http://bringatrailer.com/listing/1969-a ... er-veloce/
Current Bid: USD $15,000
Time Left: 5 days, 8 hours, 45 minutes, 45 seconds
30Κ ακατέβατα στην κατάσταση που είναι.
http://www.carandclassic.co.uk/car/C458293
10K + 5K για τα υπόλοιπα λέει ο έμπορας.
http://www.carandclassic.co.uk/car/C702251#
apav έγραψε:Η τελική τιμή σίγουρα θα είναι μεγαλύτερη από τα 15Κ.
Kαλά ναι, δεν είμαι τόσο ντουβάρι να νομίζω ότι για καλούτσικη duetto 1ης σειράς φτάνουν 15k :P
apav έγραψε:. Τα σάπια γιατί δεν τα φτιάχνουν μία και καλή αφού δίνουν τόσα χρήματα για αναπαλαίωση;
δεν ειναι τοσο απλο να κανεις σωστη αναπαλαιωση,σε ενα τοσο σαπιο αυτοκινητο.Προπαντων θελεις γνωση,και αυτη δεν την διαθετουν πολλοι.Θελει χρονο,θελει τρεξιμο,θελει να ελεγχεις τον καθε μαστορα κλπ
https://www.drive2.ru/b/1693731/
Πολύ μπροστά.
Βάλτε το συγκεκριμένο τυπάκι δίπλα στον κάθε Πασχάλη Τερζή που έχει δώσει άπλετα μύρια για να αγοράσει και τη μαλαστούπα με την οποία καθάριζαν την τάδε συλλεκτική Porsche το 1971.
EDDIE_147 έγραψε:Βάλτε το συγκεκριμένο τυπάκι δίπλα στον κάθε Πασχάλη Τερζή που έχει δώσει άπλετα μύρια για να αγοράσει και τη μαλαστούπα με την οποία καθάριζαν την τάδε συλλεκτική Porsche το 1971.
Τι θες να πεις ακριβώς;
RS 2.7 βλέπω, τζουλιέτα σπριντ βελότσε... Δεν τα λες και αυτοκίνητα της πλάκας, ε;
Αν εννοείς ότι αυτοί τα χαίρονται όταν οι άλλοι τα ξεσκονίζουν ξανασκέψου το. Όταν του φίλου μας θα του ζητήσουν 5 χιλιάρικα για ένα ημιαξόνιο και 1500 ευρώ για μια τρόμπα φρένου τότε τα ξαναλέμε...
Απλά, το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι μάλλον πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία όσο αφορά τη σούπερ κατάσταση ή το σούπερ οριτζινάλιτυ και απλά να σκεφτόμαστε πως μπορούμε να τα κρατήσουμε στο δρόμο...
../ ___ \
(O\ | /O)
D-Jet έγραψε:EDDIE_147 έγραψε:Βάλτε το συγκεκριμένο τυπάκι δίπλα στον κάθε Πασχάλη Τερζή που έχει δώσει άπλετα μύρια για να αγοράσει και τη μαλαστούπα με την οποία καθάριζαν την τάδε συλλεκτική Porsche το 1971.
Τι θες να πεις ακριβώς;
RS 2.7 βλέπω, τζουλιέτα σπριντ βελότσε... Δεν τα λες και αυτοκίνητα της πλάκας, ε;
Αν εννοείς ότι αυτοί τα χαίρονται όταν οι άλλοι τα ξεσκονίζουν ξανασκέψου το. Όταν του φίλου μας θα του ζητήσουν 5 χιλιάρικα για ένα ημιαξόνιο και 1500 ευρώ για μια τρόμπα φρένου τότε τα ξαναλέμε...
Απλά, το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι μάλλον πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία όσο αφορά τη σούπερ κατάσταση ή το σούπερ οριτζινάλιτυ και απλά να σκεφτόμαστε πως μπορούμε να τα κρατήσουμε στο δρόμο...
Απαντώ ετεροχρονισμένα λόγω μπαν.
Αναφέρθηκα σε συγκεκριμένη περίπτωση (Πασχάλης Τερζής - βλ. παρακάτω).
Βασικά μαγκιά του και γούστο του για ότι κάνει με τα λεφτά του.
Απλά τον θεωρώ συλλέκτη έργων τέχνης χωρίς κάποια παραπάνω ενασχόληση με το θέμα "κλασσικό αυτοκίνητο" και ας έχει δώσει 1 μύριο για να αναμορφώσει το υπόγειο του και να μοιάζει με γκαραζιέρα δεκαετίας '50.
EDDIE_147 έγραψε:Απλά τον θεωρώ συλλέκτη έργων τέχνης χωρίς κάποια παραπάνω ενασχόληση με το θέμα "κλασσικό αυτοκίνητο" και ας έχει δώσει 1 μύριο για να αναμορφώσει το υπόγειο του και να μοιάζει με γκαραζιέρα δεκαετίας '50.
Εντάξει, μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα... απλά για να βγάλεις τα μύρια αυτά θέλει να σε απασχολεί τόσο η δουλειά σου, που μάλλον δεν μένει χρόνος για τίποτα άλλο (θέλω να πω ότι δεν είναι και ο χειρότερος που υπάρχει). Αν μη τι άλλο δεν τα κρύβει όπως οι περισσότεροι της κλάσσης του.
Το θέμα είναι πόσο είναι εφικτό σε φυσιολογικούς ανθρώπους (κρεατένιους, με οικογένεια, δουλειές που πρέπει να πας κάθε μέρα και υπάρχει φόβος να σε διώξουν κλπκλπ) να γίνεται συχνά κάτι τέτοιο, έστω με πιο κοινά αυτοκίνητα και, πολύ περισσότερο, πόσο εύκολο θα είναι κάτι τέτοιο στο μέλλον...
../ ___ \
(O\ | /O)
https://www.youtube.com/watch?v=u3v_E4hFj14