Θα έλεγα πως το πίσω μέρος είναι μια αναφορά εδώ:
https://www.motorsportmagazine.com/arti ... am-fan-car
Ίσως το πιο διάσημο μονοθέσιο της εποχής του ground effect, μαζί με την Lotus 79.
£2,360,000 before tax (so with UK vat £2,832,000)
28,400 revs per second engine response
12,100 rpm red line
4352 mm long
986 kg wet weight (dry it is 957 kg)
663 PS at 11,500rpm
700 watt Arcam 10-speaker audio system
467 Nm at 9000rpm
400 mm rear fan
288 litres maximum stowage compartments (using third seat)
166 PS-per-litre, highest specific output of any road-going normally aspirated V12
178 kg weight of alloy V12
150 kg weight of carbon monocoque and body panels
120mm front/140mm rear ride height
100 cars only
80.5 kg weight of gearbox
80 litre fuel tank
50th Gordon Murray road/race car design
28 per cent thinner glazing to save weight
19-inch front / 20-inch rear wheels
15 kg of thrust from fan at the back
13 kg – combined weight of all three carbon seats
12.5 per cent less drag with fan in “virtual long tail” streamline setting
8.5 kW (11bhp) 48 volt fan motor
7.8 kg, weight of each front wheel
6-speed gearbox
3.9 litre V12
3 seats
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
Anonymous Founder έγραψε:
Θα έλεγα πως το πίσω μέρος είναι μια αναφορά εδώ:
https://www.motorsportmagazine.com/arti ... am-fan-car
To fan car ήταν τρελή εμμονή του Μάρεϊ, ειδικά με τον τρόπο που το δολοφόνησε το ίδιο του το αφεντικό , ο Μπέρνι. Σίγουρα μέχρι να φτάσει να μετενσαρκώσει το πίσω μέρος στο Τ50, το έβλεπε κάθε μέρα στον ύπνο του
Πρέπει τώρα να βρω μερικά ψωρο-εκατομμύρια που χρειάζομαι για να το πάρω.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Έχω τεράστιο σεβασμό στον Gordon Murray και στα δημιουργήματά του, αλλά ειλικρινά με όλα αυτά που βλέπουμε γύρω γύρω, το συγκεκριμένο μοιάζει σαν να συγκρίνεις Rolex με Smart Watch ξέρω γω...