μετρούσαμε μια μέρα με το μηχάνημα του ότι αυτοκίνητο βρίσκαμε έξω από συνεργείο δίπλα στο σπίτι του και τα ιαπωνικά γενικά ήταν χαμηλά.
Στο BMW πχ έπαιρνε και γυαλόχαρτο
Γενικά η κατάταξη ήταν γερμανικά με πολύ πάχος, μέτριο τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά από Γαλλία και Ιταλία και χαμηλά τα ιαπωνικά.
< >