Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#1158 Καλή Αρχή στους Ιστορικούς φίλους και σε όσους αγαπάνε τις κλασσικές Μέρκ
Θα προτιμήσω να ξεκινήσω με βίντεο :s_cool
https://www.youtube.com/watch?v=LmBhNqelbN8
https://www.youtube.com/watch?v=PFaLUwLs1IM
https://www.youtube.com/watch?v=ZlzcnWISHMo
https://www.youtube.com/watch?v=OKBB7ZyC_iM
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#1164 Ανοίγω εγώ με φωτό και περιμένω τον φίλο Διγέτιο :yahoo:


Εικόνα

:shifty: :shifty:
Τελευταία επεξεργασία από BEAMS και 04 Σεπ 2014, 00:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#1165
BEAMS έγραψε:Tο ανοίγω εγώ και περιμένω τον φίλο Διγέτιο :yahoo:


Εικόνα

:shifty: :shifty:

Νομίζω ότι σε πρόλαβα για 3 λεπτά :shifty: topic135.html
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#1169 Έχεις τρία λεπτά ή να σβήσεις το δικό σου ή να το συγχωνεύσεις με αυτό.
Ξέρεις για πότε έρχομαι Ελβετία και μένεις χωρίς αυτοκίνητο για πλάκα :s_cool
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#1174
BEAMS έγραψε:Έχεις τρία λεπτά ή να σβήσεις το δικό σου ή να το συγχωνεύσεις με αυτό.
Ξέρεις για πότε έρχομαι Ελβετία και μένεις χωρίς αυτοκίνητο για πλάκα :s_cool

Ελλάδα βρίσκομαι :s_biggrin :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#1199
Thomas_C200K έγραψε:
BEAMS έγραψε:Έχεις τρία λεπτά ή να σβήσεις το δικό σου ή να το συγχωνεύσεις με αυτό.
Ξέρεις για πότε έρχομαι Ελβετία και μένεις χωρίς αυτοκίνητο για πλάκα :s_cool

Ελλάδα βρίσκομαι :s_biggrin :s_biggrin


Με γλύτωσες από κόπο μεγάλο :shifty:
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#2812 Μάλιστα, μάλιστα. Είσαι σαφέστατος. Άλλαξες και το οικόσημο βλέπω :shifty: .
Λοιπόν, καλώς ήρθες :s_smile και σου έχω μια πρόταση. Πέρα από τα αυτοκίνητα που θα ποστάρουμε εδώ, προτείνω να ποστάρουμε και ανθρώπους.
Ποιους;
Μηχανικούς, σχεδιαστές, οδηγάρες που άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο, μόνοι ή σε ομάδες, έγραψαν σελίδες επί σελίδων στο βιβλίο της ιστορίας της φίρμας.
Ξεκινώ λοιπόν με ένα πάρα πολύ σημαντικό αυτοκίνητο για την Mercedes την 170V.


Εικόνα


και με δύο εξαιρετικούς μηχανικούς (ο ένας ήταν και οδηγάρα).

Fritz Nallinger

Εικόνα


Rudolf Uhlenhaut


Εικόνα

Συνεχίζεται........
Άβαταρ μέλους
By Silberpfeil
#2851 Alfred Neubauer (ο τρίτος από αριστερά). Στην φωτογραφία φαίνεται και ο Rudolf Uhlenhaut (πρώτος από αριστερά).
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By vice246
#2900
BEAMS έγραψε:Ανοίγω εγώ με φωτό και περιμένω τον φίλο Διγέτιο :yahoo:


Εικόνα

:shifty: :shifty:


σε χρυσαφι (μουσταρδι..) καμπριο....το πιο γαματο μερκ εβερ, για τα ελληνικα δεδομενα της εποχης του....
το ειχε κατεβασει καλοκαιρι ενα φιλαρακι απο σουηδια....(πιτσιρικαδες τοτε.,.)και ηταν οι καλυτερες τσαρκες της ζωης μου....
Άβαταρ μέλους
By vasilis 1200101
#4544
BEAMS έγραψε:Rudolf Uhlenhaut

Εικόνα

Συνεχίζεται........



Beams άντε άντε... Γράψε μας για τον Ούλενχαουτ καμιά κουβέντα!
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#4607
vasilis 1200101 έγραψε:
BEAMS έγραψε:Rudolf Uhlenhaut

Εικόνα

Συνεχίζεται........



Beams άντε άντε... Γράψε μας για τον Ούλενχαουτ καμιά κουβέντα!


Βασίλη καλησπέρα και καλωσήλθες :yahoo:
Είχαμε την κουβέντα σου πριν μια ώρα με κάποια ψυχή :shifty:
Απ ότι βλέπω λοιπόν, δεν θα μπει καν στον κόπο να σε ειδοποιήσει :s_biggrin
Για τον Uhlenhaut και πολλούς άλλους θα γράψω σε πρώτη ευκαιρία. Βλέπεις, δυστυχώς τα 15ωρα στο κάθε μέρα είναι κανόνας :s_sorry
Μόνο ΣΚ για τέτοια ποσταρίσματα πια. Αλλά δεν το βάζουμε κάτω.... :s_cool
Άβαταρ μέλους
By vasilis 1200101
#4629
BEAMS έγραψε:Βασίλη καλησπέρα και καλωσήλθες :yahoo:
Είχαμε την κουβέντα σου πριν μια ώρα με κάποια ψυχή :shifty:
Απ ότι βλέπω λοιπόν, δεν θα μπει καν στον κόπο να σε ειδοποιήσει :s_biggrin
Για τον Uhlenhaut και πολλούς άλλους θα γράψω σε πρώτη ευκαιρία. Βλέπεις, δυστυχώς τα 15ωρα στο κάθε μέρα είναι κανόνας :s_sorry
Μόνο ΣΚ για τέτοια ποσταρίσματα πια. Αλλά δεν το βάζουμε κάτω.... :s_cool


Καλώς σας βρήκα. Αυτό με τα 15ώρα είναι κανόνας για όλους πια.
Να πεις της ψυχής να φανερωθεί και να αρχίσει να γράφει... Εγώ έκανα την αρχή με την Λάντσια. :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#6631
BEAMS έγραψε:Rudolf Uhlenhaut
Εικόνα
Συνεχίζεται........


Ο "Rudy" είναι σίγουρα η ψυχή πίσω από κάποια από τα σπουδαιότερα αγωνιστικά και επιβατικά της ΜΒ - ορόσημα για ολόκληρη την αυτοκίνηση. Γεννημένος στο Λονδίνο το 1906, από πατέρα τραπεζίτη Γερμανό και μάνα Εγγλέζα, σπουδασε μηχανολόγος μηχανικός στο Πολυτεχνείο του Μονάχου και έπιασε κατευθείαν δουλειά στη Daimler-Benz με αφεντικό τον άλλο κυριούλη που γράφει ο Beams, τον Nallinger. Μια πενταετία αργότερα του φορτώθηκε το αγωνιστικό πρόγραμμα της Μερσεντές και από εκεί και πέρα η καριέρα του απογειώθηκε παράλληλα με τις επιτυχίες των Silver Arrows (όρος για τις αγωνιστικές Μερσεντές της εποχής που αποδίδεται στον τρίτο θειούλη της παρέας, τον Neubauer).
Μετά τον πόλεμο ο Rudy ανέλαβε το R&D των επιβατικών αλλά και το στήσιμο ολόκληρης της σειράς των SL που ξεκίνησε από την W194 το 1952, μέχρι την καταπληκτική w196 που για πολλούς (μαζί και εγώ) είναι το πιο σημαντικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της εταιρείας (αλλά προσωπικά θα τολμούσα να πω και της αυτοκίνησης όσο αφορά τους αγώνες) και τη γνωστή σε όλους W198.
Αυτό που δε γνωρίζει αρκετός κόσμος είναι οτι ο Rudy ήταν εξαιρετικός οδηγός, πράγμα που του απέφερε σεβασμό τόσο από τους μηχανικούς όσο και από τους οδηγούς της ομάδας. Στα "ανέκδοτα" γύρω από το όνομά του λέγεται πως αρκετά χρόνια αφού είχε ενταχθεί πλήρως στο πρόγραμμα των επιβατικών μπόρεσε να γυρίσει στο Nordschleife τη W100 πιο γρήγορα από τη 230sl της εποχής! Τόσο η οικογένειά του, ωστόσο, όσο και η ίδια η Μερσεντές που ανέκαθεν το θεωρούσε μεγάλο κεφάλαιο (εκείνα τα χρόνια οι μισοί οδηγοί δεν έφταναν τα 40) τον κράτησαν μακριά από τους αγώνες. Αυτό δε σημαίνει, βέβαια, ότι δε δοκίμαζε τα αυτοκίνητα που σχεδίαζε και πολλές φορές έγραφε χρόνους αντίστοιχους με τα μεγάλα ονόματα της εποχής. Είναι γνωστό ότι χρησιμοποιούσε την SLR coupe του για να πηγαίνει σε ταξίδια και στις διάφορες διοργανώσεις σε χρόνους ρεκόρ και πάντοτε πριν από όλους να βρίσκεται στα πάντοκ (άλλη ιστορία που λέγεται είναι η κάλυψη της απόστασης Μόναχο Στουτγκάρδης σε μια ώρα και κάτι με την SLR του!!).
Όταν πρωτοέπιασε δουλειά μεσουρανούσε η W25 ενώ το πρώτο του παιδί είναι η κτηνώδης w125 των 5.7λίτρων 8Σ και 650ίππων το 1936. Το 1938 ήθελε 3λιτρα υπερτροφοδοτούμενα ή 4.5λιτρα ατμοσφαιρικά και έτσι η w125 έδωσε τη θέση της στην 154 (v12 3.0 υπερτροφοδοτούμενη 475 άλογα) που με το καλημέρα κέρδισε τις τρεις πρώτες θέσεις στο GP της Τρίπολης. Δύο χρονιές αργότερα και αφού οι Ιταλιάνοι αποφάσισαν εντελώς τυχαία (να μας πει μια ψυχή γιατί :rtfm: ) ότι τα μονοθέσια που θα τρέχουν στην πατρίδα τους θα είναι "Voiturettes", γεννήθηκε μέσα σε ένα εξάμηνο η w165 με το μικροσκοπικό v8 με τα δύο roots και τους 255 ίππους που πάλι με το καλημέρα έκαναν το 1-2 στην Τρίπολη.
Φυσικά το αυτοκίνητο που άλλαξε την ιστορία της αυτοκίνησης είναι το W196 μιας και πέρα από τις επιτυχίες στους αγώνες(πρωταθλήματα 1954-55) συνδέθηκε με το καταστροφικό ατύχημα στο LeMans του 1955 που προκάλεσε το θάνατο 83 ανθρώπων. Η ιστορία λέει ότι ο Levegh θαμπώθηκε από τους καπνούς από τα φρένα του μπροστινού του Austin Healey (με οδηγό τον Macklin, o οποίος με τη σειρά του τα έχασε όταν τελευταία στιγμή η jaguar του Hawthorn έστριψε για να μπει στα πιτς και πλακώθηκε στα φρένα _η D-type ήδη φορούσε δισκοφρενάρες της Dunlop όταν οι άλλοι είχαν ταμπούρα_) και πέφτοντας πάνω του απογείωσε την 196 καταλήγοντας στην εξέδρα. Η 196 είχε αμάξωμα κατασκευασμένο από υλικό της εγγλέζικης Elektron από κράμα μαγνησίου με ιδιαίτερα μικρό βάρος, ΤΟ ΟΠΟΙΟ όμως αν γίνει η στραβή και πάρει φωτιά δε σβήνεται με νερό (*) με αποτέλεσμα οι δυνάμεις πυρόσβεσης να κάνουν χειρότερα τα πράγματα ενώ το ίδιο το αυτοκίνητο να καίγεται για αρκετές ώρες μετά το ατύχημα.
Προσωπικά, ωστόσο, θεωρώ ότι ακόμα και με τον άσχημο αυτό τρόπο, η 196 ανάδειξε έναν ακόμα μεγαλύτερο μύθο, αφού με αυτό το ατύχημα οδήγησε τη FIA στη μεγάλη στροφή στην κατηγορία GT με τρίλιτρα ατμοσφαιρικά μοτέρ, "φτιάχνοντας" έτσι με τη μία τον Enzo Ferrari που βρέθηκε την κατάλληλη στιγμή με το κατάλληλο αυτοκίνητο και το κατάλληλο μοτέρ, τη 250GT και τον τρίλιτρο V12 Colombo (περισσότερα από την ψυχή που λέγαμε πιο πάνω)και έδωσε πραγματική ώθηση στο brand της Ferrari.