g47 έγραψε:Το θεμα ειναι οτι δε γνωριζω ποιος φταιει.
Και θα ηθελα μια λιγοτερο χρονοβορα λυση.
Τους ζητησα ενα "ακυρωτικο" που μου ανεφεραν στην τραπεζα οτι θα επρεπε να μου εχουν δωσει (οσες φορες εχω χρησιμοποιησει καρτα για κρατηση και διαφορετικο τροπο πληρωμης μετα, δεν μου εχουν δωσει κατι τετοιο) και θα με καλεσουν παλι απο το ξενοδοχειο.
Αμφιβαλω οτι θα γινει κατι.
edit: Εστειλαν το ακυρωτικο στη τραπεζα με ολα τα στοιχεια της καρτας και ξαναπεριμενω.
Autoquote γιατι η τραπεζα δεν μπορουσε να επιβεβαιωσει την αποδοχη του ακυρωτικου απο το ξενοδοχειο.
Εστειλα mail στο ξενοδοχειο για αυτο και οτι πλεον "πρεπει να ασχοληθω περαιτερω" με το θεμα.
Σε μιση ωρα μετα το mail τα χρηματα ηταν στο λογαριασμο μου, 15 μερες αφου εφυγα απο αυτο.
Αρα ηταν 100% στο χερι τους και ηθελημενα δεν τα ειχαν αποδεσμευσει.
Προφανως περιμεναν το αν και ποτε θα ασχοληθω.
Το ξενοδοχειο ειναι το Grand Hotel Palace Θεσ/νικης.
edit: Επιβεβαιωσα την αποστολη του ακυρωτικου χθες. Δεν το ειχαν κανει απο τοτε που εφυγα (28/5).