Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#794574
21 quadra έγραψε:EBC yellowstuff?


Συνφορουμιτη θα ηθελα την συμβουλη την δικη σου αλλα και οποιος αλλος συνφορουμιτης μπορει να βοηθησει καλοδεχουμενος.

Εικόνα

Εικόνα

Brembo δισκοι 236mm και τακακια με μεταλλικα σωληνακια σε 14αρα ζαντα,ειχα Ferodo τακακια αλλα παρουσιασαν προβλημα (ρωγμη) και τα εβγαλα.
Δισκο τρυπητο δεν ξαναβαζω,το θεμα μου ειναι πως μετα απο ευθεια και ενω πλησιαζει στροφη ο συνδιασμος αυτος πλεον δεν με καλυπτει,στην πολη οδηγω πολυ συνετα.Ψαχνομαι για καλυτερο τακακι και για δισκο λεω να ξαναβαλω απλο μιας και αεριζομενοι δεν μπαινουν στην υπαρχουσα δαγκανα (ειναι 20mm ενω η μαμισια δεχεται 13mm).
EBC Πρασινα; Κιτρινα; Αλλη μαρκα καλτερη; :help:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794578 Καλωσήλθες! Οι δίσκοι είναι πολύ μικροί σε διάμετρο και δεν είναι και αεριζόμενοι. Τι αμάξι είναι; Δυνατότητα να μπουν άλλες δαγκάνες και αεριζόμενοι δίσκοι από άλλο μοντέλο/έκδοση υπάρχει; Το έχεις ψάξει;

EDIT: Τώρα είδα το ποστ σου εδώ:
viewtopic.php?p=794573#p794573

Όντως, δύσκολα τα πράγματα για το Felicia, δεν ξέρω αν τα φρένα του είναι από το Felicia ή το Polo. Πολύ παλιότερα, είχα βάλει δίσκους αεριζόμενους ίδιας διαμέτρου, αλλάζοντας απλώς δαγκάνες. Η διαφορά ήταν τρομακτική, τα φρένα δεν ζεσταίνονταν πρακτικά ποτέ. Θα σου έλεγα να το ψάξεις προς αυτή την κατεύθυνση, αν και δεν ξέρω ποιο αμάξι θα είναι συμβατό στην περίπτωσή σου.
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#794589 Ευχαριστω !
Λενε απο Ford Fiesta μπαινουν μπροστα μεγαλυτερες δαγκανες-δισκοι αλλα πρεπει να το ψαξω σε εξειδικευμενο συνεργειο,δεν εχω ABS.
Υπαρχει και η λυση για αξονα με μικρα δισκοφρενα πισω απο Polo παλιο αλλα εκτος του μεγαλου κοστους υπαρχει και το ρισκο για μπλοκαρισματα και μετα ποιος καθεται να αναστρεψει την διαδικασια;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794594 Πίσω δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε. Μπροστά είναι που πρέπει να δώσεις βαρύτητα, τα ταμπούρα πίσω μια χαρά κάνουν την δουλειά τους. Εγώ θα πρότεινα να δεις τον κωδικό της δαγκάνας που φοράς, και να δεις σε ποια μοντέλα έμπαινε (όχι μόνον στην Skoda). Συνήθως τα εργοστάσια αγοράζουν από τρίτους τέτοια μέρη Lucas, Delphi, Brembo κλπ.
Αν βρεις λοιπόν πως έμπαινε και αλλού και όχι μόνον στο Felicia, θα πας στο μοντέλο το άλλο, και θα ψάξεις να βρεις την επόμενη έκδοση που παίρνει αεριζόμενους. Λογικά, οι δαγκάνες θα κουμπώνουν κατευθείαν επάνω.
Σκέψου το ίδιο πάνω κάτω είχα κάνει κι εγώ πριν 20 χρόνια όταν στο Zastava 101, που ήταν ουσιαστικά ένα Fiat 128, έβαλα δαγκάνες (και δίσκους εννοείται), από Uno Turbo i.e. Πάμφθηνη μετατροπή, τρομακτική βελτίωση στο φρενάρισμα, δεν ζεστάθηκαν ποτέ ξανά.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#794634
Δημ.Φυλακτος έγραψε:Ευχαριστω !
Λενε απο Ford Fiesta μπαινουν μπροστα μεγαλυτερες δαγκανες-δισκοι αλλα πρεπει να το ψαξω σε εξειδικευμενο συνεργειο,δεν εχω ABS.
Υπαρχει και η λυση για αξονα με μικρα δισκοφρενα πισω απο Polo παλιο αλλα εκτος του μεγαλου κοστους υπαρχει και το ρισκο για μπλοκαρισματα και μετα ποιος καθεται να αναστρεψει την διαδικασια;
Πάνε στο Μωραρη Αγία Παρασκευή που ασχειται μονο με φρένα.
Θα σου δώσει λύσεις είτε σε σωστό τακάκι είτε σε δίσκο δαγκανα
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#794668 Ευχαριστω !

Απο δαγκανα φοραω μονοπιστονη, το ΕΤΚΑ δινει 6U0615124 και 6U0615123
Διαμετρος: 54mm
Παχος δισκοπλακας: 12,9mm
Αποσταση των οπων στερεωσης: 144mm

Ετσι μια ματια που εριξα Διπιστονες επωνυμες απο 210 ευρω και πανω.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794690 Τα παραπάνω πιστόνια ελάχιστη διαφορά θα κάνουν: πήγα από μονοπίστονη σε εξαπίστονη, η διαφορά είναι μικρή, και παίζει η μισή να είναι επειδή μαζί μεγάλωσε και η διάμετρος (από 300mm σε 330mm).
Αν όμως μεγαλώσει η διάμετρος και από απλή πας σε αεριζόμενη, η διαφορά θα είναι τεράστια.
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#794745 1. Calipers Ford Sierra (2.3D)
2. Brake pads Ford Sierra (2.3D)
3. Brake discs Renault Clio 1.8 (65kW) 1996 238mm
4. Grind down the middle of the brake discs to 62mm diameter

Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#800836 Oταν ειναι κρυα τα φρενα,ακουγεται σπαστικο γρατσουνισμα,τα τακακια εχουν αντικατασταθει με νεα 1-1,5 χρονο πριν,με οικονομικη σειρα brembo.Μηπως θα πρεπει να αλλαχθουν οι δισκοπλακες λογα παλαιοτητας/φθορας?
Άβαταρ μέλους
By nikos
#800840
Sijune21 έγραψε:Oταν ειναι κρυα τα φρενα,ακουγεται σπαστικο γρατσουνισμα,τα τακακια εχουν αντικατασταθει με νεα 1-1,5 χρονο πριν,με οικονομικη σειρα brembo.Μηπως θα πρεπει να αλλαχθουν οι δισκοπλακες λογα παλαιοτητας/φθορας?
Οι δισκοπλακες αλλάζουν άμα έχουν φτάσει στο όριο φθορας
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#800843 Πολύ πιθανόν τα συγκεκριμένα τακάκια να είναι κακή παρτίδα ή μούφα. Το έχω πάθει κι εγώ με Brembo.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#801121
Anonymous Founder έγραψε:Πολύ πιθανόν τα συγκεκριμένα τακάκια να είναι κακή παρτίδα ή μούφα. Το έχω πάθει κι εγώ με Brembo.


Θα κανω ελεγχο στο λιαν συντομως service του αυτοκινητου μιας και δεν εχουν αντικατασταθει οι δισκοπλακες στο αυτοκινητο απο μαμα τις εχει ακομη,στα πρωτα 2-3 πατηματα,ειδικα με βροχη βγαινει γρατσουνισμα,μετα οταν ζεσταθουν τα τακακια και η παστα ειναι οκ.Δεν γνωριζω αν ειναι γνησια τα brembo τακακια,δεν νομιζω ομως το συνεργειο να εκανε φουστια.
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#801233
Sijune21 έγραψε:Μηπως θα πρεπει να αλλαχθουν οι δισκοπλακες λογα παλαιοτητας/φθορας?


Αυτο το βλεπεις και μονος σου απο το λουκι ή γρεζι ή πατουρα (το λενε με πολλους τροπους) που εχει ο δισκος.

Με τακακια που ραγισαν την εχω πατησει και εγω,Ferodo Premier,εχω και τις φωτογραφιες.
Προσοχη στις φθηνες τιμες πχ μπαταριων-τακακιων-μπουζι κλπ απο e-shop,μπορει να πεσεις σε ''μαιμουδια'',την εχω πατησει με φιλτρο ελευθερας της BMC.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#803361 εγκληματα ....