Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#661448 Η σειρά της Meguiars για γυάλισμα κ wax σε σχέση με μια εταιρία πχ carpro υστερεί πολύ; Η chemical guys τί λέει από ποιότητα;

Το αμάξι το πλένω σε πλυντήριο με βούρτσες μικροϊνών. Αυτό που θέλω είναι να το περάσω με ένα Spray που καθαρίζει υπολείμματα, να το γυαλίσω και να το wax-άρω. Wax θα κάνω με το pad 1 φορά τον χρόνο κ ενδιάμεσα βλέπω υπάρχουν Spray wax για συντήρηση.

Αλοιφαδόρο δε θέλω να χρησιμοποιήσω.

Ποια σειρά προτείνετε; Μέχρι τώρα γυάλιζα με meguiars αλλά ποτέ δεν έκανα wax.

Λοιπόν, meguiars, Autoglym, Carpro, Chemical guys ή ποια άλλη;

Παρατήρησα κάποια διάβρωση όταν σήκωσα το αμάξι από κάτω. Τί μπορώ να κάνω από καθαρισμό και προφύλαξη; Το carpro Trix που αφαιρεί σκουριές κάνει;

Πολλά τα ερωτήματα, μη βαράτε! Ευχαριστώ!


< >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#661458 Όλες οι εταιρίες είναι μια χαρά και τα περισσότερα προϊόντα τους είναι πολύ καλά. Συνήθως φταίει ο τρόπος εφαρμογής τους και όχι τα ίδια τα προϊόντα, αν κάτι δεν πάει καλά. Όλοι έχουν κάποια προϊόντα που είναι υποδεέστερα πάντως και απευθύνονται σε ιδιώτες και άλλα που είναι ακριβότερα και απευθύνονται σε επαγγελματίες.

Με βάση το πλύσιμο που κάνεις, πάρε έναν πηλό μεσαίας σκληρότητας και δούλεψέ τον με νερό ως λιπαντικό, ώστε να διώξεις επικαθίσεις πριν περάσεις κερί.
Το κερί που θέλεις να περνάς, συνήθως δεν θα αντέξει πάνω από 6 μήνες με ήλιο + πλυσίματα. Δεν βρίσκω το λόγο να έχεις και κερί σε πάστα (αν εννοείς αυτό) και επιπλέον να ρίχνεις και spray wax, κάνουν ίδια δουλειά. Εμένα δεν μου αρέσουν καθόλου τα σπρέι, ακόμα και τα πολυδιαφημισμένα της carpro (το reload) μου φαίνεται ότι δίνει μικρότερη διάρκεια σε σχέση με ένα κερί της προκοπής. Αν έχεις χρόνο και όρεξη, κάνε ένα γυάλισμα με το χέρι πριν περάσεις το κερί.
Καλύτερα δούλεψε προϊόντα από την ίδια εταιρία. (Νταξ ο πηλός δεν παίζει ρόλο, ας είναι ό,τι να ναι).

To trix δεν αφαιρεί σκουριές. Είναι ένα κλασσικό tar & glue remover, δηλαδή είναι όξινο και διαλύει πίσσες,κόλλες κτλ. Για να κάνεις σωστή δουλειά από κάτω θέλει αρκετό χρόνο, και μάστορα που να πληρωθεί για να ασχοληθεί. Δεν νομίζω να συμφέρει στη Γερμανία.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#661471
PeterPan έγραψε:
Παρατήρησα κάποια διάβρωση όταν σήκωσα το αμάξι από κάτω. Τί μπορώ να κάνω από καθαρισμό και προφύλαξη; Το carpro Trix που αφαιρεί σκουριές κάνει;


Διαβρωση απο κατω που? Αν ειναι σε μερη της αναρτησης απο χαλυβα ειναι νορμαλ. Αν ειναι στο αμαξωμα τοτε αλλαζει. Επιφανιακη σκουρια σε κλιμα Γερμανιας ειναι δεδομενη, το θεμα ειναι μηπως κανει τρυπες καπου.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#661492 Τρύπες δεν έχω, όχι. Σε μερικές βίδες , πχ εκεί που συγκρατεί τη θερμοπροστασία από τον καταλύτη. Θα το σηκώσω για να περάσω αμορτισέρ, θα κοιτάξω να το καθαρίσω κ να το ψεκάσω με κάποια προστασία.

Rocsta ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!!!
Αντί να χρησιμοποιήσω τον πηλό, μπορώ να χρησιμοποιήσω Spray ή κάποια αλοιφή, πχ τη Meguiars Ultimate Compound? Νομίζω για αυτή τη δουλειά είναι, όπως έψαξα.


< >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#661515
PeterPan έγραψε:Αντί να χρησιμοποιήσω τον πηλό, μπορώ να χρησιμοποιήσω Spray ή κάποια αλοιφή, πχ τη Meguiars Ultimate Compound? Νομίζω για αυτή τη δουλειά είναι, όπως έψαξα.

Kαμία σχέση. Να χρησιμοποιήσεις πηλό :rtfm:
Η αλοιφή που λες είναι από τις φθηνές σειρές της meg, δεν την ξέρω, σίγουρα δεν είναι όπως οι καλές της σειρές 101/105, αλλά γράφει ότι δουλεύεται και με το χέρι. Εγώ δεν θα έπαιρνα αλοιφή με κόκκους (χοντρή, compound, πως το λένε) για να τη δουλέψω με το χέρι, αλλά γυαλιστική όπως είπα.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#661516 Οι περισσότερες γνωστές εταιρείες είναι καλές για τον ερασιτέχνη. Εγώ κατά βάση χρησιμοποιώ της autoglym γιατί απλά τα βρίσκω πιο εύκολα, δεν αμφιβάλλω ότι Maguire's, mothers κλπ δεν είναι πολύ καλά.

Αν το χρώμα έχει εμφανή σημάδια καταπόνησης (αράχνες κλπ ) καλό είναι να το κάνει πρώτα ένας επαγγελματίας και μετά απλά να το συντηρείς με ψιλή αλοιφή με το χέρι 1-2 φορές το χρόνο.

Κερί πάστας εγώ βάζω δύο φορές το χρόνο αφού πρώτα έχω καθαρίσει με πηλό και εχω περάσει ψιλή γυαλιστικη πάντα με το χέρι.
Ανά 2-3 πλυσίματα περνάω υγρό κερί απλά για να δώσω λίγη περισσότερη γυαλαδα.

Από πηλό αυτός που ξέρω ότι για λιπαντικό θέλει μόνο νερό είναι ο bild hamber που είναι πολύ καλός αν κι εγώ βάζω και λίγο σαμπουάν στο ψεκαστηρι.

Για τη διάβρωση νομίζω η καλύτερη λύση είναι διάλυση σκουριάς και μετά πίσσα. Όλα τα άλλα είναι μεσοβεζικες λύσεις



< Note >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#661529
PeterPan έγραψε:Τρύπες δεν έχω, όχι. Σε μερικές βίδες , πχ εκεί που συγκρατεί τη θερμοπροστασία από τον καταλύτη. Θα το σηκώσω για να περάσω αμορτισέρ, θα κοιτάξω να το καθαρίσω κ να το ψεκάσω με κάποια προστασία.

Rocsta ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!!!
Αντί να χρησιμοποιήσω τον πηλό, μπορώ να χρησιμοποιήσω Spray ή κάποια αλοιφή, πχ τη Meguiars Ultimate Compound? Νομίζω για αυτή τη δουλειά είναι, όπως έψαξα.


< >


Oι βιδες ειναι χαλυβας νομιζω οποτε λογικο να σκουριασουν. Και οτιδηποτε χαλυβα να αναμενεις να γινει καφε. Γενικα δεν ειναι θεμα αυτα μονο οπτικα.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#661532 από GTS » Δευτ Αύγ 31, 2020 9:33 pm
lazarefa έγραψε:
Εκ του αποτελέσματος (απαντήσεις) αυτό προκύπτει...
Εξήγησα στα παιδιά τα δεδομένα μου, και όπως είδες η στερεότυπη απάντηση ήταν, φτιάχτο μόνος σου ή βάψτο, δεν συμφέρει σε μαγαζί αν είναι να γίνει σωστή δουλειά...


Αν πραγματι εχει φυγει το βερνικι (το οποιο με μετρηση το βλεπεις) γυαλισμα πως θα κανεις; Αφου το βερνικι γυαλιζουν.

από Νίκος Παππάς » Τρί Σεπ 01, 2020 12:24 pm
lazarefa έγραψε:
Εν τω μεταξύ είχα αγοράσει παλιότερα ένα προιόν της Autoglym, αυτό:
https://www.autoglym.com/products/bodyw ... sin-polish
το οποίο δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ...
Υπάρχει περίπτωση αν εφαρμόσω με το χέρι το ανωτέρω, να βελτιώσω την εικόνα του χρώματος και μετά πχ με ένα κερί να το προστατέψω για κάποιο διάστημα έστω;
Είναι σίγουρα αμαρτία να το αφήσω έτσι όπως είναι τώρα και σε 1-2 χρόνια το πολύ να σπάσει το βερνίκι και να είναι μονόδρομος η βαφή πλέον.


To δοκιμασες το προιον στην ζημια; Τι αποτελεσμα ειχες; Εβγαλες φωτο πριν και μετα;


Το βερνίκι δεν νομίζω ότι έχει φύγει. Η εικόνα που παρουσιάζει σε κάποιο σημείο στον ουρανό είναι κοντά στην παρακάτω (σε εμένα θα έλεγα ότι είναι αρκετά πιο ήπια η θαμπάδα από της φωτό):
https://guidetodetailing.com/wp-content ... Before.jpg

Το προϊόν της Autoglym δεν το δοκίμασα γιατί πολύ απλά ήθελα πρώτα να ρωτήσω αν ενδείκνυται για ανάλογες εργασίες σε βερνίκι που έχει θαμπώσει. Επειδή είμαι ουσιαστικά άσχετος περί το detailing (μόνο αφαίρεση γρατζουνιών έχει τύχει να κάνω μόνος μου με αλοιφές και με το χέρι) δεν θα ήθελα να ξεκινήσω κάτι που ενδεχομένως να προκαλέσει ακόμα και μεγαλύτερη ζημιά στο βερνίκι (από την υπάρχουσα).
Έχει δοκιμάσει κάποιος φίλος το παρακάτω συνεργείο detailing για να μας πει τις εντυπώσεις του;
https://crystalclear.gr/
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#661539 Με γυαλιστικο βερνικιού δεν υπάρχει περιπτωση να κάνεις ζημιά.
Αφού το έχεις το προιον πλυνε το αμάξι και δοκίμασε το, χειρότερο δεν θα γίνει, καλυτερο μπορεί.

Το μαγαζί δεν το γνωρίζω αλλά αν σε βολευει ρώτησε τους. Ρώτησε και σε φανοποιο για την δική του άποψη και εδώ είμαστε.

Από το Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#661616 Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

Γενικά το χρώμα δεν είναι καταπονημένο, δεν έχει αράχνες. Μέχρι τώρα το γυάλιζα με υλικά της Meguiars αλλά τα τελευταία 2 χρόνια το άφησα. Θέλω να το περιποιηθώ και να κάνω και το νέο αμάξι μαζί


< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#661769 Στο γκαράζ έχω αναμονή για ρεύμα. Ααααααν τελικά καλέσω ηλεκτρολόγο κ περάσει την πρίζα, ποιον αλοιφαδόρο συστήνεις Rocsta? Είδα αυτή η rupes έχει 2-3 μοντέλα. Των 15 εκ. είναι μάλλον καλό μέγεθος νομίζω.

Ο αλοιφαδόρος εν συγκρίσει με το χέρι είναι μέρα με νύχτα στο αποτέλεσμα;

Έχω έναν μη έκκεντρο που έκανα τα φανάρια. Έχει σκάλες κτλ. Αλλά διαβάζω πως για αρχάριο καλύτερα έκκεντρο. (Με ξύνει ο κ@λος μου, ή φταίνε οι διακοπές!)


< >
Άβαταρ μέλους
By fokion
#661790 Η μακα απο τη σκονη στα τακακια που εχει μεινει αιωνες κολλημενη και δε φευγει με φυσιολογικό τριψιμο και σαπουνι πως θα μπορουσε να αφαιρεθει?
( Προσφατα αγορασα ενα σετ 3μπατσες ζαντες Ibiza του 1998 που πιθανότατα ειχαν να πληθουν απο τοτε :)
Αν βοηθαει ειναι αυτές Εικόνα
θεωρητικά ευκολες στο καθάρισμα

Μεχρι στιγμης εχω δοκιμασει
υγρο σαπουνι πιατων
υγρό για λιπη κουζίνας

τρίψιμο μονο με σφουγκαρι και μαλακη βουρτσα αφου εχω αφησει τα ανωτερω ζουμια να "δουλεψουν" καποια λεπτά και με επανειλημμένη εφαρμογή ...
Με αυτο το τροπο το εφερα στο πες 80% αλλα εχουν μεινει καποια "μπαλωματα" που δειχνουν να θελουν ...... σκαρπέλο :)
οχι δεν τις εχω τριψει με κανενος ειδους συρματάκι φοβουμενος μη τις γδαρω...
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#661791 Αγόρασε ειδικό Spray για καθαρισμό ζαντών. Τις ψεκάζεις 2 λεπτά πριν πλύνεις το αμάξι κ βλέπεις να φεύγει η μάκα κατευθείαν.

Πχ Carpro Trix, Meguiars Ultimate All Wheel Cleaner.

Αν είναι τόσο καιρό, ίσως χρειαστεί 2 χέρια κ λίγο τρίψιμο.

< >
Άβαταρ μέλους
By fokion
#661794
PeterPan έγραψε: κ λίγο τρίψιμο.

< >


Με τι? σφουγκαρι ή το πολύ βουρτσα σωστά?
Μιλαμε για μακα που με το νυχι δε ξύνεται... τοσο "τσιμεντο"...
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#661796 Αυτό που έχει μείνει είναι μάλλον οξειδώσεις μετάλλων. Θα βοηθήσει το καθαριστικό αρκετά. Εγώ για τρίψιμο έχω μια μαλακή βούρτσα σαν αυτή που είναι για ζάντες. Κάθε εταιρία έχει να προτείνει κάτι.

https://www.aava.nl/de/produkte/buerste ... EYQAvD_BwE

Αν χρησιμοποιήσεις σφουγγάρι, τότε με τη μαλακή επιφάνεια. Πρόσεχε να καθαρίζεις το σφουγγάρι καλά, γιατί αν η μάκα μείνει στους πόρους κ εσύ τρίβεις, θα χαλάσεις τη ζάντα.

< >